İki kor bakış misali yangın vardı göz bebeklerinde bir hasretle bir korkuyla ..Bölüm şarkısı
Zeki Ümran : Gözlerin doğuyor gecelerime . 🥀°°°°°°°°
Gül çalan kapıyla iyice heycanlanmaya başladı dünden beri içinde ortaya çıkan tuhaf duygu ve düşüncelerle boğuşuyor aynı zamanda ise korkuyordu da Korğandarlar ona nasıl bakıcak nasıl davranıcak bu cehennemden başka bir ceheneme mi gidicek gibi binlerce soru duygu ve düşünceile baş etmeye çalışıyor içindeki sesi susturmaya çalıyordu.
Hatun hanım çalan kapıyla öylece dikilen kızına bakarak " dikilme de kapıyı aç hayde " diyerek konuştu. Gül annesinin sesiyle yavaş adımlarla kapıya yönelerek açtı , karşısında Korğandar ailesi tam kadro bekliyordu Gül içinden bunlar isteme için bu kadar kalabalık gelmişse düğünü düşünemiyorum diye geçirdi .
Ardından gelenleri içeri davet eti ilk önce Ayaz'ın babası Berzan ağa girdi içeri gül elini öpüp alnına koydu sonra Ayaz'ın üvey annesi gül sevda hanımın elini öpüp alnına koydu gülsevda hanım gülü alacaklı gözüyle bir kere süzüp baş selamıyla içeri girdi zira gülsevda hanımın güle can borcu vardı berdeli kabul etmiş kızını kurtarmıştı.
Gulseda hanım dan sonra içeri Ayaz'ın üvey kız kardeşi yasemin girmiş hiç selam vermeden geçip gitmişti gül kaşları çatılsada tepki vermemiş giren genç adama bakmıştı. Ömer de içeri girip baş selamı vererek " ben Ömer memnun oldum yenge Ayaz abinin kardeşim " demişti gül de baş selamı vererek gülümsemişti .
Daha sonra içeri Ayaz'ın amcası ve karısı girmiş gül onların da elini öpüp alnına koyarak içeri buyur etmişti . Ayaz'ın amcası Hasan'ın sadece bir oğlu bir kızı gelmişti Ali Asaf ile Hira gelmişti Asaf baş selamı verip içeri geçmişti Hira da güle sarılarak " yenge çok güzelsin Ayaz abinin dibi düşür " diyerek alaya almıştı gül sarılan kızla şaşırsa da kollarını ona dolamış sarılmıştı kızın dediği ile de kalp atışları iyice kontrolden çıkmıştı .
Kız da girince içeri orta boylarada bir kız girmiş ve hemen Gül'ün boynuna sarılmıştı " yengem ben Amine Ayaz abinin biricik kız kardeşi " diyerek kendini tanıtı gül de sarılışına karşılık vererek " ben de Gül memnun oldum canım " dedi ve kızı böyle bir süzdü üzerinde koyu lacivert e dizlerine kadar olan bir elbise vardı hoş ve tatlı bir kız diye geçirdi içinden .
Amine da içeri girince gül kapıda olan ve etrafın da yanın da arkadaşları olan ayazı gördü ikili göz göze gelince bir süre bakıştılar . Gökhan dayanamyıp
" Daha ne kadar bakışmaya devam ediceksiniz " diyerek ortaya bodoslama girdi bu sayede Ayaz ile Gül'ün bakışmaları kesildi gül utana sıkıla başını hafif eğdi. Ayaz ise Gökhan yüzünden özlediği gözlere doya doya bakamadı için sinirle homurdandı.Yekta boş konuşan Gökhanın ensesine bir şaplak atarak " kusura bakma bacım o hep patavatsız biri " diyerek olayı toparamaya çalıştı ardından
" Ben Yekta yanımdaki botan onun yanındaki Hazar bu boş konuşan Gökhan onun arkasındaki de duman " diyerek herkesi tanıtı . Gül de " memnun oldum gül " diyerek o da kendini tanıtı .Gökhan yanındaki ayaza bakarak sırıtı ve " ya gül bacım sen harbi bizim kiyle evlenme konusunda eminmisin " diyerek sordu gül önce afalasa da sadece başını salamakla yetindi zira utanmıştı .
Duman " Göko kes artik konuşmayı " diyerek çıkıştı Gökhan " gül bacım bak evleneceğin bu adam varya tam bir den- " lafını bölen botonın konuşması olmuştu " olm salsana adamı " dedi botan " ama botancım bu adam senin istememde onca şey yaptı sen eminmisin bununla uğraşmak istemediğini " dedi Gökhan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz Korğandar
General FictionBir kadın düşünün doğuşuyla yüreği acı olan sevgiden mahrum kalan . Canhıraş bir kor gibi olan güzellik. Bir adam düşünün varlığıyla korku olan acımasız bilinen . Dik duruşundan yere sağlam basan adımlarından herkesi titreten lakin kendi içinde y...