Saat 13 olmuştu ve biz sadece televizyon izlemiştik.Tom; ulan o kadar evine getirdin birşeyler yapak sıkıldım.
Tord; olur kutu oyunu oynayalımmı?
Tom; bana uyar.Tord salondan çıktı ve elinde 6 oyun ile geri geldi.
Tord; hadi oynamaya başlayalım^^
Birinci oyun kazanan
Tomİkinci oyun kazanan
TordÜçüncü oyun kazanan
TordDördüncü oyun kazanan
TomSon oyuna gelmiştik. Bunu kim alırsa kazanacak. Ve o ben olucam...
Tom; bu oyun çok basit, bence sen şimdiden yenilgiyi kabul et.
Tord; madem kendinden bu kadar eminsin bir anlaşma yapalım, kim kazanırsa kaybeden onun bir saatline kölesi olsun.
Tom; ben varım.Böylece oyuna başladık. Ben önde gidiyordum, yess net kazandım^^
Derken tord son hamlesini yaptı ve kazandı.
Hasss. Bismillah başlıyoruz (Tom ile imana doğru)Tord; ben kazamdım~~
Tom; Eeeee şeyyy-Cümlemi bitiremeden beni kolumdan tuttu ve ayağa kaldırdı. Beni sürükleyerek bir odaya götürdü ve durdu.
Odadaki dolabı açıp karıştırmaya başladı.
Ben ne aradığını anlamaya çalışırken o pis pis sırıtıyordu.Tord; gözlerini kapat^^
Gözlerimi kapattım. Birkaç hışırtı duyuyordum.
Tord; AÇ!
Açtığımda karşımda bir hizmetçi elbisesi vardı. . ELBİSE?
şok olmuş bir şekilde tord a bakıyordum o ise gayet kararlıydı.
Tom; bu şaka, dimi?
Tord; bunu kabul etmeden önce düşünecektin kölem~~Bir yapıştırsam amele sümüğü gibi yapışçan işte o zaman görcen köleyi.
Söylenerek elbiseyi aldım. Tord giymem için odadan çıktı.
Elbiseyi giydikten sonra oradaki boy aynasına baktım. Agh iğrenç yaa.Derin bir nefes alıp odadan çıktım.
Tord beni görünce direkt sırıtmaya başladı.Tord; insana işte en fazla bir elbise bu kadar yakışabilir~~
Bence hep elbise giymelisin~
Tom;🖕🏼
Tord; birinci kural, küfür etmek yasak.Mecbur parmağımı indirdim.
Tord beni neredeyse gözleri ile sikiyordu.Tom; eee boş boş durucakmıyız?
Tord; haklısın hadi salona köle.
Tom; BAK TORD BANA BİR DAHA KÖLE DERSEN A-Cümlemi bitirememiştim. Çünkü tord beni tutup kucağına almıştı.
Salona kadar beni kucağında taşıdı ve beni salonun ortasına bıraktı. Sonra kendisi koltuğa oturdu.Tord; ikinci kural bana aşkım diyeceksin, ve bir diğer emrim dans et~~
Ben bu tord u öyle bi sikerimki. Ama yapamıyom işte ):
Çok fazla kızarmıştım. Aq ben hiç romantizm adamı değilim, benim nasıl dans etmem gerekiyo??
Ellerimi belimde birleştirdim ve kalçamı sallamaya başladım.
Aqqqq çok utanıyom. Yüzüm baştan aşağı kırmızı olmuştu. O ise boş boş bakıp sırıtıyordu.
Amına koyayım ben kölelik diyince çay yap, salonu süpür fln bekliyodum😔Tord; aynı hareketleri arkan dönükken yap~
Tom; T-tamam aşkım.Buna aşkım demek çok zoruma gidiyor. Oğlum malmıyım? Kendime zarar versem sonra polisi arasam, bu zaten aranıyo direkt gelirler. Mantıklıda hapisten kaçarsa ben biterim o yüzden boş ver.
Arkamı dönmek daha sıkıntı çünkü onun ne yaptığını göremiyorum. Her an birşey yapabilir.
Omuzumun üstünden bir bakış attım. Hala orada oturmuş bana bakıyordu.Çok gerici niye hiçbirşey söylemiyor. Sakinleşmek için gözlerimi kapatmıştım.
Birden konuşunca tırstım.Tord; geri bana dön ve yanıma gel.
Dediğini yaptım ve tam karşısında durdum.
Tord; gidip bana bir kahve getir.
Kafamı olumlu anlamda salladım ve mutfağa girdim. Şeytan diyorki yap kahveyi içine tükür, başka bir seste diyorki al kahveyi tord un üzerine dök.
Neyse ben kahveyi yapıyım.Tom; To- aşkım kahvenin içine süt falan istiyonmu?
Tord a aşkım diyeceğimi bu sabahki halime söyleseler dalga geçerdim.
Torddy_babapiro321 al sana bölüm. Benden bir süre bölüm beklemeyin sınavlar başkıyo. Hadi alın bölümü ne bok yapacaksanız yapın ben gidiyom. Vayy🖇🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanficÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur