Bu kitabda geçen bütün kişi ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumalarla hiç bir ilgisi yokdur!
Bölüme başlamadan önce yıldıza basarmısınız? Ve rica ediyorum satır arasında yorumlarınızı belirtin. Sizlerin fikirleri benim için önemli.
Keyifli Okumalar!
Kitab muzik: Eylem Aktaş-Gece ve Rüzgar.
"Bana teselli değil, çocukluğumu verin.."
🎭
Kız çocukları için babaları kahraman olmalıdır.
Ama 'Bazı' babalar değil kahraman, kendi kızlarının hayatını mahv eden şerefsiz, düşmanlara çevriliyorlar.
Ben bu hayatda her şeye dayanırdım. Her kesin alçaklığına dayanırdım.
Ama babam arkamda olsaydı.
Bir kız babasından sevgi görmedikde, gidib sevgini başka yerde arıyor. Karşısına çıkan ve ona birazcık şefkat gösteren adamı sevmeye başlıyor.
Çünkü sevginin nasıl bir şey olduğunu bilmiyor.
Bende bak tam da bu durumdaydım.
Aynada kendimle göz göze geldiğimde, bir kaç dakika gözlerimi aynda ki yansımamdan çekmemişdim.
Yukarıdan rastgele topladığım kahve rengi saçlarım, saçlarımdan fırlayan bir kaç tutam saç tellerim, üzerimde olan siyah okulun beden dersi forması ve beyaz spor ayakabılarımla sefil bir durumda olduğumun farkındaydım.
"Dediyim gibi Tarık bey. Biz artık Gece'yle başa çıkamıyoruz."
Müdür'e hanımın sesiyle gözlerim babama döndüğünde kafasını ağır ağır sallıyor ve dizlerini titreterek ellerini yumruk yapıb açıyordu.
Bunu sinirlendiği zaman yapıyordu. Kendimden biliyordum.
"Diğer okul'unda da çokca kavgaya bulaşdığını siz Gece'nin okul kaydını yapdırırken bize iletmişdiniz." Donuk bakışlarım bu sefer de müdür'e hanımı bulduğunda oda sert gözlerle benim yüzüme bakmışdı. "Ben okulumda böyle kavgalar istemiyorum Tarık bey. Birinci'sini aff ede bilmişdim. İkinci'sini de sizin hatrınıza aff etdim. Ama bunu aff edemem. Kızın kafasından kaynar kahve dökmesini asla aff edemem!"
Evet dökmüşdüm. Yine olsa yine dökerdim. Kimse benim anne'me laf edemezdi. O kız da haddini fazlasıyla aşmışdı.
Anne'min beni umursamaması diğerlerinin ona laf edeceği anlamına gelmiyordu.
Babam boğazını temizleyib yerinde dikleşdi. "Anlıyorum sizi müdür'e hanım." Anlardı. Benden başka her kesi çokca iyi anlardı. "Ben zaten Gece'nin kaydını sildirmek için sizi ziyaret edecekdim bu gün." Kaşlarım çatıldığında babam sinir dolu bakışlarla bana bakmışdı. "Ama kızım bunun için biraz acele etmiş görüyorum ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaramızda Kalsın
Mystery / ThrillerBiz..Ömürlerine bahar gelmemişken hayatdan kovulmuş o çocuklardık. Her gece tekrar tekrar işlenen bir cinayet gibiyiz, fakat hiç bir zaman yatağımızda ölü bulunmadık. En acısıda boğazımızı sıkan, bizi uçuruma doğru itib ölmemizi sağlayan bütün elle...