4. bölüm ✨

432 30 2
                                    

Başlamadan önce yıldıza basmayı unutmayın bizdekide emek yani ajsjsjjs





Sen siyahıma  beyaz oldun           
Sen gönlüme bahar oldun              
Sen ki buzlanmış kalbime bakışınla güneş oldun sen ki gülüşünde.    kavrulacak  Beyaz meleğim sin...

     ~ Ayaz Korğandar ~

 


Bölüm şarkısı :
      Hiraizerduş / papatya


°°°°°



Ayaz belinden silahını almış gözleri
hemen etrafta dolaşıp kız kardeşi amineyi aramış bulamayınca korkmuştu. Daha sonra çıkış kapısının açık olduğunu görünce oraya doğur adımlamaya başladı.

Onunla beraber diğer aile üyeleri de dışarı çıkmış elinde silah tutan ikiliye hayretler içerisinde bakıyorlardı. Gökhan ve Amine elerindeki silahlaral havaya ateş etmişlerdi. Herkes çok şaşkındı zira ne ara dışarı çıktılar anlamış değilerdi .

Ayaz hemen aminenin yanına gitmiş " kızım bu ne elindeki. Ne yapıyorsunuz siz bune böyle" diyerek konuştu sert bir sesle .
Amine Gökhanı göstererek
" Kur'an onun fikriydi . Dedi gel  kutlama niyetine yapak  "

" Kızım sen onun dediği her boku yapıcakmısın . Ya bir şey olsaydı aklım çıktı . Herşeyi bırak sana bir şey olsaydı " diyerek konuştu usulca zira kardeşi hassastı biliyordu. Amine ise abisinin haklı olmasından başını aşağı eğmiş öylece duruyordu .

Botan ise Gökhan'ın yanına gitmiş silahı almış kafasına da bir güzel şamar çekerek " olm senin derdin ne lan her şeyi geçtim kızı niye alet ediyorsun lan sen ya bir şey olsaydı ona " Gökhan bir adım geri çekilerek
" amacım kutlamaktı valla bu fıstık da bana bakınca ona da dedim " diyerek konuştu

Diğerleri sesizce durmuş dörtlüyü dinliyorlardı . Gül hem çok korkmuş hem de şaşırmıştı hele aminenin elindeki silahla iyice afalamıştı. Öylece bakıyordu .

Ayaz daha fazla bu konuşmalara katlanamayarak arkasında durmuş onları dinleyenlere dönerek " hade içeri geçelim bir sorun yok " diyerek bıkın bir sesle konuştu . Olucak iş değildi hele de onun için bu kadar önemli bir günde .

Herkes içeri yönelirken Ayaz da artık sözlüsü olan kızın yanına geçerek beraber içeri girdi. O sırada ise arkada kalan ikili bu sefer de kendi aralarında atışmaya başladı.

Amine kızgın bir sesle
" hepsi senin yüzünden oldu " dedi
Gökhan ise hayret ederek
" benimi. kızım sen değilmiydin ben de silah sıkıcam ben de kutlamak istiyorum diyen "
Amine ise derin nefes vererek
" Her neyse iyi azar yedik oldu biti bir daha peşine takılmam " diyerek kapıya yöneldi

Gökhan ise " bunu unutup ilk bokta gene peşime takılacağını ikimizde biliyoruz cadı boş laf yapma " dedi uyarır bir tonda Amine kaşlarını çattıp tam cvp vereceken içerden dumanın
" Dikilmeyi bırakıp artık içeri gelin "
Diyen sert sesiyle ikide susarak kapıya yöneldi .

Herkes tekrar içeri gelmiş yerine oturmuştu . hatun hanım istemeyerek te olsa pervine tatlıları getirmesini söylemiş tatlı dağıtımı yapılmıştı .
Korğandarlar hepsi gitmek için toplanmaya başlamıştı zira daha yarın akşam kına diğer gün de düğün yapılıcaktı .

Ayaz Korğandar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin