10.Bölüm: "Aile olmak"
•Stephen Dawes-Teenage Dream
Wasia Project- u so pretty"Sizi aptallar! Altı üstü bir yeni yetme periyi bile halledemediniz!" diye bir ses yükseldi güney sarayından. Güney peri krallığının kralı Tempestas'ın öfkeli sesi neredeyse tüm krallığı sallıyordu. Öfkeliydi, öfkeliydi çünkü aptal askerleri bir beceriksizi bile öldürememişlerdi.
"Majesteleri o, o peri sandığımızdan daha güçlüydü!" Dedi sağ kalmış bir avuç askerlerinden biri. Güç mü? Hangi güçten söz ediyordu bu ahmak!
"GÜÇ MÜ?! HANGİ GÜÇ AHMAK DAHA VALİANT'A GELELİ KAÇ GÜN OLDU DA SİZİ ALT EDEBİLECEK GÜCÜ EDİNDİ! Bir boku beceremediniz." Elleri sinirle saçlarına gitti, saçlarını çekiştirdi bu kadar hızlı güçlenmesi imkansız o yeni yetme henüz o kadar uzun boylu değildi. Öldürülmeliydi, o boyu uzamadan ölmeliydi.
"Kuzeye sürüldünüz." Dedi sakin sesiyle tahtına yürürken.
Kuzey. Kuzeye sürülmek bir hava elementi askeri için bir kabustu, ölümdü. Doğaları gereği hava halkı soğuğa alışkın değildi. Soğuk havanın kontrolunu zorlaştırırdı. Bundandır ki kuzeydeki hava krallığı güçsüz ve su halkının asimilasyonuna mahkumdu. Ordaki halk bundan şikayetçi değildi ama bunu diğer hava krallıkları "ezikliklerini kabul etmeme" diye adlandırırdı.
Askerleri Tempesta'a yalvardı, "yapmayın majesteleri!" "Yalvarırız majesteleri!" "Ne isterseniz yaparız majesteleri!" ama kralları kulak asmadı. Asmazdı da Tempestas kardeşinin aksine kalpsizsi, taş kalpliydi tıpkı babası gibi acizdi.
"YUNA!" Diye seslendi biraz ötesinde onun emrini bekleyen kuluna. "O ahmak Aura'ya söyle bu son şansı, o güç budalasını öldürmek için son şansı!" dedi Tempestas Yuna'ya.
Ancak Tempestas'ın kaçırdığı bir nokta vardı o da sevgili kardeşi Aura'nın onun için yaptığı plan.
🌬
"Barlas o daha bir çocuk!" diye yakındım ama Barlas beni dinlemememekte kararlıydı. "O bir çocuk ve kurt Meyra, yavru da olsa bir kurt. Yavru kurtlar küçük olabilir ancak aptal değiller, sürülerine pekâlâ hizmet etmekten geri durmazlar." Evet evet evet... ajan olabilir Meyra... evet 6 yaşında bir çocuk sana zarar verebilir Meyra... henüz R'leri yeni yeni konuşabiliyor
"Sana zarar vermeyeceğine emin oluncaya kadar uzak duracak senden. Güvenliğininşn söz konusu olduğu konular tartışmaya kapalı." dedi. Peki paşam sıcak su da iater mi?
"Hayır kapalı falan değil. Bana bak Barlas burda isterse atlar uçsun, köpekler miyavlasın ne kadar garip olan olay varsa olsun yine de ben kendimi koruyabilirim, bunu bence kanıtladım, kaldı ki o daha bir çocuk ve yaralı!" Parmağımı kaldırdım ve benden yüksekte olan yüzüne salladım "ben senin emirlerini verdiğin askerlerin değilim. Sen bu sürünün alfasıysan," bir nefes aldım hazır olun büyük konuşacağız. "Ben de senin alfanım. Hadi hayırlı olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valiant Melezi
Người sói"Mühürlendiğini gözünün içine baktığımız kişiyle yaşayacağımız anıları gördüğümüzde anlıyoruz. Ben seni, bizi o kadar güzel gördüm ki Ayçıl... Parlayan bir ateştin dağılan kızıl saçlarınla, parlayan yeşil gözlerin, toprağa oturmuştun dizlerini saran...