YARAMIZDA KALSIN.

260 13 51
                                    

Yeni bir hikayeyle sizlere merhaba diyorumm..🪽

Bölüme başlamadan önce yıldıza basarmısınız? Ve rica ediyorum satır arasında yorumlarınızı belirtin. Sizlerin fikirleriniz benim için önemli.

Bu kitabda geçen bütün kişi ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumalarla hiç bir ilgisi yokdur.

Keyifli Okumalar!

Kitab muzik: Eylem Aktaş-Gece ve Rüzgar.

🎭

Biz..Ömürlerine bahar gelmemişken hayatdan kovulmuş o çocuklardık.

Ben Gece Yıldız..

Hıçkıra hıçkıra ağlarken babasının ona sarılmadığı küçük kız varmı?

Benim işte..

Babasının 'Prensesi' annesinin 'Güzel kızı' olamayan, bir oda içinde binlerce kez can vermiş o kız çocuğuyum.

Ben Arda İnanç..

Babasız ve annesiz büyünülürmü hiç?

Büyüyemedim işte. Öyle yarım kaldım. Öyle çocuk.

Bende kimseyi kıskanmayan ama ailesiyle vakit geçiren çocukları görüb kıskanan o küçük çocuğum.

Ben Cenk Çakır..

Anneniz hariç sevdiğiniz her şeyde yanıldınızmı?

Ben yanıldım işte..

Babası sevmeyince dünyaya küsen çocuklar olur ya, bende o çocuklardanım.

Ben Rüzgar Kartal..

Omuzlarında ölü bir çocukluk taşıyan çocuklar var ya hani?

Bende onlardanım işte..

Tekrar çocuk olsam mesela, yine sevmez babam, yine terk eder annem.

Öyle işte..

Her gece tekrar tekrar işlenen bir cinayet gibiyiz, fakat hiç bir zaman yatağımızda ölü bulunmadık.

En acısıda boğazımızı sıkan, bizi uçuruma doğru itib ölmemizi sağlayan bütün elleri tanıyor oluşumuz'du.

Belki de KARTAL kollejine gelmesem ve başıma büyük bir bela almasaydım ömrüm boyunca kendi yalnızlığımda boğulacakdım.

Belki de en büyük sırrımı onlar YARALARINDA saklamasaydılar ben şu anda bir enkazın altında yok oluyordum.

"Şimdi, bu sır bizim aramızda değil...Yaramızda kalacak!"

Benim bu büyük sırrım aramızda değil de YARAMIZDA KALSIN'mı?

🎭

Sizler de bizim büyük sırrımızı aranızda değilde Yaranızda saklarmısınız?🥹❤️

Fragmanı nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorumm.🫠

İlk bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakınn! Hoşçakalınnn.

SEVİLİYORSUNUZZZ!!🥳🪽

TİKTOK: @leylow0_
İNSDAGRAM: @leylow0_

Yaramızda KalsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin