Tord ile hava almak için dışarıya çıkmıştık. Tord sebebini bilmediğim bir şeyden ötürü çok heyecanlıydı.
Tom; ne oldu fazla heyecanlısın?
Tord; boşver zaten göreceksin:>
Çok umursamayıp önüme döndüm.
Araba ile bilmediğim bir yere gidiyorduk.
Zaten ne zaman gideceğimiz yeri söylediki-_-
O sırada bir konser alanının önünde durduk.
Yoksa.... EVET BURASI!uzun zamandır gitmek istediğim bir şarkıcının konseri vardı ve tord iki bilet almıştı.
Tord; seviceğini biliyordum.
Tom; ne zamandır bunu bekliyordum!
Teşekkür ederim^^Tord; birşey değiiil amaa teşekkür için öpebilirsin~
Yüzümü yüzüne yaklaştırıp yanağından öptüm. Sonra beraber arabadan inip konser alanına girdik.
Alan çok genişti. Üstü açık olduğu için gök yüzü gözüküyordu. Hava yakında kararıcak ve konser o zaman başlayacak. Yani biraz erken gelmiştik.
İnsanlar yavaş yavaş içerisini dolduruyordu.Tord; dondurma ister misin?
Tom; olur!
Beraber dondurma reonuna gittik.
Tord iki top vanilyalı almıştı, bende bir top kavunlu bir top cevizli aldım.Tord; seninde vanilya alıcağını sanmıştım.
Tom; heh beni demekki o kadar tanımıyorsun.
Tord; öylemi? O zaman benim hakkında ne kadar şey biliyorsun.
Tom; sen sapık, deli ve pisikopatın önde gidenisin ayrıca bir seri katilsin. Ama çokta yakışıklısın.
Tord; hepsini kabul ediyorum
Bereber gülmeye başladık.
Hava neredeyse kararmıştı.
Birden bütün ışıklar kapandı ve etraf karanlığa büründü. Sahnedeki ışıklar ortada duran adamı aydınlatınca herkes oraya baktı. Şarkıcı orada duruyordu ve kendine uyucak şekilde havalı bir giriş yapmıştı.
Artık konser başlamıştı.Konser molası...
Şarkıcı sahne arkasına geçmişti ve ara başlamıştı.
Tord a döndüm.Tom; bu harikaydı! En sevdiğim şarkıları canlı dinlemek çok iyiii!
Tord cevap vermedi. Gözlerinin içi sanki herzamankinden daha kırmızı ve parlaktı, sadece bana bakıyorlardı.
Kendi yansımamı bile göre biliyordum.Birden tord önümde eyildi. Herkes bize bakıyordu. Tord elini cebine attı ve bir yürek kutusu çıkarttı.
Tord; T-tom BENİMLE EVLENİRMİSİN?
Etraftaki herkes tezevrat ediyordu ve alkışlıyordu. Ben ise hareketsizce yüzüğe bakıyordum.
Üzerinde parlak, büyük ve değerli bir taş vardı. Çok güzel bir mavi tonnundaydı. Gövdesi ise altındandı.Gözümden yaşların sürülmesine engel olamadım. Ama bunlar mutluluk yaşları değildi......
Tom; Hayır.
Tord; ne?
Herkes dona kalmıştı. Tordunda gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.
Tom; tord biz.... Biz daha liseye gidiyoruz LİSE daha hiç ysşamamış olmam gereken şeyleri senin yüzünden yaşadım ve bunu yapıcağımımı sanıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanfictionÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur