Bazı gelişler vardır işte o gelişler en güzel gelişlerdir ...
Kader ağlarını örmüş kan kırmızı bir bağla bağlanmış iki yürek vardı
°°°°°°°°
Ayaz giden kızın arkasından baktı bir kaç saniye istemsiz kaşları çatıldı daha fazla bakmadan kızın peşinden içeri girdi . Kızın yatağın
Dibine oturup ağlayan kızı görünce bir an duraksadı kızın ona şaşkın bakışlarının farkında ona doğru adımladı .Gül ona doğru gelen adama sadece şaşkın ve biraz korkuyla bakmaya başladı adamın yüzü o kadar serti ki yüzünden hiç bir duygu anlaşılmıyor adete .
Ayaz tam Gül'ün önüne gelince bir dizini kırıp önünde diz çöktü elini Gül ün yanağına koyarak " ağlamanın sebebi ne " diyerek sordu . Gül ise soruyu bile adam aklı duymamıştı çünkü adam onun karşısında diz çökmüştü şaşkın şaşkın ona bakmakla yetindi .
Ayaz ise ona şaşkın şaşkın bakan kızla bir an gülmek istese de kendini tutarak sorusunu sesini hafif yükselterek sordu " ağlamanın sebebi nee ! " Gül bir an irkilir gibi olsada cevap verdi " be- ben " dedi ama devamını getiremedi .
Ayaz ise kızın irkilmesinden ondan korktuğunu anlayarak ses tonunu daha yumuşak tutarak " istemiyorsan söyle. Sevdiğin mi var söyle korkma " Ayaz bunu derken bile canından can gidiyordu ama eğer öyle bir şey varsa hükmü bozar dı.
Gül ise adamın onu yanlış anladığını düşünerek hemen kafasını sağa sola saladı
" Yo- yok sevdiğim felan sadece ben bir hiç gibi fikrimin sorulmamasına hep ilk vazgeçilen olduğum için çok çok kırıl- " kelimenin devamını getiremedi ilk gözden çıkarılmak ağrına gitmişti işte .Ayaz ise kızın sevdiğim yok demesiyle farkında olmadan derin bir nefes vermişti ama sonradan dedikleri ve ağlamaya başlamasıyla birlikte onu kendine çekip göğsünde saklamak ister gibi kollarıyla sarmaladı hemen. Gül ona sarılan adamla daha çok ağlamaya başladı ilkez güvende olduğunun hissiyle ağlamaya devam etti .
Bir süre sonra Gül'ün ağlamaları iç çekişlere dönüştü. Ayaz onu biraz kendinden uzaklaştırarak bir elini yüzüne çıkarıp hafifçe yanağını okşadı " senin fikrin benim için önemli güzelim " diyerek konuştu gül ona güzelim diyen adamla utanıp başını eğdi bu hali bile Ayaza çok hoş göründü. " Hadi söyle istiyormusun " gül onun fikrini soran adama bakarak " sen de onlar gibi davranıcakmısın bana " Diyerek sordu .
Ayaz ilk anlamadığı için " onlar sana nasıl davranıyor ki " diye sorarak buldu kendini Gül ise
" Gördüğün gibi işte değersiz " dedi açık sözlükle Ayaz işe o zaman kızın gözlerine çöken acıyı gördü . Bu sefer ise iki elini Gül'ün yanağına çıkararak " değil ben kimse sana öyle davranmaz güzelim. İstemediğin hiç bir şey olmaz " dedi güven verici bir sesle . Binevi kararı sana bıraktım der gibiydi sözleri.Gül ise içinden kabul et diyerek bas bas bağıran sese kulak vererek " kabul etsem bana iyi davranırmısın diyerek sordu " Ayaz içinde bir yerlerin acıdığını hiseti o an Gül'ün acı kahve gözlerinin en derinine bakarak " sana sözüm olsun kahve gözlüm acın acım sevincin sevincim dir . Benim başımın üstünde yerin var olur da sana karşı yanlış hareketim olursa seni kırar üzersem üzmelerine izin varirsem yanında durmasam al silahı vur beni boynum kıldan ince sana karşı güzel gözlüm. "
Diyerek dudaklarını Gül'ün anlına bastırdı istemsiz ikisinin de gözleri kapanmıştı o an .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz Korğandar
Ficción GeneralBir kadın düşünün doğuşuyla yüreği acı olan sevgiden mahrum kalan . Canhıraş bir kor gibi olan güzellik. Bir adam düşünün varlığıyla korku olan acımasız bilinen . Dik duruşundan yere sağlam basan adımlarından herkesi titreten lakin kendi içinde y...