İçinde sen olmadan hayat nedir? Sadece bir kara delik. Sonu yok, başlangıcı yok, anlamı ya da neşesi yok, huzuru ya da uyumu yok. Seninle tanıştığımda olmam gereken kişi olduğumu hissediyorum. Seni tüm sınırların ötesinde seviyorum.
Ayaz Korğandar
Bölüm şarkısı/
Aşk senin adın 🌼....
İnsan bazen günlerin nasıl geçtiğini zamanın nasıl aktığını anlamaz . Nedir bize zamanın akışını unuturan günlerin bile geçip gittiğini unuturan yanında olduğumuz kişiler ya da kişimidir
Oysa gül Ayaz hayatına girdiği ilk günden beri ilkez zaman kavramına uzaktı .
Gül düşünceler içinde yanında uzanan adama bakıyordu şimdi çiftlik evine geleli 3 gün olmuştu bile ne de çabuk geçip gitmişti Ayaz yanındayken ne de mutlu hissediyordu.Kocası öyle huzurla uyuyordu ki onu izlemekten keyif alıyordu.
İstemsiz eli kocasının yüzüne gidiyordu . Elini kocasının yanağında gezdirdi parmaklarıyla kirpiklerine dokundu diğer elini de kaldırıp kollarında olduğu adamın göğüsünde gezdirdi .Ayaz uyanmış olmasına rağmen kendini karısının dokunuşlarını bırakmıştı. Karısı yanında olduğundan beri huzurlu hissediyordu. Gül dirseklerini kullanarak doğruldu.
Yüzünü Ayaz'ın yüz hizasına getirerek yanağına bir buse bıraktı ardından geri uzanıp kocasının göğüsüne yatı Ayaz da hemen kollarını sıkıca sardı ona karısının saçlarına bir buse bıraktı .
Mırıldandı bir tonda " günaydın gülüm " gül Ayaz'ın uyanık olduğunu şimdi anlamıştı biraz utanmıştı o da aynı şekilde " günaydın " demişti
Biraz daha yatakta uzandıktan sonra Ayaz'ın telefonu çalmaya başlamıştı Ayaz dik bir konuma gelerek telefonu açtı .
O kalkarken gülde kalmış işlerini haletmeye gitmişti.Ayaz arayan kişinin duman olduğunu görünce
" Alo duman "
" Ayaz balayını bölüyorum ama bir sorun var "
" Sorun ne " " aşiretler karıştı"
" Ne nasıl niye lan
düzgün anlatsana "Gül de işini haledip odaya dönmüştü yatağa oturup ayazı dinlemeye başladı
" Kan davalı olan xelatin aşireti ve
Borixvani aşireti birbirine girdi "
" Sebebi ne "
" Xelatin aşiretinden Ömer Mirza
Borixvani aşiretiinin kızıyla konuşurken görülmüş borixvanilerden Rıza ağa görmüş silah çekmiş Ömer de çekince kargaşa çıkmış " duman derin nefes alıp" Yani şöyle ki aşiret toplanacak ve net bir karara bağlaman lazım gelip olaya el atman lazım "
Ayaz sinirle yataktan kalkmış volta atmaya başlamıştı. Olucak şey değildi balayının içine ediyolardı
Bir şey demeden " Kapat lan " demiş kedi kapatmıştı. Onu izleyen karısını dönmüş
" Aşiretler karıştı gitmem gerek " gül ne diyeceğini bilemedi sustu
Oysa bugün Ayaz ona at binmeyi öğretecektiAyaz yatakta oturan karısına doğru gitmiş yanına oturmuştu
Elini tutarak " çabuk gelmeye çalışıcam. Böyle olsun istemezdim " derin nefes almış yataktan kalkmıştı .Dolaba yönelip kendine siyah gömlek siyah kot pantolon çıkarmış banyoya gitmişti.
Gül se yatağa uzandı gerisin geri ne yapacaktı tüm gün evde hem tek de kalmak istemiyordu ama bir şey de diyemiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz Korğandar
General FictionBir kadın düşünün doğuşuyla yüreği acı olan sevgiden mahrum kalan . Canhıraş bir kor gibi olan güzellik. Bir adam düşünün varlığıyla korku olan acımasız bilinen . Dik duruşundan yere sağlam basan adımlarından herkesi titreten lakin kendi içinde y...