Cap 6

632 35 1
                                    

                                                                                                   6

DIN PERSPECTIVA LUI LIAM

Fite, fite , si iar fite, oriunde te uiti in scoala asta vezi numai fitiosi cu masini si bani.

Fiecare grup are propria porecla.

" Staturile" sunt cei care fac legea pe aici, unde se incadreaza si Hannah.

" Tocilari" sunt cei de care staturile isi bat joc, unde ma incadrez si eu.

"Emo" sunt cei fara o viata, care incearca din rasputeri sa-si creeze una.

Si lista continua dar mai departe nu ma intereseaza.

Astezi am meditati cu Hannah si nu stiu de ce dar simt ceva in interiorul meu, si nu, nu este mancarea proasta de la cantina.

***

"Domnule Payne?" ma intreaba profesoara de latina "Sunteti cu noi?" completeaza venind mai aproape de banca mea.

"Da doamna, ma scuzati." ma spus repede.

Ce naiba?Niciodata nu mi s-a intamplat sa imi atraga un profesor atentia. Ce mi se intampla?

"Este inregula, fi atent, altfel data viiotare te trimit la director."

"Da doamna"

Aspra profesoara.

Niciodata nu m-a placut, de ce?Pentru ca m-am contrzis cu ea in clasa a9-a pe o tema prosteasca.

S-a uitat dinou la mine apoi a facut stanga-n prejur, intorcandu-se la catedra predand in continuare.

*Trrr*

Imediat ce am auzit clopotelul am iesit din clasa, indreptandu-ma spre dulapul meu, pregatindu-ma pentru a 2-a ora care era Geografie.

Mi-am luat cartea si m-am indreptat spre sala de clasa care se afla in partea cealanta a scoli fata de dulapul meu.

Cand am ajuns in clasa mai erau cativa baieti, pe care nu i-am bagat in seama si m-am indreptat spre locul meu din fata, banca de la mijloc.

Deodata in clasa intra nimeni alta decat Hannah care se aseaza in a 2-a banca de la geam.

Ok, acum chiar nu o sa ma pot concentra la ora

*****

Orele au trecut si acum eram pe scuterul meu indreptandu-ma spre casa.

Era abea ora 14:00, iar meditatiile incep la 16:00, deci cum am ajuns acasa, am luat pranzul iar in timpul ramas mi-am rezolvat temele pentru acasa.

****

Am pornit spre casa Hannei iar din cauza traficului am intarziat 10 minute.

Cand am ajuns am sunat la usa si mi-a rasppuns acelasi majordom ciudat care se uita la mine crucis.

"Ai intarziat." spune Hannah cand a venit sa ma ia in camera ei.

"Stiu, doar ca era trafic super nesol si a trebuit sa astept." am spus lasandu-mi ruxacul jos.

"Deci, cu ce incepem?" am intrebat pregatindu-ma pentru ce va urma.

Nici nu am observat cu ce era imbracata.

Avea o pereche de colanti engri si o bluza alba cu manecile sumetecate pana aproape de coate care avea un decolteu in V, lasand la iveala o parte din sani ei.

"Cu geometrie." a spus si a zambit increzatoare.

"Ok" am spus si m-am apropiat de ea, explicandu-i ce trebuie sa faca, pas cu pas, de cateva ori, apoi rezolvand un exercitiu.

"Ok, acum tu." am spus si i-am intins creionul.

"Ok..." a spus neincrezatoare si a luat creionul din mana mea concentrandu-se la ceea ce o interesa.

Dupa aproximativ 5 minute a vorbi dinout.

"Gata.E bine?" a spus si mi-a intins foaia, eu privind cu atentie randurile scrise cu grija.

Era bine, a reusit din prima.

"E foarte bine." am spus si am vazut cum a zambit mantra "Mai fa unul." am spus si i-am intins alta foaie.

"Ok." a spus de data asta mai increzatoare si a inceput sa scrie cu grija.

Dupa alte 5 minute a vorbit dinou

"Gata."

"Si asta e bine" am spus dupa ce l-am studiat.

***

"Merci Liam."a spus apropiidnu-se de mine din ce in ce mai mult.

Buzele sale erau la cativa milimetri de ale mele, si nu m-am putut controla, mi-am presat buzele de ale ei, dar imediat ce mi-am dat seama ce fac, m-am indepartat.

"Scuze...scuze...scuze." am spus de mii de ori.

"E ok" a spus si mi-a facut cu ochiul "Ne vedem maine." a spus si a inchis usa lasandu-ma complet confuz.

Ce tocmai s-a intamplat?

Am lasat asta pe planul doi, planificand sa ma gandesc la asta acasa si am iesit din curtea ei, mergand spre scuter si pornind spre casa.

DIN PERSPECTIVA HANNEI

Ha!Ce prost, imediat o sa imi cada in plasa.

Dar saruta asa de bine, nu Hannah, nu, nu poti sa te indragostesti de el, nu acum cand mai sunt cateva luni pana la bal si tu ai o relatie perfecta cu Justin, in plus, trebuie sa castigi pariul ala nenorocit. imi spunea subconstinentul meu.

Dar...buzele alea...gustul ala...e criminal.

DIN PERSPECTIVA LUI LIAM

M-a sarutat, adica am saruatt-o, dar tot aia, cert este ca ne-am sarutat, ceea ce este de necrezut.

Toata noaptea m-am gandit la asta pana am cazut intr-un somna danc, lasant aceste amintiri in spate si intrand in lumea viselor unde totul e posibil, unde totul se intampla sa cum vreau eu.

________________________________________________

Hei, scuzati intarzierea.

Vreau sa va urez "Paste fericit alaturi de cei dragi!"

Sper sa va placa aceasta parte si va astept parerile.

Kisses from L :*:*:*:*:

Printesa si cersetorul [ Liam Payne f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum