7

71 5 4
                                    

Tam bir hafta geçmişti. O adam bir haftadır kendini göstermiyordu. Ayrıca canlı derslere girmeyi bıraktım çünkü hocalar çoğu zaman yoklama almıyordu.

Yine biraz hava almak için dışarı çıkmıştım. Artık neredeyse kış gelmişti bu yüzden havalar soğumuştu. Neyseki şuan tepede güneş vardı ve gayet hava hoştu.
Boş boş sokakta yürüyordum. Sınıf arkadaşlarım şuanda derste hah enayiler.
Cebimden kulaklığımı çıkarttım ve koşmaya başladım. Biraz spor hiç fena olmazdı.
O kadar müziğe kapılmıştım ki evimden uzaklaşıp hiç tekin olmayan sokaklara girdiğimi bile fark edememiştim.

Birden önümü bir gurup adam kesti. Hepsi benden yaşça büyük duruyordu.
Aralarından biri benim bileğimi sertçe kavrayınca irkildim. Diğerleride etrafımı sarmıştı.

Tom; ne sikim yapıyorsunuz bilmiyorum ama üzerimde hiç para yok tamammı?
"Senden para istediğimizi kim söyledi? "

Hepsi birlikte gülmeye başlamıştı. Korkudan hareket bile edemiyordum. Ama yinede şansımı denemek için elimi hızlıca kendime doğru çektim. Ne yazıkki adam kımıldamamıştı bile ve hala bileğimi sıkıyordu. Diğerleride sapıkça beni süzüyordu.
Aralarından biri bir şişe çıkarttı ve içindeki sıvıyı bir beze damlattı.
HAYIR HAYIR SİKTİR....

....

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. İçerisi iğrenç sigara ve alkol kokuyordu.
Ellerini kendime çekmeye çalıştım ama ellerimi yatağa bağlamışlardı ve mırıl çıplaktım.
Agh siktir şu takıntılı manyak bitti bunlar başladı.
Bir kapı açılma sesi duyunca kafamı kaldırdım. Beni kaçıran adamlar odaya giriyordu.

Tom; bakın istediğiniz kadar para veririm yada başka birşey ama bana DOKUNMAYIN AMINA KOYAYIM!
"Çok sinirlisin."

Adamlar bacaklatımı iki yana açtı ve bacaklarımıda bağladı. Tamamen savunmasız ve hareketsiz kalmıştım.
Adamlarda pantolonlarını çıkartıyordu. Hepsinin cinsel organları görünüyordu.

İğrenir bir şekilde yutkundum ve gözlerimi yumdum.
Tam o sırada birkaç silah sesi duydum. Hemen kafamı kaldırdığımda karşımda sapık adamların cesetleri ve yine sadece gözleri açık olan şu gizemli adam.
Üstü kan olmuştu ve elinde bir tabanca vardı.
Ben onu sürerken bana doğru ilerleyip yatağın tam önünde durdu. Tam olarak benim cinsel organıma bakıyordu.

"Düşündüğümden daha büyükmüş.. "
Tom; bana öyle bakmak yerine beni çözer misin acaba artık?
"Niye çözeyim? Benim için gayet hoş bir durum, tabi şu piçler dışında. "

Göz devirdim ve ellerimi çekiştirerek kurtafmayı denemeye başladım.
Siktiğim düğümü bir açılmadı.
Buna karşılık gizemli adam sadece bana bakıp sırıtıyordu. Ağzı görünmüyordu ama piç gibi sırıtınca göz uçlar kıvrılıyordu. Kahretsin çok tatlı.
Dikkatimi yine düğüme verdim.

Yatakta bir kıpırdanma olunca dikkatim bir anda bozuldu. Adam yatağın üzerine çıkmış ve bana doğru eğilmişti. Vücudu hemen vücudumun üstündeydi.
Fesat gözlerle bana kakıyordu. Eli yavaşça aşağı inip cinsel organım ile oynamaya başladı.
Derin nefesler alıp veriyordum. Gitgide daha çok kızardığımı hissedebiliyorum.

Tom; bak siktiğimin herifi , tamam teslim oluyorum ama şu amına koyduğum cesetleri ile dolu odada yapmasak olmuyormu?
"Çok küfür ediyorsun Tom ama haklısın. "

Eli sıkımı bırakıp cebine gitti. Oradan bir bıçak çıkarıp ipleri kesti. Ardından beni hızlıcs kucağına aldı. Yürürken bile gözleri ile beni taciz ediyordu. Eski bir binadan çıkıp son model pahalı bir arabanın içine girdik. Beni yan koltığa oturtup kemerimi taktı. Sonra sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı sürmeye başladım.
Agh siktir şuan bu manyağı hemen yanında oturuyorum ve tamamen çıplağım. Kollarım ile vücudumu kapatmaya çalışıyordum ama yok olmuyo.
Adam bunu fark etmiş olacakki güldü.

Bir elini direksiyondan çekip bacağıma götürdü. Bacağımı hafifçe okşuyordu.
Onun soğuk elleri benim sıcak bedenimde neredeyse bir kaol çıkartıyordu.
Dışarıdan normal görünsemde içimde herşey birbirine girmişti.
Soğuk soğuk terliyordum. Teslim oluyorum ne gerizekalı, kim bilir sana neler yapıcak.

"Sakın ol biraz. Sana zarar vermiyecem, sadece biraz eğlenicez. "

Harika. Biliyor musun çok rahatladım yaa, ay dünya varmış. Sikik herif.
Derin bir nefes alıp yola baktım. Hiç bilmediğim sokaklarda dolaşıyorduk.
Umarım işimiz bittikten sonra beni evime bırakır yoksa ben net tekrar kaçırılırım.
En sonunda araba bir villa nın önünde durdu.....


░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Ananaslarım varya bu gün hayatımın şokunu yaşadım. Benimle flört eden bir çocuk vardı, aşk bana göre değil ama az da olsa onu sevmiştim ve bu gün öğrendim ki bizim sınıftan iki kızla daha flört ediyomuş....
Erkolara güvenilmez valla ya, eddsworld evrenindeki gelmediği sürece bir daha hiç bir erkeğe bakmam hayatımın dersini aldım.
8. bölüm yakında gelir bayy<3

Sen Benimsin / Tomtord ❤💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin