Cap 14

380 31 1
                                    

Ziua de ieri a fost una perfecta ! Nu imi imaginam ca o sa imi petrec asa ziua, si partea cea mai buna , se pare ca sentimentele pe care le am pentru el sunt comune .

Ei bine cititorule , sti sentimentul ala cand totul pare a fi perfect , dar apare ceva ce schimba totul si te face sa te intrebi cu ce ai gresit ? Exact asta mi s-a intamplat si mie !

 " Lasa-ma ! " am tipat simtind lacrimile cum imi curg pe opraz

" Acum nu mai e nimeni sa te salveze frumoaso ! "

A inceput sa imi traga tricoul si lacrimile mele curgeau atat de repede .

La un moment dat am simtit cum ma indepartez incet incet de ceea ce ma inconjoara si cum sunt trasa in intuneric , apoi ultimul sunet pe care l-am auzit a fost rasul rautacios al lui Justin .

________

Mi-am simtit corpul amortit apoi dintr-odata mi-am deschis ochi si totul era alb .

Eram intr-o camera de spital din cate am vazut , lumina alba intrandu-mi in ochi si deranjandu-ma .

Langa mine era Liam care a sarit imediat de pe scaun .

 "  Ce s-a intamplat? "

" Nu stiu , stiu doar ca eram in casa , dupa ce ai plecat tu , apoi l-am vazut pe Justin si am ineput sa plang si..si...si.. "

" Linisteste-te ! Totul e bine ! Sunt aici acum ! Totul e bine ! Nimeni nu se va atinge de tine ! " imi soptea in timp ce ma tinea in brate incercand sa ma linisteasca .

" Cine m-a adus aici ? Cine m-a gasit ? "

" Vecina de alaturi ti-a auzit tipatul si a sunat la politie si apoi a venit acolo . Se pare ca sotul ei a reusit sa il ia de pe tine inainte sa iti faca ceva mai rau . " a spus linistindu-ma putin .

" Si el e bine ?   " intreb ingrijorarea fiind prezenta in glas

" Cine ? Justin ? " intreaba fiind mirat 

" Nu ! Vecinul . " am completat 

" Da , el este bine . " mi-a spus apoi m-a sarutat pe frunte .

" Stai langa mine . " m-am uitat la el rugator cu ochi de catelus .

M-am dat mai intr-o parte si s-a asezat langa mine cuprinzandu-ma in brate .

" Nu stiu ce m-as fi facut daca pateai ceva . Din mana mea nu mai scapa . " a spus strangandu-ma cu putere in brate .

In zilele astea mi-am vazut alegerile gresite si cele bune , era sa fiu violata , batuta de fostul mau iubit care m-a inselat cu cea mai buna prietena a mea .

Dar ceea ce ma bucura cel mai mult este faptul ca Liam este aici , stand langa mine , strangandu-ma tare in bratele sale .

* Dupa 2 saptamani *

" Haide Sasha ! Trebuie sa mergi ! "

" Cum sa merge eu intr-un club ? Nu am ce cauta acolo . Nu e locul meu acolo . "

" Te roog ! Nu o sa fim doar noi . O sa vina si Liam si cativa prieteni de ai lui . "

Astazi este sambata si am planuit sa iesim in club , cum Liam o sa vina cu cativa prieteni , printre care si Niall , am decis ca ar trebui sa o aduc si pe Sasha , fata dupa care e inebunit , dupa spusele lui Liam .

" Bine ! O sa o fac ! Dar imi ramai datoare ! "

" Daa ! Merci , merci , merci . "

" Nu pot sa cred ca fac asta . " am auzit-o spunand in timp ce indepartam telefonul de la ureche .

Am inceput sa rad si i-am trimis mesaj lui Liam .

* Partea 2 a planului , gata . *

Chiar vreau sa vad ce iese din asta .

____________________________

Doamne nu pot sa cred cat a trecut de cand nu am mai postat.

Sper ca sunteti bine si ca ati petrecut sarbatorile pascale cat mai bine.

Prima zi de scoala cum a fost?

Revin cat pot de curand.

V-am pupat :*:*

L



Printesa si cersetorul [ Liam Payne f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum