Aslında hikayenin kötü olduğunu düşünüyordum ve sık çektim ama baktım seviliyor o zaman devamkee
Adamın kucağında kurtulmak için çırpınıyordum.
Birden soğuk bir şeyi boynumda hissetmem ile irkildim. Boynumu yavaşça öpüyordu.
Sonra elleri tişörtümün kimine girince olduğum yerde sıçradım.
Bu çok gerici. Ne birşey görüyorum nede bir şey söylüyordu.
Elleri tüm üst vücudumu okşuyordu.Okşadıkça daha sert öpüyordu hatta en sonunda boynumu ısırmıştı.
Aniden ısırınca istemsiz hafifçe inledim.
En sonunda dudakları boynumu bırakmıştı."Seni burda çatur çutur sikmek istiyorum."
Tom; iğrenç sapık. Ben gay değilim tamammı? Yani hemen bırak be-Bir eli eşofmanımın içine girince dona kaldım. Kalçamı zarif hareketlerle okşuyordu.
Tam küfür edecekken dudaklarıma yapıştı. Yine sanki patlatmak istercesine öpüyordu.
Nefes bile almama izin vermiyordu.
Eli eşofmanımdan çıkıp yine üst vücuduma yöneldi.
Umarım bu gece hiç birşey bana girmez.
Hayatımda ilk defa böyle bir istekte bulundum.En sonunda nefes almak için dudaklarımı bırakınca derin bir nefes aldım.
Kahretsin bunu bir daha yaşamak istemiyorum.
İki eli ile belimi sıkıyordu." şuan eğer sana acımasaydım daha fazlası olurdu ama bende insaflı biriyim. Yani şimdilik hoşçakal ve sakın unutmaki, seni her zaman izliyo olucam."
Bu sözlerin sonunda beni kucağından indirdi. Camdan çıkış sesini duyunca gözümdeki kumaşı açtım.
Bu neydi be böyle? İğrenç kendimi kirlenmiş hissediyorum. Bu aşk bile değil sadece gece geç saatlerde yanıma gelip beni taciz ediyor.
Hızlıca duşa girdim ve sabaha kadar uyumadım....
Sabah saat 9 gibi sınıf gurubuna bir mesaj geldi.
Mesajda yazana göre artık uzaktan eğitim yapıcakmışız ve hemen şimdi derse girmeliymişiz.
Hızlıca bilgisayardan derse girdim.
Bir günde yedi ders olacakmış ve 15 dakika aralar olacakmış. Öff ne güzel tatildi.Her neyse ilk ders tarihti. Yine okuldaki aynı hocalar vardı. Sıkıcı, hemde çok sıkıcı.
Telefonuma bildirim gelince kameranın görmeyeceği şekilde baktım. Tord yazmıştı.
Tord; şu dersler çok saçma ya
Tom;harbi ya, sizin ilk ders ne?
Tord; matematik.
Tom;seninki daha kötüymüş bizimki tarih.
Tord; neyse sonra konuşuruz hoca bana soru sordu.
Telefonu kapatıp masaya koydum.
Hoca arkada konuşuyordu ama tek düşüne bildiğim dün akşamdı. Acaba o adam kim? Aslında çok çekici bir sesi vardı ve ayrıca çok güçlü. Kibarlık ve ya kişiliğini tam olarak bilmiyorum ama tahminlerim var. Ama hayır asla ona aşık olmam.Asla asla deme tom...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin / Tomtord ❤💙
FanfictionÇoğu zaman tom un gözünden görücez, aslında neredeyse her zaman. Küfür bulunur