Haberleri açınca ilk defa ölüm haberi yoktu. Okulada gidemez olduk. İşime geliyo aslında ama tüm gün evde sıkılıyorum. Kafamı kaldırıp tekrar paralara baktım. Bu adamdan korkmalımıyım?
Paralardan birazını aldım. Sadece faturaya yeticek kadar. Faturayı ödeyip geri dönerim.Eve dönünce yine koltuğa oturdum. Sanki birileri beni izliyormuş gibi hissediyorum. Bir türlü rahatlayamıyorum. Ayrıca bana böyle bir alkol aldıysa demekki içmeyi sevdiğimi biliyor. Bu daha korkutucu.
Şişeyi alıp mutfağa bıraktım. Onu görmek beni geriyor. Boş boş duvarla bakışıyor dün akşamı düşünüyordum.
Acaba o kim? Neden ben? Acaba tipi nasıl?
Hayır hayır ben gay değilim. Başka şeyler düşün........
Acaba dışarıdanmı yesem? Yemek konusunda çok kötüyüm yani yine dışarıdan. Koltuktan kalktım ve yine dışarı çıktım. Aslında hep yanlız yiyorum. Belki bir sevgilim olsa böyle olmazdı. Ne diyorum lan ben? En iyisi yanlızlık.
Hep aynı yerden yediğim için başka bir yere gitmeye karar verdim. Biraz uzakta tavukçu vardı oraya gidiyim. Yürürken tord un arabasını gördüm. Galiba oda beni görmüş olacakki yanıma yanaştı.Tord; nereye?
Tom; aşağıdaki tavukçu. Sen?
Tord;can sıkıntısından etrafta dolanıyorum öyle. Seni bırakıyımmı beraber yeriz.
Tom; olur.Hemen yan koltuğa oturdum. Arabası çok temizdi ve genişti. Bu çocuk zengin de bizemi söylemiyo. Aman boşver.
Yolda yine havadan sudan konuşuyorduk.Tord; Tom birşey sorucam, seni kan etkiliyor mu?
Tom; nasıl yani?
Tord; yani şey kan görmekten tiksiniyor musun?
Tom; aslında evet. Niye sordun?
Tord; boş ver.
Tom; tamam.En sonunda varınca arabadan indik.
Hava rüzgarlı olduğu için içeriye oturduk.
Konu yine okula açılmıştı. O sırada aklıma geldi, ben neden her dışarı çıkışımda tord ile karşılaşıyorum? Eskiden yani tord ile tanışmadan önce bir kere bile görmemiştim.Tord; Tom bir şey sorucam?
Tom; ha evet dinliyorum.
Tord; duyduğuma göre şu psikopat birisine aşıkmış ve onun için birilerini öldürüyormuş.
Tom; evet? Yani.
Tord; sana sataşan kişiler ölüyor yaniii bence sana aşık olma ihtimali var. O yüzden lütfen benim için dikkatli ol. Tamammı?Tord bunu söyleyince istemsiz güldüm.
Tom; tord korkma. Bana niye aşık olsun? Ayrıca benim için endişelenme.
Tord gülümseyip kafa salladı.
...
Tord ile geçirdiğim tam bir gün ün ardından gece anca eve gelebilmiştim. Koltuğa oturup televizyonu açtım. İnternette gördüğüm bir korku filmi vardı, onu açtım.
Film uzun olduğundan dolayı yiyecek birşeyler almak için mutfağa gittim.
Sırayla tüm dolaplara baktım ama nafile, kırıntı bile yok.
Derin bir iç çektim. Daha geçen hafta birsürü atıştırmalık almıştım be.Söylenerek salona girdim. Girdiğim an buz kestim. Koltuğun tam üstünde birkaç çikolata ve 2-3 paket cips vardı.
Ama adam ortalıkta görünmüyor. O zaman o şuan bu evdemi? Bu kadar hızlı girip çıkamaz, yani en başından beri benı izliyordu.
Hızlıca televizyonu kapatıp odama koştum. Zaten odam çok büyük olmadığı için doğru düzgün saklanamaz.
Hemen kapıyı kilitleyip önüne sandalyeli koydum.Yatağa oturdum. Çok derin nefes alıp veriyordum. Kapının önünden ayak sesleri geldi ve sonra durdu.
İyice battaniye altına girmiştim.
Kapıya yavaşça birkaç saniyeli ara ile vurulduğunu duydum. Sonra ise kapı kolu yavaşça aşağı indi. Ama kapı tabiki açılmadı.
Sonra daha sertçe kapıya vuruldu. Neredeyse kapı kırılacaktı.Tom;SİKTİR GİT EVİMDEN!
Tüm sesler kesilmişti. Korku içinde kapıya bakıyordum. En sonunda kapıdan uzaklaşan birkaç adım sesi duyuldu. Tam rahatlayıp tuttuğum nefesimi vermişken cama tıklatma sesi geldi.
Odamın perdesi kapalıydı ama birinin cama vurduğu duyulabiliyordu.
Camı kırmak istercesine vuruyordu. Anlaşılan kapıyı açamayınca camı denemek istemişti.
Hemen polisi aramak için telefonumu aradım ama yoktu. Yoksa.....
Hayır hayır telefonum salonda kaldı.
Daha korkudan hareket edemezken salona nasıl gidebilirim?Bunları düşünürken cam kırılma sesi işittim.
Kırık camdan içeriye bir kol uzandı ve perdeyi havaya kaldırdı.Tom; HAYIR HAYIR! GİT İSTEMİYORUM SENİ!
Büyük beden yavaşça içeri girdi. Bu sefer gözleri açıktı ve o kan kırmızısı gözleri çok net görünüyordu.
Adam yatağa doğru ilerleyip yatağa oturdu.
Hemen yatağın diğer ucuna geçtim.
Adam beni sakince süzdü. Sanki gözleri ile beni taciz ediyordu.
Korkudan yutkundum ve tüm battaniye yi üstüme aldım. Sanki beni çok koruyabilecek miş gibi.
Hafif bir kıkırtı duydum." o battaniye mi seni koruyacak? "
Çok küçümser şekilde bunu söylemişti ve ardından korkutucu bir kahraman atmıştı.
Tom; uzak dur benden. Sapık..
"Sapık?"
Yatakta bir kıpırdanma oldu. Hemen dibimde olduğunu hissede biliyordum ama tepki vermedim.
Birden iki elin belime dolandığını hissettim." sana aldıklarımı neden yemedin? Peki ya şaraplar, beğenmedin mi? Tüh onlar en pahalısıydı. "
Tom; senin aldığın hiç bir şeyi yemem.
"Bunu benim paramla faturasını ödediğin evde söylüyorsun."
Belimi daha çok sıktı. Kafamı battaniyeden çıkartıp ona baktım. Gözleri mızmız bir çocuk gibi parlıyordu.
Bir elini uzatıp çenemi tuttu ve ters yöne hafifçe çevirdi. Ne yapacağını beklerken bir kumaş parçasınıngözlerimin üzerinde hissettim. Gözlerimi bağlamıştı.
Sonra battaniyeyi yere fırlattı." kendini bana bırak. "
Bacaklarımdan tutup beni kucağına oturttu.
Tom; sen ne sikim yapıyosun lan?!
"Sadece kucağıma aldım Tom. Fazla agresifsin, herhalde seni cezalandırmamı istemiyorsundur? "Sustum. Elleri sadece belimde duruyordu.
Beni biraz daha ittirince tam kasıklarının üstüne geldim. Elimle kendimi uzaklaştırmaya çalışsamda başaramadım.
Gözümdeki kumaş yüzünden hiç birşey göremiyorum, işte bu daha korkutucu.Valla bu akşam hiç uykum yok yeni kitap bile yazabilirim şimdi o günden birkaç dakika sonra bildirim gelirse şaşırmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanfictionÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur