Imi cert mii si mii de scuze pentru intarziere, nu am avut idei si am avut nevoie de ceva timp de gandire, pentru ce voi face in continuare.
Sper sa va placa si sper sa iasa cat de cat lung
_______________________________________________________
4
Peste cateva minute vad un om ciudat care imi deschide usa, invitandu-ma inauntru.
"Domnisoara Hannah vine imediat." a spus si a plecat undeva prin casa asta mare.
Nici macar nu am observat-o pe Hannah care era in fata mea si-mi facea cu mana,incercand sa ma trezeasca din transa in care eram.
"Ce faci?" ma intreaba ea
"B-b-bine, am venit sa-ti predau." am spus incercand sa par cat mai natural cu putinta.
"Mda, nici nu-mi aminte." a spus si s-a intors cu spatele continuand "Urmeaza-ma!" si a luat-o in sus pe scari
M-am conformat si am mers in spatele ei, incercand sa nu par prea socat din cauza celor vazute aici.
S-a oprit in fata unei usi albe si a deschis-o larg intrand apoi intorcandu-se cateva secunde spre mine facandu-mi semn sa intru.Am facut in asa fel si am intrat in camera mare, roz si luminata.
"Roz?" mi-am spus in minte fiind socat.
"Bun, deci cu ce incepem?" a spus si dinou m-a trezit din visele mele.
"Cu....matematica" am spus si m-am apropiat temator de pat, asezandu-ma pe marginea acestuia, la cativa centimetri distanta de Hannah care era pusa stil turcesc, in mijlocul acestuia.
"Okay." a spus si a zambit dulce.
Oh acel zambet...Liam ce ai! Taci!
Mi-am scos cartea si un creion si am inceput sa ii explic.
"Deci" am incepu sa-i explic "Ca sa ajungi la aceasta formula trebuie sa treci cateva etape pe care trebuie sa le inveti,mai apoi ajungand la rezultat." am spus aratandu-i cu creionul pe cartea mea.
"O sa fac eu un exemplu si apoi faci si tu, ok?" am spus si m-am uitat la ea calm.
Doar a dat din cap in semn aprobator si eu am inceput sa calculez primul exemplu incet, si detaliat, pentru a face-o sa inteleaga.
"Acum tu." am spus si i-am inmanat creionul.
L-a luat cu teama si a inceput sa calculeze urmatoarea fractie pe care i-am dat-o.
**
"Nu deci mai intai imparti la asta, apoi aduni cu asta si apoi scazi pe asta.Intelegi?"