Happy B-day Liam! :3 Happy B-day daddy!
Da stiu ca nu am mai postat de mult timp si chiar imi pare rau, cand aveam de gand sa postez, intervenea ceva si o lasam pe mai tarziu.
Saptamana trecuta vroiam sa postez inainte sa plec la munte dar nu am putut pt ca la cum sunt eu si las totul pe ultima suta de metri, am plecat mai devreme si nu am putut posta.
In fine, sper sa va placa acest capitol si sa nu va dezamagesc.
Scuzati greselile.
________________________________________________________________
11
DIN PERSPECTIVA HANNEI
Am respirat adanc si am deschis usa alba, iar in fata mea a aparut un inger care mi-a pus o esarfa alba la ochi apoi mi-a facut vant, eu cazand in gol.
M-am trezit si eram pe patul de spital, intinsa cu perfuzie si fire in ambele maini.
Liam era pe canapeaua de langa perete dormind ghemuit si daca ma uitam cu atentie ii vedem lacrimile inca din locul in care sunt.
Am incercat sa ma ridic dar am cazut si la contactul cu patul am scapat un mic tipat.
" Hannah ! " mi-am intors privirea spre Liam si era langa patul meu, asezandu-se pe scaunul pe care nici nu il observasem.
" Ce s-a intamplat? " l-am intrebat privindu-l cu teama.
" Cand ne-am certat" mi-am inchis ochi amintindu-mi de aceea intamplare " Ai luat-o la fuga spre strada, si atunci a venit o masina si te-a lovit din plin. " a continuat parca fiind chinuit de aceste vorbe.
" Liam chiar imi pare rau de... "
" Nu Hannah, nu trebuie sa te fortezi. " a spus asezandu-mi perna mai bine si intinzandu-ma pe spate.
"Nu! Asculta-ma! Trebuie sa ma asculti! " am tipat incercand sa il fac sa ma asculte.
S-a asezat inapoi pe scaun cu privirea atintita spre mine.
" Stiu ca te-am ranit si nu asta a fost obiectivul meu, bine la inceput asta a fost " am spus cu teama si l-am privit cum isi pleca privirea in pamant, am continuat, " Am crezut ca nu ma va afecta, atat pe mine, cat si pe tine, dar m-am inselat. De ce m-am inselat? Pentru ca m-am indragostit! " am spus cuvintele incercand sa il conving atat pe el cat si pe mine.
Si-a ridicat privirea socat si ramasese fara cuvinte.
" Da m-am indragostit de tine si nu imi este rusine sa recunosc asta! Poate esti un tocilar, poate nu esti unul dintre cei populari, dar i-as da pe toti cei populari in schimbul iertari tale. " am spus si am privit in jos parca stiind ca nu o sa primesc niciodta asta.
" Hannah, nu doar tu te-ai indragostit... " mi-am ridicat privirea socata spre el " Da si eu m-am indragostit de tine, adica cine nu ar face-o? Esti frumoasa, inteligenta, draguta, si chiar nu imi pasa ca esti una dintre cei populari, nu ma atrage acel statut. Eu te vreau doar pe tine." a continuat.
Am ramas uimita de vorbele pe care mi le-a spus. Cum adica el, Liam Payne, este indragostit de mine? O fata care este caracterizata ca fiind fitoasa si cu nasul pe sus, pasandu-mi numai de mine insami ?
Asta este ceva minunat, baiatul pe care il plac, imi impartaseste aceleasi sentimente.
DIN PERSPECTIVA LUI LIAM
Wow !
Ea chiar a zis ce cred eu ca a zis ?
Ea chair este indragostita de mine ?
Asa ceva este imposibil !
M-am uitat la ea mirat si m-am apropiat incet de ea, sarutand-o pe buzele acelea ca doua petale de trandafir .
Asta este singurul lucru care lipsea.
Sarutul nostru.
Poate asta este un nou inceput. Nu?
__________________________________________________________
Da stiu ca nu este lung si ca probabil va asteptati la altceva, dar acel altceva il las pe data viitoare.
Nu stiu cand o sa reusesc iar sa postez desi sper ca curand.
Kisses :*