" Stai nemiscat putin . "
" Dar ma doare . "
" Stiu ca te doare Liam, dar trebuie sa curat asta, altfel se va infecta. "
S-a uitat la mine indoindu-se de cuvintele mele.
" Te rog iubitule, promit ca dupa aceea totul o sa fie bine si nu te va mai durea nimic. "
S-a mai uitat odata la mine apoi a stat cuminte lasandu-ma sa ii curat rana de la buza si pe cea de la arcada stanga.
Restul baietilor erau ok, nu aveau mare lucru, doar cateva julituri, iar Justin se pare ca in urma loviturilor primite de la Zayn a ajuns in spital, sper ca acum sa termine cu prostiile.
"Chiar va multumesc baieti, nu stiu ce se intampla daca nu apareati voi." am spus si m-am asezat in bratele lui Liam, mangaindu-i fata si uitandu-ma dragastos la el.
" Oricand! Nu puteam lasa sa se intample ceva rau, oricum." a spus Niall zambindu-mi
" Ok si ce planuri aveti pentru astazi?" am intrebat ridicandu-ma din bratele lui Liam sa duc trusa de prim-ajutor de unde am luat-o, iar bandajele folosite le-am aruncat la cosul de gunoi.
"Nu stim, probabil o sa lenevim." a spus Harry intinzandu-mi bandajul pe care i l-am dat sa si-l tina pe rana de la mana
"Ramaneti la un film?" a spus Liam uitandu-se la mine, parca incercand sa nu ma supere.
" E ok daca ramaneam? " a pus Louis privindu-ma intrebator
"Sigur!Ma duc sa pregatesc gustari. Sarah, ma ajuti? " m-am uitat la mica faptura ce ii ingrijea rana lui Niall.
"Sigur." a spus fericita si m-a urmat in bucatarie
"Sigur esti ok dupa cele intamplate? " ma intrebat uitandu-se la mine atent, parca incercand sa citeasca prin mine.
"Da, nu am patit nimic, o sa fiu bine." am spus luand din dulap punga cu popcorn si am pus-o in cuptorul cu microunde
"Sigur?" m-a intrebat asezandu-se pe un scaun si urmarindu-ma cu privirea
"Da."
"Ok."
"Acum spune-mi, cum a fost seara ta? Inainte sa se intample cele intamplate."
"A fost perfecta! Am dansat, am glumit, m-a tinut de mana, m-a luat in brate si cand un baiat ia cerut permisiunea sa danseze cu mine s-a uitat spre el si a zis " Nu cu printesa mea.". M-a numit printesa lui Hannah, doar a lui."
"Cat de dulce, imi curge o lacrima." am spus amuzata
"Nu fi ironica! " a spus incercand sa para serioasa dar in secunda a doua a inceput sa rada atat de tare incat usa s-a lovit de perete si baieti au aparut fiind intr-o pozitie de lupta.
"Ce arde?" a spus Liam privindu-ma atent
"Nimic." am spus si m-am indreptat spre el sa-l sarut.
_________________________________________________________
"Dar asta e mai bun! Are actiune si explozii si masini si femei." a spus Zayn stand cu filmul in mana
"Da dar asta e mai bun deoarece e romantic si sunt pe aici fete, in caz ca ai uitat, tantalaule!" a spus Harry stand cu filmul "Titanic" in mana
"Gata! Ne uitam la o comedie.Jos!Acum!" am spus tipand si i-am privit cum s-au asezat usor la locul lor.
Am dat drumul la film si m-am asezat langa Liam simtind bratele lui in jurul meu.
________________________________________________
"Cum Doamne fereste sa nu vada aia? Era in fata lui." spune Niall razand atat de tare incat cred ca l-au auzit si vecinii.
"Doamne cat de tampit sa fi?" a intrebat Louis razand
"Cam ca tine." a spus Harry incet, crezand ca doar el aude asta, dar toti am facut-o si am inceput sa radem atat de tare incat aproape provocam un cutremur.
"Asta e razboi!" a spus Louis si urmatorul lucru pe care il stiu este pernele care se indreptau in toate directiile.
Prietenii adevarati apar atunci cand te astepti mai putin.
"Paru meu!"
Adevarata prietenie dureaza ani si ani.
"Au!"
Prietenia adevarata se iveste oriunde, pana si intr-un club.
"Ajunge!"
Prieteni mei sunt ei, i-am intalnit intr-un club, ce poveste buna de spus nepotilor, dar cui ii pasa?
____________________________________________
Acesta este nextul si nu, nu este sfarsitul.
Mai am 2 capitole pana acolo.
In sfarsit vara! Sper ca cei de a8-a nu au intalnit probleme in examene si sper ca notele luate sa va ajute sa ajungeti la liceul pe care il doriti.
Revin cat de curand pot cu nextul.
V-am pupat! :*:*:*