Cap 9

453 37 1
                                    

"Deci, cum ramne cu pariul?" ma intreapa Josh, unul dintre baieti care era langa noi atunci cand am acceptat acel pariu.

"Pariul merge in continuare."

"Mai ai doar 2 saptamani la dispozitie."

"Bine." am spus si am intrat in clasa de latina.

Urasc limba asta, adica de ce sa o invatam? Nu ne ajuta la nimic.

Peste putin timp langa mine se aseaza Megan.

"Uite Hannah, imi pare rau, chiar imi pare, nu am vrut sa fac asta, nu as fi facut-o daca stiam ca te raneste asa si daca stiam ca te vei indeparta de mine."

"Uite Megan, daca nu vroiai s-o faci, nu o faceai, imi este destul de clar ce prieteni am avut si chiar imi pare rau pentru departare dar ti-ai creat-o cu propria mana. Acum daca ma scuzi, as dori sa lasi acest loc liber pentru cineva care chiar vrea sa fie prieten cu mine." am spus si mi-am alsat privirea in jos, spre carte.

"Imi pare rau." spune si se ridica incet, mergand in spatele clasei si asezandu-se pe unul dintre scaune.

"Hei."

Mi-am intos capul spre locul de langa mine, iesind complet din gandurile mele si langa mine l-am vazut pe Liam

"Hei." am spus si am zambit  usor.

"S-a intamplat ceva?" spune privindu-ma ciudat.

"Uita-te in spate." i-am spus si el si-a intors privirea.

"Oh." sopteste si isi indreapta privirea spre usa, unde se afla profesoara de latina.

"Buna ziua!" uram toti in cor apoi ne reluam locurile pe scaune.

***

Orele au fost plictisitoare si lipsite de evenimente pana la ora de matematica unde:

"Azi avem test." spune profesorul si se ridica impartind colile albe pe care stiu ca sunt diferite ecuatii care asteapta sa fie rezolvate, si pe care sper sa stiu sa le fac.

Mi-am intors capul spre Liam si el mi-a urat noroc, eu multumindu-i apoi mi-am intors privirea spre foaie, incepand sa rezolv.

***

"Nu a fost asa greu." spune Liam in timp ce iesim amandoi din clasa

"Chiar nu a fost." am fost deacord cu el si m-a privit uimit

"Ce? Am stiu sa fac." spun si ma uit jenata in partea opusa

"Ma bucur." spune si ma uit la el, el privindu-ma mandru

In timp ce ne indreptam spre sala de mese, in drumul nostru  aparut Justin.

"Mai, mai, mai.Ce avem noi aici,tocilarul si printesa."

"Ce vrei Justin, pleaca." i-am spus deja nervoasa.

"Nu, nu, vreau sa ii spun prietenului tau adevarul."

"Justin, pleaca!" am spus apasand pe fiecare cuvant.

"Ce adevar?" a intrebat Liam privindu-l incruntat

"Adevarul, adica scumpa ta Hannah s-a folosit de tine, a pariat pe iubirea ta."

"Ce?" a tipat Liam si s-a uitat la mine eu lasand capul in jos.

Printesa si cersetorul [ Liam Payne f.f.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum