Kahretsin çok şirin. Onu hiç uyandırmak istemiyorum ama yürüye bileceği mi hiç sanmam.Tom; tord, uyan
Tom; Aloo
Tom; ULAN TORD UYANSANA!
Tom; TOOORDDyok aga bu uyanmayacak. İç çekerek ne yapabileceğimi düşündüm.
Bir tane yüzüne yapıştırsam uyanır✨✨Elimi kaldırıp çok sert olmayacak şekilde tokat attım.
Tord; NOLUYO LAN
Tom; ulan it iki saattir seni uyandırmaya çalışıyom burdaTord boş gözlerle bana baktı. Garibim hala uyanamamış.
Tom; neyse günaydın.
Tord; günaydınnnn aşkım^^
Tom; bana öyle seslenme.
Tord;😔Tord ayağa kalktı. Oda hala çıplak olduğu için altına dizlerine kadar gelen bir şort giydi. Üstünü çıplak bırakmıştı.
Sonra banada giymem için yine dizlerine kadar gelicek bir şort verdi. Benim ısrarlarım sonucu birde beyaz tşört verdi.En sonunda beni tutup kucağına aldı ve odadan çıktık.
Mutfakta beni sandalyeye koydu ve kendisi yemek yapmaya başladı.Tom; yemek yapmayı sevdiğini bilmiyordum.
Tord; ama ben senin hakkında herşeyi biliyorum.Cevap vermedim. Telefonumu açtım ve öylece video izlemeye başladım.
O sırada daha yeni saat e bakmıştım. 12 ye geliyordu. Ne çok uyumuşuz.
Lezzetli bir et kokusu alınca kafamı kaldırdım.
Tord biftek pişiriyordu. Ve yanına olmazsa olmaz pastırmasını.Tord; koku ilgini çekmişe benziyor
Tom; ne zaman hazır olur^^
Tord; şimdiTord ocağı kapattı ve yemekleri tabağa koydu.
Bekle neden sadece bana yemek yaptı?
Pastırmayı çok seviyor ama bana verdi, HEPSİNİ!Tom; sen yemiyecek misin?
Tord; hayır ben aç değilim sen ye
Tom ; olmaz öyle şey, aç bakım azını.Elime bir pastırma alıp tord un ağzına yaklaştırdım.
Tord ağzını açıp elim den pastırmayı aldı.Tord; senin elinden herşeyi yerim^^
İkimizde güldük.
°Yemekleri yiyolar°
Artık az da olsa yürüye biliyordum ama yinede tord beni kucağına almıştı ve salona götürmüştü. Ehh işime gelir.
Tom; artık yürüye biliyordum tord
Tord; nolu nolmaz ^^
Tom; ama yinede beni indir melisin çünkü duşa giricem.
Tord; beraber girelim✨
Tom;🖕🏼Tord beni indirince banyoya girdim. Özellikle kapıyı kilitledi kten sonra telefondan bir şarkı açtım ve kabine girdim.
Banyoda şarkının ritmine göre dans ederek duş alıyordum.
Bu gerçekten eğlenceli. Her zaman duşa girince müzik açıp dans ediyorum^^...
İşim bitince üzerime bornozu giydim ve saçımı kurutmaya başladım. En sonunda kuruyunca banyo kapısını açtım...
Tom; ULAN SAPIK!
Tord; hıhıhıhıPiç beni full izlemiş.
Tord; duşta ne kadar güzel kıvırıyordun be güzelim~~
Adamın her yerine yumruk atıyordum AMA İŞLEMİYO AQQ
Tom; İT BENİ HANGİ HAKLA İZLİYOSUN! AMINA KODUMUN GERİZEKALISI
tord bir odaya kaçıp kapıyı kilitledi. Tabi yarram korkuyo.
Tord un bana ayırdığı odaya gittim ve üzerimi değiştirdim.
En sonunda salona geçtim.
Tord da koltukta oturuyordu.
Koltuğun diğer ucuna oturdum ve yine telefonumu açtım.Tord; ne oldu? Yoksa küstün mü?
Yüzüne bile bakmadım.
Tord kafasını omuzuma yasladı ve o da benimle beraber telefonuma bakmaya başladı. Şimdi gerçekten kedi gibiydi.
Elimi kaldırıp saçını okşadım. Bir kedi gibi mırlıyordu.
Sanki o onlarca insanı hiç öldürmemiş gibi masum geliyordu gözüme.▩▩▩▨▨▨▩▨▨▨▨▨▨▨▩▩▩▩▩▩▩▨▩▨▩▩
Seleme cenemelerrr✨✨
Küçük bir bilgi bir sonraki bölüm final. Birde gelmesi biraz uzun sürecek çünkü canım öyle istiyor.
ALIN BİRKAÇ FOTORAF<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanfictionÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur