8

76 3 8
                                    

Tom; en azından üstüme giyecek bir şey verseydin. Çıplak bir şekilde yolculuk yapmak hoş değildi.

"Üzgünüm Tommy~ ama kendimi bu görüntüden mahrum edemedim~"

Piç sapık. Arabadan dışarıya baktım. Ormanlık bir yerdi burası. Etrafta bu villa dışında hiç bir yapı yoktu.
Adam arabadan indi ve benim kapımı açtı. Ben kendim inemeden beni kaldırıp kucağına aldı ve kapıyı kapattı. Dışarısı soğuk olduğu için otomatik ona iyice yaslandım ve kafamı göğsüne dayadım. Anlaşılan bu onun hoşuna gitmişti.

Villanın içine girdik ve beni hala indirmemişti. En sonunda bir odaya girdik. Burası geniş bir yatak odasıydı.
Beni yatağa uzandırdı ve pantolonunun düğmesini açti. Yavaşça altını tamamen çıkartmıştı. Yatağın hemen karşısından yine bir kumaş çıkarttı ve gözlerimi kapattı.
Burçak saniye nin ardından beni yatakta ters döndürdü ve kafamı yastığa doğru bastırdı. Çenem yastığa batıyordu.
Derin nefesler alıp veriyordum ki birden iki parmağını deliğime soktu.

Bunu yapınca istemsiz mırıltılar çıkarttım.
Parmaklarını çıkarttıktan hemen sonra sikini soktu.
Çok sesli şekilde inlemiştim. Biraz daha soktu ve hızlıca çıkar, sok yapmaya başladı.

Tom; AGHH~ Y-yavaş yavaş o-ool!

"Seni bu gece yalvartıcam~"

Daha derine sokmaya başladı. Siktir yapma aghh~
Çok daha hızlı sokup çıkartmaya başladı. Galiba belim kırılıcak. Bir yandanda bir eli ile kafama bastırıyordu.
Birden beni bacaklarımdan tutup üstüne aldı. Onun kucağında oturuyordum ve o şey hala daha içimdeydi.
Birden üste gelince sikinin tamamı girmişti ve ahh bu fazla büyük..

Tom; AHH~ ÇIKART.. Ç-çok derin ahh~

İki eli ile belimden tutup beni aşağı yukarı oynatmaya başladı. Çok hızlı ve derin..
Bu iğrenç hissettiriyor! Ama aslında hoşuma da gitmeye başladı.
HAYIR! Sadece biraz...

Ellerim omuzlarındaydı.
Beni kendine iyice yaklaştırınca burun buruna geldik. Beni sertçe öpmeye başladı. Hala daha içime sokmaya devam ediyordu.
Dudağım patlıyacak gibiydi. Dayanamayıp bende karşılık verdim.
Ben karşılık verince öpüşmemiz daha da şiddetlendi.

Beni yine altına alıp daha sert sokmaya başkadı. Her geçen saniye daha çok bağırıyordum.
Elleri ile bedenimi çok fazla sıkıyordu.
Beni tutup kendine doğru çevirdi ve bacaklarımı iki yana açtı. Bu sayede hem sokup hemde tüm üst vücudumu ısırmaya ve öpmeye başladı.
Hatta o kadar sert ısırıyorduki omuzum kanamıştı. O sivri dişleri ile tüm vücudumu sakız gibi çiğniyordu.

Galiba yoruldu çünkü sokuşları yavaşlamıştı.

Tom; yoksa yoruldun mu? Hahwahwa
(Müq gülüş)

"Noldu yoksa hoşunamı gitti? Eğer öyleyse sabaha kadar yaparız sıkıntı yok~"

Beni tekrar kucağına aldı ve bu sefer ellerimi onun göğüs yerine koyarak kendim aşağı yukarı yapmaya başladım.
Bir yandan üst vücudunu okşuyordum.
O da benim bacaklarımı okşuyordu. Artık o kadar uzun zamandır yapıyorduk ki göz bandı gevşemişti ve aşağı doğru kaydı.
O an tek gördüğüm onun kaslı vücuduydu. Kahretsin çok hot.
Elimle göğüs ucunu elledim.
En sonunda göz bandımın açıldığını fark edince hemen yerine taktı. Ben malmıyım? Niye yüzüne bakmadım amk?!

"Şşşt bakmak yok! "
Tom; korkma vücudundan başka bir yere bakmadım.
"Hmm hoşunamı gitti~"
Tom; belki...

Bunu dediğim gibi beni ensemden tutup kendine yaklaştırdı ve öpüşmeye başladık.
Arada bi dudaklarımı ısırıyordu. Ahh bu çok hoş.

Birden aşağıdan gelen sıvı ile ikimizde durduk. Ben boşalmıştım.
Bununla beraber biraz güldü.
Hala onun siki içimdeydi ve öyle kalmasını istiyorum ama o beni belimden tutarak kaldırdı ve yatağa uzandırdı.
Telefonunu alıp saat e baktı. Saat gece 4 oluyordu. Bekle biz bu eve onda gelmemişmiydik? OHAAAA! ÇÜŞŞ

"O kadar zaman geçtimi bee? "

He bu arada ben yine göz bandımı çıkartmıştım ama şimdide karanlıktan yüzünü göremiyordum.

"Öyleyse seni evine bırakal-bekle sen yinemi onu ççıkarttın? "

Tom; etraf çok karanlık emin ol parlayan  gözlerin dışında bi bok görmüyorum.

"Neyse burada beklede zaten büyük ihtimal ayağa kalkamazsın. Ben sana giyecek bir şeyler verip evine bırakıyım. "

Kafa salladım. Boş boş yatakta uzanıp etrafa bakındım. Bir sürü kondom pakedi vardı. Ve kayganlaştırıcı falan işte.

İlgi çekici şeyler değil. Odaya bakınmaya devam ettim. O sırada duvarda kendi resimlerimi gördüm. Yatağın hemen önünde mantar tabloya benden habersiz çekilmiş fotoraflarım vardı ve bazılarında yarı çıplak hatta tamamen çıklaktım. Bu adam bana bakarak mastürbasyon mu yapıyordu? Şerefsiz sapık.

Adam yine tamamen her yerini örtmüş ve elinde birkaç parça eşya ile odaya girdi.

Tom; LAN SAPIK! Bunlar ne amınakoyim ?!

"Sadece birkaç fotoraf Tommy korkma. "

Sikik adam. Ben biraz önce onunla isteyerek sıkılıyorum dimi? Aslında onu biraz seviyor olabilirim. Ama ben gay değilim asla hayır ı-ı. Ama o.... Galiba ben aşık oldum.
İyi bok yedim gerizekalı..

Ben bunları düşünürken adam bana giysileri giydirmişti.
Altıma bir şort üstüme ise kısa kollu sade bir tşört giydirmişti.
Sonra ise beni tekrar kucağına alıp arabaya bindirdi. Evime gidene kadar tek kelime geçmedi aramızda. En sonunda benim evimin önündeydik. Tırı yemediğim için yine o beni kucaklayıp odana götürdü.
Yatağa uzandırıp alnımdan öptüm ve üstümü iyice örttü.

Sonra yine clasik camdan çıktı.

Sabah....

Uyandığımda saat 10 olmuştu. Ayağa kalkmaya çalıştım ve başardım. Zar zor lavoboda gidip duş aldım. Vücudum morluklar, kızarıklar ve ısırık izleri ile dolmuştu. Ayrıca alt dudaüım patlamıştı. Amına koyduğum..

Tekrar giyinip salona geçtim. Haberleri açınca şok oldum ve pür dikkat dinlemeye başladım. Haberin sonunda kanım donmuştu ve korku içinde yutkundum.

Haber

Son birkaç ayın en çok konuşulanı olan katil en sonunda yakalandı. Bu güne kadar bir çok kişiyi katletmiş olan liseli katil sırf aşık olduğu çocuk için bunları yapmıştı.
Katil hapse atılmak üzere polis arabasına bindiriliyor.
"KAMERAYI ÇEK YÜZÜmDEN SİKİK! "
Katil tutuklanırken bile çok asabi davrandı, onun gerçek kimliği tord larsson...

Sen Benimsin / Tomtord ❤💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin