4. BÖLÜM

1.7K 99 18
                                    


(Kitap tamamen kurgudan ve olayların kurgudan ilerlediği, Karakterlerin kurgu olduğu bir kitaptır. 18+ sahneler bulunur. Kan Ve Küfür son derece bulunur. )


4 |KARŞILAŞMA


******

İbo Show,Son ses açıktı. İlk defa
Kunter'in annesi izlemiyordu.
Niye mi? Bugün ölüm günüydü.
Bugün kaderine yazılan alın yazısı
Tamamen amel defteriyle sonlanıyordu sanki, milim milim.

Göz devirdi, Kumsal. Hemen kumandayla degiştirdi Kanalı.

Annesi izlemiyordu, napacaktı? Annesi gülünce daha zevkli oluyordu sanki.

Annesi gene babasından dayak yemişti. Hatta Kunter bile dayak yemişti. Günay ve Kumsal zar zor kurtulmuştu.

Kumsal, 17 yaşındaydı.

Kunter daha, 15 yaşında askeri Lise'ye başlamasına son bir sınıf kalmıştı. Yani sekizinci sınıf. amacı Askeri liseye başlayıp, evden defolup gitmekti. Başka birşey değil.

Günay ise, 5 yaşındaydı. Henüz daha dili şüşüyordu ama konuşuyordu bir şekilde.

Babaları ise tam bir Keko ve kabadayıydı. Hergün içki ve kumar oynayarak geliyordu. Sonu kesinlikle ölümdü. Buna yemin edebilirdi kunter.

Annesi her gün bu adamdan nedensizce, dayak yiyordu. Gözlerinin içine baka baka, dayak atıyordu annesine. Dün ilk defa durdurmuştu babasını. babasından korkuyordu. Ama kendisi için değil, annesi için. annesine napıp ne ettiği belli olmuyordu bu sikiğin.

Annesi nedensizce dayak yiyordu.

Çocuklar ise bunu izliyordu.

Babası 1 hafta 2 hafta falan asla gelmiyordu. Ne yaptığını annesi bile bilmiyordu.

Ama Kunter biliyordu.

Her zaman kumarhaneden veya pavyondan çıkarken görüyordu. annesine her dediğinde, sus, sanane. Gibi laflar yiyordu Kunter.

Elinde olsa alnının ortasından çekip vurabilirdi. Hem Okulu yanar diye, Hem Suç diye ve annesinin hatrı diye birşey yapamıyordu bu adama.

Annesini düşünüyordu Kunter sadece. kız kardeşini ve Ablasınıda.
Her gün ölüm korkusuyla yatıyordular. Annesine yansıtmıyordular.

Annesi zorla evlenmişti bu adamla. annesinin gönlünde başkası vardı. Bu adam değil. Ama ailesi bunu zorla yapmıştı. Zorla bu adamla evlendirmeye zorlamıştı.

Ablası hukuk Fakültesini kazanmak istiyordu.

Küçük kız kardeşi daha ilkokula bile başlamamıştı. Ama Kendisinin mesleği belliydi. Askerlik...

ASİBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin