Kahveyi hazırlayıp tord un yanına döndüm. Kesinlikle (!) planlamadığım bir şekilde ayağım takıldı ve yere düştüm. Kahve de tord un üzerine dökülmüştü.Kafamı kaldırıp baktığımda tord un sıcak kahveden canı acıdığını ve çırpındığını gördüm.
Kendimi tutamadım ve kahkağa attım.
Tekrar tord a baktığımda, dimdik bana baktığını ve öfkesinden gözlerinin kırmızılaştığını gördüm. Yüzü gerilmişti ve kendini tutmaya çalışırcasına avuçlarını sıkıyordu.Tom; T-tord -ay yani aşkım iyi m-misin?
Yavaşça ayağa kalkacakken ayağa kalktı ve beni tutup duvara fırlattı.
Çok sert attığı için sırtım acımıştı. Sırtımı duvara vermiştim. Tord kolunu kaldırdı ve hemen yüzümün dibine yumruk attı. Yüzünü kılpayı sıyırıp duvara gelmişti.
Yavaşça kafamı duvara çevirdim..... Duvar? Duvar çatlamış!Korkup yutkundum.
Tord; BEN SENİ BU EVE OYUN OYNA DİYE ALMADIM! BİLİYOR MUSUN İNSANLARIN SENİ NEDEN SEVMEDİĞİNİ ÇOK İYİ ANLADIM! ÇÜNKÜ SANA DEĞER VERMİŞ OLAN TEK İNSANA BİLE KÖTÜ DAVRANAN BİR ZAVALLISIN! HAYATIN BOYU BİRİLERİNE MUHTAÇTIN VE ŞİMDİDE BANA, SANA ACIYORUM AMA-
Lafı benim hıçkırık sesim ile bölündü. Evet ağlıyordum. Korkudan gözlerimi sımsıkı yummuştum ve kollarım ile yüzümü korumaya almıştım.
Elini yavaşça duvardan çekti. Korkudan artık titriyordum. Ne yazzıkki haklı.. Gerçekten bir zavallıyım. Biri bana bağırınca hemen ağlamak istiyorum.Birden beni saran iki kol hissettim. Tord bana sımsıkı sarılmıştı. Onu ittirerek salondan çıktım. Hızlı adımlarla banyoya girdim ve kapıyı kilitledim. Öylece yere oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Hıçkırsrak ağlıyordum.
Tek duyduğum ses ağlama sesimdi.
Hala daha titriyordum ve engelleyemiyordum.
Tord a güvenmesemde ondan dürüst olmak gerekirse beklemezdim. O her zaman daha centilmendi.Ayağa kalktım ve yüzümü yıkadım. Beni azda olsa rahatlatmıştı. Derin nefesler alıp sakinleştim.
Yavaşça kapıyı açtım. Kapının önünde hiç beklemediğim bir manzara vardı. Kapının hemen kenarında yerde mutsuz bir şekilde oturan tord ü görmeyi beklemiyordum.
Beni görünce ayağa kalktı.Tord; şey Tom... Bak biraz önceki söyledikleri gerçek değildi, tamammı? Özür dilerim çok çok özür dilerim. Seni üzmek veya ağlarken görmek beni çok üzüyor.
Kollarını iki yana açmıştı. Vücudum beynimin kontrolü dışında sıkıca tord a sarıldı. Sarıldığım an kendimi daha güvende ve sakın hissettim. Bir süre sadece sarıldık. Ardından beraber salona geri geçtik. Ben koltuğa oturdum tord ise mutfağa gidip elinde ilaçla geri döndü.
Tom; o ney?
Tord; ilacım. Öfkemi kontrol etmeme ve daha sakın kalmama yarıyor. Yani biraz önce ben ufak bir sınır kırizi geçirdim. O yüzden kendimi kontrol edemedim. Özür dilerim.
Tom; sorun değil. Ama keşke daha önceden uyarsaydın.
Tord; haklısın.O sırada telefonumdan zil sesi gelmeye başladı.
Tom; YESSSS
Tord; noldu bu ses ne?
Tom; bir saat geçti yarram! Köle değilim! Hemen üstümü değiştiricem.
Tord; NEE? Bir saat ne ara geçti yaa😔daha seni sikicektim.Tord un yanaklatında hafif bir kırmızılık oluştu ve şu şeytani sırıtışla bakmaya başladı.
Tord; denemek ki o güzel kalçalara o kadar dalmışımki zaman kavramımı yitirmişim~ sahi o kalçalar biraz daha sallanamazmı? Onları dişleriyle parçalamak istiyorum~~~
Sadece kalmamalı bakıyordu konuşurken.
Tom; *nah çeker* yaparsın
Tord;😔Akşam....
Tord ile yine koltukta oturuyorduk. Ama gözünün sürektli bedenimde olduğunu göre biliyordum.
Agh artık kaçarım yok...Tord; tooooom çok sıkıldıığm!
Tom; tamam boş yapma beni sikiceksin işte uzatmaya gerek yok.
Tord; aşkım beni nasılda tanıyor^^
Ben birşey demeden ayağa kalktı ve beni kucağına aldı.
Beni bir yatak odasıns götürdü.Tom; uzatma dedikte bu kada-
Cümlemi bitiremeden beni dudaklarımızı birleştirdi. Öpüşme mize bende karşılık verince yavaşça ilk benim sonra kendi alt bedenlerimizi doydu. İki kolumu boynuna dolamıştım.
İkimizde kendimizi yatağa bıraktık. Öpüşürken bir yandan da dudağımı ısırıyordu.
Beni yatakta yüz üstü yatağa uzandırdı.
İlk başta iki parmağını soktu ve makas hareketi yapmaya başladı.
Yeterince gen işleyince birden tamamını soktu.Tom; AHH~~ To-torrrd çok d-derin~
Ne yazıkki beni umursamayıp hızlı hareketler yapmaya başladı. Çok derin ama çok güzel hissettiriyor. Gittikçe daha çok hızlanıyordu.
Tom; agh~~
İstemsiz tuhaf hırıltılar çıkartıyordum.
Birden tord deliğimden çıkarttı ve biraz aşağı indi.Tord; sabah dediğim şeyi hatırlıyor musun~?
Anlamamıştım.
Taki kalçamı ısırana kadar. Sivri dişleri sanki bir sakız çiğniyormuş gibi kalçamı ısırıyordu.Tom; ahh y-yapma~~
Gerçekten yapmayı bırakmıştı ve geri biraz yukarı çıktı. Ama bu sefer beni tuttu ve kucağına aldı. Tam kasıklarının üzerine oturmuştum.
Gözleri ne istediğini anlatıyordu. Kendi deliğime soktum ve üzerinde zıplamaya başladım.
İki elim omuzunun üzerindeydi.
Bir yandan omuzumu ısırıyordu.
Daha çok inlemeye başladım.İki eli ile beni belimden tutup daha hızlı aşağı yukarı sür eklemeye başladı.
Daha çok dayanamayıp tord un üzerine boşaldım. Yüzüne kadar gelmişti.
Hafifçe kıkırdadı ve dudaklarımızı birleştirdi. Dudağım patlıyacak gibiydi ama bende karşı atağa geçtim ve onun dudaklerını ısırmaya başladım.
Sonuç olarak onun dudağı patlamıştı.....
Sabah tord ile yataktaydım. Tord dan önce uyanmıştım. Sağolsun tüm vücudum ağrıyor. Tord ne zamsndır uyurken bu kadar tatlı? Kediye benziyo^^
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Napıyonuz beya👋🏻
Sınıvlar yüzünden uzun süre yoktum ama döndüm. Birkaç güne yeni bölüm belki gelir hepinizi çok seviyorum bayys👻💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanficÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur