Hayat sen bitti dediğin yerde devam der . Bazen senin kötü baktığın yol senin için asıl aydınlık yoldur bilemezsin ... 🥀
Bazen iki çift göz hayatın senden aldığı herşeyi geri verir . Bazen ise hayatın sana verdiği acıları alır.. ✨
°°°°°°°°°
Gül sabah erkenden uyanmış kahvaltı hazırlığı için aşağı iniyordu . Mutfağa girince yılardır onlarla çalışan pervin ablası ve arkadaşı dilayı gördü. Dila ve ailesi uzun zaman onarın konağında çalışmış anne ve babası bir kazada ölünce babası yanlarına almıştı Dila o zaman daha yeni 1 yaşındaydı
pervin ablası da onlardan sonra işe başlamış hem dilaya bakmış hem ev işleriyle uğraşmış ikisine de saygı duyar değer vevirdi. Ama Dila onun çocukluk arkadaşı dostu canı kız kardeşi sırdaşı olmuştu ve hayla birlikteler bu yüzden onu çok seviyordu .
Mutfağa girdiğini belirtmek için yalandan öksürdü ve " günaydın pervin hanımcım , günaydın Dila dedi " iki kadın öksürükle mutfak kapısına bakıp " günaydın " dediler . Gül de onlarla beraber kahvaltı hazırlığına girişirken hava da aralarına katıldı .
Çoktan kahvaltı hazır olmuş son eksikleri getiriyorlardı. Gül elindeki tabağı da masaya koyunca her şey tamamdı . Mutfağa yöneleceği zaman duyduğu sesle başını merdiven başına çevirdi.
Sözde annesi olan hatun hanım
" Git dijvarı uyandır " diyerek merdivenlerden inip kahvaltı masasına geçti . Gül derin nefes aldı annesinin ona karşı olan bu tavrına hiç anlam veremiyor kendisini bildi bileli annesi onu sevmiyordu sankionun kızı değilmiş gibi uzak ve mesafeli duruyor ona karşı hiç bir ağır sözü söylerken çekinmiyor canını yakıyordu. Gül bu nefretin sebebini bilmiyordu .
Oysa kısa bir zaman sonra o nefretin sebebini öğrenecek sevgisizliğinin sebebini öğrenmeyi hiç istemiycekti .Gül abisine bakmak için odasına doğru gitti kapıya varınca bir iki kere çaldı açan olmayınca " abi geliyorum umarım müsaitsindir bak giriyorum " dedi lakin ses yoktu gül tamamen içeri girip odaya göz gezdirdi ve yatağın hiç bozulmadığını gördü . İstemsiz kaşları çatıldı abisi dün eve gelmemişmiydi öyleyse nerdedeydi şimdi.
Aşağı avluya inip kahvaltı edenlere bakarak " dijvar abim yok yatağı hiç bozulmamış dün gelmemiş" diyerek lafını tamamladı . Polat ağa başını salladı kardeşinde bir haler vardı farkındaydı ama sesiz kalmayı tercih etmişti . Hatun hanım güle bakarak " bir işe yaradığın yok zaten . Git ara dijvarı gelsin hayde " Gül ona denilene başını salladı sadece .
Abisini aramış cevap alamamıştı. konak halkı çoktan sofraya oturmuştu bile .Yengeleri çocukları, abileri çoktan sofraya oturmuş yemeğe başlamışlardı. O sofra da bi ona yer yoktu o hep mutfakta yer onlar kalkınca da sofrayı toplardı annesi onun o sofrada olmasını istemezdi aslında annesi sadece onu istemekle kalmamış dışarı çıkmasına bile izin vermez çok nadir çıkardı dışarı o da gizlice olurdu .
Artık alışmıştı bu duruma
Zira alışmakta başka çaresi de yoktu annesi onu hiç bir zaman sevmiycek abilerinin de sevmesine izin vermiycek abilerini ona karşı doldurmaya devam edicek geçen seferki gibi.Geçen sefer yalvar yakar dijvar abisi onu dışarı çıkarmıştı akşam yemeğinden önce gelmeleri gerekiyordu ama geç gelmişlerdi ve annesi abilerine " bu kız Allah bilir dışarda kimse buluştu fingirdedi " diyerek doldurmaya başlamıştı hiç unutmaz o günü çünkü yapmadığı bir şey için hakarete ve şiddete maruz kalmıştı. Bir daha da dışarı çıkmamış hep evde kalmıştı.
Kahvaltı Faslı bitmiş gül , Pervin ablası , dila ve hava hızla sofrayı toplamış mutfakta bulaşık işlerini halediyolardı . Polat ve devran çoktan şirkete gitmişlerdi .
Hava Elif Emre Polat abisi baharın yengesinin çocuklarıydı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz Korğandar
General FictionBir kadın düşünün doğuşuyla yüreği acı olan sevgiden mahrum kalan . Canhıraş bir kor gibi olan güzellik. Bir adam düşünün varlığıyla korku olan acımasız bilinen . Dik duruşundan yere sağlam basan adımlarından herkesi titreten lakin kendi içinde y...