6.Bölüm ❣️

428 29 0
                                    

Bölüm şarkısı 🎧
• bir aşk hikayesi
ilegal yanımsın

Gelmek yanına, hissetmek seni…
Benim için rüyaların en güzeli.
Varlığın bana armağan, yokluğun zulüm,
Bulamam böylesine güzeli. 🔐♥️

                                                                   B.k                            

•••••••••••••••

  Gül adamın sana dokunmıycam demesiyle önce rahatlamış gibi hissetmiş ardından bir an panik olmuştu. Korğandarların adetlere ve töreye bağlı olduğunu biliyordu onunla bu ana kadar iyi geçinmesinin sebebi abisinin hatasını ona ödetmekse , sözleri yaptığı herşey sadece yalandan ibaretse aniden gelen bu düşünceler ile bir an nefesi kesilir gibi oldu .

Yaparmıydı öyle Bir şey. Ya onun namusuna laf edecek bir şey yaparsa ona güvenmelimiydi . Düşüncelerle öyle panik olmuştu ki panik korku gözlerine de yansımıştı.

Ayaz Gül'ün gözlerindeki karmaşayı görmüş içinden kendine Sövmeden edememişti . Beliki onu yanlış anlamıştı. Güle doğur bir adım daha atarak dibine kadar girmişti. Hiç çekinmeden elini onun yanağına koyarak hafifçe okşadı. Ardından onun gözlerine bakarak

" Beni yanlış anlama . sana dokunmak istemiyorum  çünkü sen de bunu şu an istemiyorsun . Korkuyorsun görüyorum " diyerek konuşmuştu. Gül adamın sözleriyle rahatlamış ve bunu verdiği derin nefesle de beli etmişti. Şimdi adamın gözlerine daha dik bakabiliyordu ama şimdi de  heycan basmıştı.

Adamın eli hayla yanağında duruyordu ve bu onu daha da heyecanlandırıyor derin nefesler almasına sebep oluyordu . Ayaz iyice dibinde olduğu kıza doğru başını hafif eğilmiş iyice yakınına girerek

" Sana dokunmak , sana karışmak, teninde nefeslenmek , o öpülesi duran dudaklarında can bulmayı inan çok isterim  . Şuan bile bunu deli gibi istiyorum güzelim . Fakat kalbi bana ait olmayan bir bedene dokunmak istemiyorum. Seninle sadece bedenen sevişmek değil seninle ruhlarımız birbirine karışarak can bulmak istiyorum "

Diyerek fısıltı şeklinde çıkan efsunlu  yumuşacık bir ses tonuyla konuşmuştu.  Gül Ayaz'ın konuşmasıyla adama hayran kalmış böyle ince düşünceli olmasına mest olmuştu. Aynı zamanda da adamın dediği bir kelimeye de yanakları kızarmıştı .
Bir an elini kolunu nereye koyacağını bilemedi . Ne demesi gerekiyordu bilmiyordu ki ilkez böyle bir şey yaşıyordu.

Ayaz Gül'ün gözlerinde gördüğü pırıltıyla doğu yolda olduğunu bir kez daha anlamıştı. Karısını korkutmak istemiyor önce kendisine alışmasını sonra ona gelmesini bekliycekti. 

Ayaz iç çekerek oluşan sessizliği bozmuş " bugün çok yoruldun istersen önce gelinliğini çıkar duş al öyle uyu " demiş Gül'ün dibinden bir adım uzaklaşmıştı.
Gül adamın dediğine önce cevap verememişti adamın dibinde olması işleri zorlaştırmış konuşamaz hale gelmişti. Adamın bir adım uzaklaşmasıyla o da derin nefes alarak

" Ta- tamam ben du- duşa gireyim o zaman yani öyle yapayım " kekelemiş ve konuşamamıştı
Elini anlına vurmamak için zor tutuyordu kendini heyecanlıydı işte konuşmada bile Zorluk çekiyordu. Ayaza bakmadan banyoya doğru gidiyordu ki kolundan tutularak durduruldu bir an da .

" Merak ediyorum bu gelinliğe atılan kırk düğümü nasıl çözüceksin " diyen Ayaz la bir an durdu harbi nasıl çözücekti ki .
Kolundan tutan adama doğru dönmüş masum bir ses tonuyla
" Bilmem ki , daha önce hiç  evlenmedim gelinlik de giymedim ben nasıl çıkacak bu hem - " demiş ve durmuştu biran

Ayaz Korğandar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin