Astazi este seara cea mare, seara balului. de absolvire.
Totul este perfect! Liam este partenerul meu in aceasta seara si asta este ceea ce ma bucura in adevaratul sens al cuvantului.
Seara se apropie cu r peziciune si eu inca nu eram gata asa ca am decis ca este impul sa ma
Pregatesc.
Mi-am facut un dus care nu a durat mai putin de 30 de minute, rasfatandu-mi parul si corpul cu apa calda si samponul meu cu miros de vanilie si gelul de dus cu aceeasi aroma.
Mi-am uscat parul cu feonul si l-am prins intr-un coc elegant in mijlocul capului,lasand cateva suvite pe care le-am ondulat, lasandu-le libere.
Mi-am facut machiajul, de data asta mai strident, aplicand o culoare de albastru inchis, tus, rimel, fond de ten si un ruj rosu.
Mi-am privit rochia inca o data si m-am imbracat cu ea.
Aratam ca o printesa. Eram o printesa. Printesa lui. Si el era cersetorul meu. Cersea la mine iubire. Iubire pe care am ales sa i-o daruiesc. Sper sa nu regret.Din perspectiva lui Liam
Seara asta va fi perfecta. Trebyie sa fie perfecta.
La un moment dat am vazut ca era trecut de ora 17 iar la 18:30 trebuie sa plec sa o iau pe Hannah, la 19 incepabd balul.
Balul la care ea va fii printesa. Printesa mea. Iar eu am sa fiu un cersetor. Cersetorul ei. Cersind iubirea.
Mi-am facut un dus scurt, mi-am luat costumul si mi-am facut parul, fiind gata de plecare.
Multumita Sarei am aflat ca rochia Hannei este albastra inchis, asa ca am optat si eu pentru o camasa albastra inchis, pantaloni stramti negri, papion negru cu un detaliu albastru, si un sacou.
M-am privit inca o data in oglinda, gandul fugindu-mi la printesa mea.
Am luat trandafirul rosu si am iesit, indreptandu-ma spre masina fratelui meu.
Am facut o intelegere cu el in urma caruia mi-a imprumutat masina lui. M-a amenintat sa an grija de "iubirea lui" .Nu mi-am dat seama and am ajuns, dar acum eram la usa casei ei, in fata mea fiind acelasi majordomn obijnuit.
Ma aflam in fata scarilor asteptandu-mi iubita.
Am vazut-o la capatul scarilor si pur si simplu am ramas fara cuvinte.
Era superba!
Rochia avea o culoare albastra inchis, lunga pana in pamant, punandu-i in evidenta talia, pe piciorul stang avea o crapatura care ii ajungea cu o palma mai sus de genunchi.
Avea un coc elegand, punandu-i in evidenta forma fetei si machiajul, suvitele elegante ajutand la acest luctu.
A coborat usor scarile si a venit zambind in fata mea.
"Esti superba, iubito!"i-am spus luand-o de mana.
"Merci! De unde ai stiut de culoare?"
"Am sursele mele."i-am soptit luand-o in brate,sarutand-o.
Am pus in a el arut toata dragostea de care eram capabil.
I-am intins trandafirul rosu ca focul, punandu-mi mana pe talia ei, simtind cum ma trec fiorii la simtirea spatelui ei gol. Avea spatele descoperit pana aproape de talie.
Mi-am plimbat mainile pe spatele ei, bucurandu-ma de asta si de zambetul ei.
"Mergem?"am mormait fiind inca uimit de ea. "Sigur."sopteste faptura frumoasa din fata mea, care se pare ca e partenera mea, in seara asa si sper ca pentru totdeauna.In perspectiva Hannei
Liam era asa frumos.
Culoarea camasii si a papuonului se potriveau cu rochia mea si asta cred ca este mana Sarei.
Mi-a dat un trandafir rosu, asa frumos.
Mi-a intins bratul zambind si m-am agatat de el zambind si m-am intins aplicandu-i un sarut pe obraz.
Nu-am indreptat spre o masina neagra si m-a ajutat sa ma urc in partea dreapta si el s-a urcat la volan.
"Seara asta vreau sa fie memorabila. In seara asta vreau sa te simti ca o printesa. Printesa mea."mi-a soptit luandu-mi mana si sarutand-o.
"Printesa ta."am mormait captandu-i buzele intr-un sarut delicat.
Mi-am pus centura, Liam practicand la fel si inainta pe poteca pavata a casei mele, iesind pe strada si indreptandu-se spre liceu, acolo unde u ma sa avem cea mai tare noapte.