4

59 7 2
                                    

"Talha" Kötü birşey vardı. Talha kolay kolay buraya gelmezdi.

Gitmeliyiz Asya sonra anlatırım aceleyle konuşmuştu.

"Ta-tamam "korkuyla arabanın diğer tarafına geçerken Azad kolumdan tutup durdurdu

"Asya, bir sorun mu var" Kendimi herşeyi söylememek için tutum .. Kötüyüm çok kötüyüm.. Kafama sıkıcak kadar hemde tut elimden götür sakla beni "demek istedim ama sadece yutkunmakla yetindim.

"Yok...yok sorun... " Başımı yere eğmiştim, "Gitmeliyim ben Azad...."kolumu kurtarıp arabaya hızla bindim. Arkamdan sinirle bişeyler mırıldandığını duysamda sadece gitmek istedim. O ise araba ordan uzaklaşana  kadar sertçe bakıyordu.

Yola dalmış giderken Talha aniden

"Asya o adam kimdi" Dedi merak edercesine.

"Kimse.. "Diye geçiştirdim

"Emin misin beni görünce saldırı modunu açmıştı halbuki " İmayla konuşmuştu.

Derince soludum:
"Kimse dedim Talha kimse asıl konuya gelelim paketi teslim ettin mi ? " Azad hakkında daha fazla konuşmak istemiyordum.

"Ne sandın kızım kendi ellerimle kadının ellerine bıraktım! Biliyorsun değil mi Bülent bunu yapanı bulmadan rahat etmez! "Sigarasını yakmam için çakmağı işaret etti.

"Salla gitsin paraları aldın mı? "Çakmağı alıp dudağında tutuğu sigarayı yaktım.

"Parasız o kadar yol gider miyim güzelim iyi para cepledik sayende. "Pencereyi açıp dumanı üfledi  ama rüzgar tüm dumanı tekrar arabaya itmişti
"Daha başlangıç bu... "üşümüştüm.. Kollarımı bedenime sardım.

....

Sabah kapının çalmasıyla yatağımdan zorla ayrılıp kapıya yöneldim yine bizim bücür ev ekmeği getirmiş olmalıydı , ev soğuk olduğından üstüme sabahlığımı aldım . Kapıyı açtıktan sonra gördüğüm kişiyle uykum kaçmıştı:

Azad komutan!! Sizin ne işiniz var burda!!   Hafifçe gülümseyip naif sesiyle:

Sizede günaydın Asya Öğretmen . Diyerek sırıtınca utanmadan edememiştim dağılmış saçlarımı düzeltip kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Ayy pardon günaydin uyku sersemiyim de dün biraz geç uyudum. Kusura bakmayın aptal gibiyim şuan. "

Estağfurullah!" Tekrar aynı gülümsemesini sergilemişti.."Ben asıl meseleye geleyim ifadenizi vermek için  komiser arkadaşım öğleden önce orda olucak Giray Kaya derseniz sizi ona götürürler. "İfadenin alınacağına mutlu olmuştum.

"Gerçekten mi!?İki elim kanda olsada orda olucam "ellerimi yumruk yapıp havaya kaldırmıştım gaza gelip.

Hiç şüphesiz " Diyip beni süzünce ikimizde kısa bi gülüşme yaşayıp bakışmıştık.

Ha bu arada bunu sizin bücür size vermemi istedi. "Mavi poşette ki Ev ekmeğini bana uzatı.

Teşekkürler Azad bey,ne zahmet ettiniz ." Gözlerim tekrar onu buldu. Onun ela gözlerinde tekrar benimkileri bulmak istememiş olucak ki anında sağ omuzuma doğru kaymıştı.

Şeyy ben nasılsınız diye merak ettim dün..?
Susmuştu.çenesi kasılmıştı..

Asyaa evin morg gibi götüm dondu nerdesin ? "Talha uyanmış ayı gibi böğürüyordu mutfakta. Göz devirdim.

"Geliyorum Talha çeneni kapat iki dk! Kapıda biriyle konuşuyorum. "

Biriyle..diye bastıran adama anlam veremeyip bakmıştım"..Neyse ben sizi meşgul etmeyeyim iyi günler "  soğuk bir havaya girmişti sanki buz tutmuştu içim o an.

"Azad komutan."seslendim ondan geçen ki olay için özür dileyecektim.

" Asya duvarları mı kemirdin dolapta hiç bir şey yok ilk kez bomboş dolap görüyorum " Tekrar böğüren Talha'yla göz devirdim.

"Kes sesini Talha geliyorum! "

"Sizede iyi günler kendinize iyi bakın "

Başıyla soğuk bi şekilde onaylayıp bir askere bağışlanmış sert adımlarla merdivenlerden inmişti.

O an anlam veremediğim bir his kaplamıştı bedenimi.. Tekrar Talha'nın böğürmesiyle kapıyı kapatıp mutfağa ilerledim.

........

"Evet çocuklar bugün L harfini öğrenicez hazır mısınız? "
Meraklı gözlerle bana bakan  böceklerim ve çiçeklerimi yiyesim geldi hepsi tek ağızla bağırmışlardı:

Haazırııızz!! Öğretmenim..

......

Örtmenim!! Örtmenim bişey dim mi? Yanına yaklaşıp göz teması kurdum.

Söyle Şiyar ne oldu? Heycanla anlatmaya başladi

Örtmenim Ayşe varya onun limonlu çok güzel bir fistanı var onada çok hoş oluyor! "
Şiyarın hemen yanında kırmızı yanaklı minik çiçeğe gözlerimi çevirdim. Bu sefer.

Öyle mi? Ayşecik   Ayşe'den Şiyar gibi heycanla anlatmaya başladı.

Evet örtmenim annem pazardan almıştı kendinede bir etek aldı o da çok güzel böyle küçük küçük çiçekler vardı Aaaa örtmenim kar yağıyor.. Ayşe'nin heycanla seslenmesi yle tüm sınıf pencerelere yöneldi.

Aaaa kar yağiyor! Örtmenim kar!
Dışarıyı seyretmek dalmışlardı.

Asya Örtmenim dışarı çıkalım mı? Yanıma gelip büyük gözleriyle bana bakan Şiyara kanamazdım.

Hayır üşüyüp hasta olursunuz! " Net ve iddalıydım izin alamayacaklardı bücür ler.

Amaaaa örtmenim! Mızıklanan Şiyara sınıfta katılmıştı

Lütfen çıkalım hasta olmayız!

Öğretmenim lütfen

!lütfen

lütfen öğretmenim

Tamam kıyamadım ...
Tamam ama biraz daha yağsın çıkarıcam sizi sıkıca giyineceksiniz tamam mı?
Ardından telefonumu alıp veli grubunda haber verdim izin vermeyenler olursa onun çocuklarini daha iyi gözeticektim.

Asya Öğretmem Ve Azad KomutanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin