3. rész

59 1 0
                                    

- Hát kérdezzetek! Mire vagytok kíváncsiak?- kérdeztem miközben leültem a kanapéra. 

- Honnan jöttél?- kérdezte Jj. 

- New York. 

- Az szép hely!- mondta Pope.-És, hogy-hogy ide költöztél? 

- Hát..- vettem egy mély levegőt.- Apámat nem is ismertem sose. Anyukámmal éltem, de két napja meghalt.- folyt le egy könnycsepp az arcomon. 

-Nagyon sajnálom!- mondta Kie és oldalról át karolt.

- Hogy-hogy a Cameron családhoz jöttél?- terelte a témát Kie.

- Nincs egy élő rokonom se, de emlékeztem Anyukám régi jó barátjára Ward Cameronra és ők meg be fogadtak. És régen kis koromban sokat jártunk ide még pár emlékem meg is maradt. 

- Szóval most együtt laksz Rafe Cameronnal.

- Igen, miért? 

- Mi nem bírjuk. Egy öntelt, drogos pöcs, állandóan kurvázik és ott van még a két haverja Topper és Kelce. Mind a hárman utálják a Sneciket. Azt hiszik ők a királyok. Az összes hülye picsa megoda van értük. Neked mi a véleményed Raferől?- zárta le a monológot Jj. 

- Igazából kiskorunkban állandóan piszkált engem és Sarah-t és már ma felhúzta az agyam úgy, hogy akkor még csak félórája voltam itt, de nekem azt még senki nem említette, hogy drogozik. Lehet azért mert ma még nem is beszéltem nagyon a családdal.

- Vigyázz Rafel! Erőszakos tud lenni.- mondta JohnB. 

- Rendben, de én szerintem megyek mert már egy ideje eljöttem.- álltam fel.

- Majd mi vissza viszünk az gyorsabb!- állt fel Jj. 

- Rendben köszönöm!

Oda értünk a Cameron házhoz. Pechemre Rafe is akkor érkezet meg mint én.  Kiszálltam és egyből Rafe állt velem szemben. Fura és ijesztő, hogy itt mindenki magasabb nálam még a 13 éves Wheezie is akóra mint én. 

- Te mit keresel ezekkel.- kérdezte ingerülten. A srácok elmentek 

- Nem tudom mi bajod van!- kerültem ki és a ház felé indultam, de Rafe rá markol a kezemre és vissza rántott. 

- Nem tudom mit hiszel magadról, de attól, hogy ide jöttél még nem vagy senki!- fürkészett engem. 

- Meghalt az Anyám te barom! - kiabáltam rá. -Enged el a kezem mert kurvára fáj!- rángattam. Végig mért majd elengedte. A kéz nyoma meg maradt a kezemen. - Hidd el nem veszem el a helyed.- mondtam majd be mentem ahol Sarah fogadott. 

- Szia!- ölelt meg.- Kerestelek, de Rose mondta, hogy elmentél sétálni.

- Igen.- bólogattam.

- Van palacsinta. Kérsz?

-  Igen köszi!- csinált, majd át adta nekem egy tányéron.

- Mi az ott a kezeden?- kérdezte. 

- Semmi, semmi!- ráztam a fejem mivel nem akartam árulkodni. 

-  A bátyám volt?- kérdezte mindent tudóan. Hallottam, hogy valaki bejött. Magom mögé néztem Rafe volt az. 

- Nem ő nem csinált semmit.- ráztam a fejem. - Ezt meg ehetem fent?- mutattam a tágyér palacsintát. 

- Persze. Én elmegyek a barátaimhoz nem jössz? Megvárlak!

- Nem kell, itthon maradok!

- Hát jó Rose és Apa nincs itthon és Wheezzie valamilyen barátnőjénél van úgy, hogy csak te leszel itthon mert szerintem Rafe is nem soká vissza húzz a drogos haverjaival. 

- Rendben. Akkor Szia!- elköszöntem, majd felmentem egy tányér palacsinta kíséretével. Bementem a szobámba. A tányért letettem az ágyra elkezdtem még az ilyen apróságokat kipakolni mint például a sminkeket és a képeket közbe be vettem egy-egy falatot. A pakolást Rafe bejövetele zavarta meg. 

Véletlenül Szerettem Beléd Where stories live. Discover now