3

77 7 0
                                    

Hala arkamdan ayak sesleri geliyordu, takip ediliyordum panikle yerden bikaç büyük taş alıp köşeyi dönmesini bekledim, adım sesleri yaklaştıkça kalbim yerinden çıkıcakmış gibi atıyordu peşine birini mi takmışlardı yoksa...
Geliyor az kaldı... Şimdi

"Hişt sakinn! "

"Hiiiih mmm"ağzıma kapanan el çığlığımı yuturmuştu.elin sahibini görmemle korkumun yerini sinir almıştı.

"Az kalmıştı kafamı kırmana "dedi elini çekmeden hemen önce.

" Hıh hıh sen ne yaptığını sanıyorsun ya! "Derin nefes alıp verirken sinirle çığırmıştım.

Karşımda duran koca adam benim aksime alaycı bir tavırla:" Ne yapmışım yaa?" Diyip Sırıtmasıyla daha gıcık oldum.

"Sen... Ne diye beni takip ediyorsun ne istiyorsun benden açık açık söyle amacın ne? " Tüm sinirimi bu adamdan çıkarmak istedim

"Bakın Ayşe hanım.... Ben" Sırıtması sönmüştü.

"Sen ne ... Ödüm patladı ya normal birşey mi yaptığınız ? " İş ciddiye binmişti. İkimizde tamamen sinirlenmiştik.

Ben size.. "Çenesini sıkıyordu.

"Ayrıca ne Ayşesi ya.. Asya adım Asya meğer beni başkasıyla gerçekten karıştırmışsınız ama ben söyliyim ben düşündüğünüz kişi değilim... "Babamın ayarladığı biri olabilirdi bu koca gıcık. Bu ihtimal beni savunmaya geçirmişti.

"Asya Hanım bakın egonuzu bir kenara bırakında beni dinleyin! .. 1.si telefonuzu unutmuşunuz, 2.si bu saate bu sokaklarda bu köyde arkanızdan bağırmak uygun düşmez rahatsız olursunuz diye daha sert bastım adımlarımı ki bakasınız ama sonuç bu ve son olarak siz bu egoyla asla düşündüğüm kişi olamazSınız.. "

Konuşmasını elinde tutuğu telefonumun çalmasıyla bölündü "babanız... " Kapatıp cebime attım.

"Hıhh vay be babanıza bile "

"Bakın teşekkür ederim telefon için ama diğer dediklerinize gelirsek ya da vazgeçtim gelmeyelim önyargılarla devam edelim görüşmemek üzere "diyip yarım bıraktığım yola devam ettim.

"Hay hay Asya hanım hay hay "

'Gıcık '

'Asi'

____________________

Yarın Iğdırda öğretmenliğinin ilk günüydü ve beni hamile iznine ayrılan öğretmenin 2 /B Sınıfını vermişlerdi. En kısa zamanda gideceğim için Ne kadar 4.sınıf istesemde olmamıştı.

Umudumu kaybetmeyicektim elbet bir hayır vardı bunda. Lojman dan çıkıp öğrencilerim için kasabaya inip hediye alıcaktım.

Sabah kahvaltı yapıp kısa bi duşa aldım kot skinny Jean giyip üstüne beyaz örgü kazağımı giydim siyah sırt çantamı aldım yanıma. Beyaz ayakabılarımı giyip merdivenlere yöneldim asansör vardı ama tek başıma binemiyordum.

Bahçeden çıkıp durağa ilerlerken önümden arabayla Azad geçince dünkü kavgamız geldi aklıma fazla çıkışmıştım şüphelendiğim için vicdanım sızlıyordu haksızlık yapmıştım .adam telefonu vermek istemişti sapık muamelesi yapmıştım . Offf cidden sıkıldım en kısa sürede bu sorunu çözüçektim .

Otobüse atlayıp kasabaya indim çocuklara hediyeler alıp paket yaptırdım.
Sırt çantam dolmuştu artık. Kendime kışlık elbise almak için bir mağazaya girdim ama başıma giren ağrıyla denemekten vazgeçip en yakın otobüs durağını aradım hafiften üşütmüştüm sanırım .buraya gelirken kışlık getirememiştim aceleyle apar-topar çıkmıştım.

Asya Öğretmem Ve Azad KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin