5

35 3 2
                                    

Bu bölüm MeralDa287 için yazılmıştır umarım beğenirsin sevgili okurum🩷

2 yıl sonra:

"Hani ufak bir kartopu çığa dönüşür ya sana olan aşkımda her gözlerine baktığımda zihnimi, bedenimi, kalbimi kavrayıp üstüme yıkıldı .. "

Azad komutan~

"Ela gözlerin kurak toprağı andıran gözlerimde çiçekler açtırdı, kurumasınlar diye hergün sulamak zorunda bırakıyorsun beni komutan,sana emrimdir git kalbimden"

Asya öğretmen~

2 yıl önce :

"Hadi dikkatli inin merdivenleri! "
Çocuklar kalın montlarıyla penguene dönüşmüşlerdi bu görüntünn her anını çekmek istiyordum dikkatlice bahçeye ulaşınca hepsi kar topu oynamaya başlamış ardından gruplara ayrılıp kardan adam yapmışlardı her anlarını çekiyordum arada telefonu cebime attıp, aralarına katılıyordum. Şuan Ali ve Havin beni kovalayıp kar topu atıyorlardı bende kocaman bir tane yapmıştım saklandığım yerden birden çıkınca kar topunun büyüklüğünü gören bücürler korkudan bahçeden koşuşturmaya başlamışlardı tüm sınıf gülerek benden kaçıyordu rastgele fırlatmamla kar topu içeri giren asker ünüformalı iki adamdan saçları kırlaşmış adamın suratına çarpmıştı. Aniden ikisinin adımları duraksamış bana dönmüşlerdi.
Korkuyla ellerimi arkada birleştirdim suçu atıcak öğrenci aradım ama hepsi benden kaçıyordu zaten.
Adamın arkasında duran yüzü kar maskesiyle kapalı adama kaydı gözlerim öylece bana bakıyordu. Bu o muydu acaba...

Ciddi duran adam çenesi ve kaşları kasıldı ben o an sertçe yutkundum şimdi bittim ben diye içimden geçirirken gür bir kahkaha atmasıyla şaşkına döndüm.

"Hahahhahaha yeni öğretmensin sanırım. Korkarak durma öyle. Biz sadece suçluları alırız içeri ne mahsum şey öyle benim Pırılım gibi gel Azad geçelim içeri ahahhahaha hiç gülesim yoktu..vallahi... "

Utancımdan ağzım açık kalırken tahmin ettiğim gibi yüzü kapalı adam Azadı. Ondan gözlerimi ayırmama rağmen bir kere olsun bakmamıştı,çocuklarda kıs kıs gülüyordu Şiyar gülerek konuştu "Örtmenim Duran subay çok iyi ve komik biri ama siz çok korkaksınız"demesiyle kovalamaya başladım Şimdi yemedim mi seni böcek"

"İmdaaaat" ufak bacaklarıyla koşamıyordu ve bu hali kahkaha atmama sebep olmuştu.

"Ahhğ" acımıştı,kafama yediğim kar topuyla atan öküzü görünce öldürmek istedim .

"Talha!! Ne sırıtıyorsun sen bittin oğlum.. Çocuklar düşman göründü saldırın!! "O sıra Talha da yavrularıma saldırmaya başladı .

Talha beni nerden çıktığını anlamadığım bi anda kolu altına almıştı.

"Durun yoksa örtmeniniz ölür!" Diye sertçe emir vermişti. Çocuklar ellerindeki kar toplarını yere yavaşca bozulmadan bırakmıştı. Ateşkes imzalamış sınıfa geçip Talhayla sıcak puding hazırlatmıştık .

Müdürün odasına uğrayıp onada fazla kalan içinde puding olan kaselerden birini vermek için sınıftan çıktim odasına yöneldim ardından öğretmenler odasına geçip dağıtacaktım dersi olmayanlara. Kapıyı çalmadan önce içerde hala Azadların olduğunu duydum

"Bir şey fark ederseniz bize haber edin Ahmet bey! Dikkatlice izleyin ve diğer dediklerimizi uygulayın Azad buralara yakın oturuyor onada haber edersin .. "

Asya Öğretmem Ve Azad KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin