Már fél 6 van úgy gondoltam rakok egy kis szempillaspirált és lemegyek a srácokhoz a déli oldalra. Leültem a smink aszatlomhoz elővettem a szempillaspirálom, amikor kentem volna fel valaki benyitott.- Ki az?- kérdeztem közben kentem magamra a sminket.
- Hova készülsz?- láttam meg magam mögött Rafet.
- Nem mintha sok közöd lenne hozzá, de megyek le a srácokhoz.
- A Snecikhez?
- Ha neked úgy jobb akkor igen a Snecikhez.- tettem le a szempillaspirált.
- Jj- nek sminkelsz annyira?
- Nem képzeld én magamnak sminkelek.
- Értem. Holnap lesz egy buli Topperéknél, ha van kedved gyere el.- váltott témát.
- Majd még megláttom!- mondtam és felálltam a székről.
- Elvigyelek?
- Nem kell, kösz!- sétáltam el mellette, de már másodjára, hogy vissza ránt
- Figyelj! Lehet, hogy rosszul kezdtem nálad, de én csak védeni akarlak!- mondta őszintének tűnt, de nem érdekelt.
- Már kiskorom óta megvan a véleményem!- rántottam el a kezem. Nem szólt semmit csak ott állt ahol eddig. Lementem megmondtam Rose-nak, hogy elemegyek. Tök örült, hogy emberek közé megyek. Jó azt nem mondtam, hogy a Snecik azok mert nem tudom ő, hogy viszonyul hozzájuk. Most nem az erdőben megyek hanem arra amerre a srácok hoztak.
- Sziasztok!- köszöntem mikor oda értem.
- Szia Alexa!- ölelt meg Kie. Milyen aranyos nem is nagyon ismer, de így fogad.
- Szia!-köszöntek a fiúk.
- Remélem nem zavarok.- ültem le a kanapéra.
- Nem zavarsz!- mondta JohnB.- Tegnap mi volt Rafel?
- Semmi igazából. Csak azt mondta, hogy ne lógjak veletek meg, hogy én itt nem vagyok senki.- meséltem el.
- Azt ő csinálta veled?- mutatott a kezemre Jj.
- Igen és képzeljétek még az nap bocsánatot kért. Nem is tudom mit hisz.
- Ez fura Rafe Cameron bocsánatot kér.- mondta Pope.
- Mekkora barom!- rázta a fejét Kie.
- Az és mielőtt eljöttem megkérdezte nem-e megyek el holnap Topper buliára.
- Igazából arra mi is elmegyünk szóval gyere velünk!- mondta szöszi fiú.- El is megyünk érted, aztán együtt megyünk, ha valami lesz akkor együtt elmegyünk. Tud már a csapatunkba tartozol!
- Tényleg?- mosolyodtam el.
- Hát nem is tudom...- szólalt meg Kie. A mondtat hallatán le ment a mosoly a arcomról.- Persze, hogy igen!- mosolygot ő is.
- Üdv a csapatban!- mondta JohnB.- De van pár szabály amit tudnod kell!
- Milyen szabály?- húztam össze szemöldökeim.
- Sneci Snecivel sosem kezd és nem hagyjuk egymást ott a szarba!- mondta Jj.
- Jó ezek nem is szabályok. Ezek alap dolgok, hogy ezeket nem csinálod a barátaiddal.
- Kértek sört?- állt fel Pope.
- Aha!- mondta mindenki.
- Én nem kérek köszi!- utasítottam el.
- Na Alexa!- mondta Jj.- Egy kis alkohol még senkinek sem ártott.- megráztam a fejem, de aztán elgondolkodtam. Már 16 vagyok, most halt meg az Anyám, Apám nem is ismerem és még ott van Rafe is nem hagy békén.
- De hozzál még is!- kiabáltam Pope után.
- Ez az Kislány!- ütött Jj lágyan a combomra. Dobtam neki egy mosolyt.
Pope meghozta a söröket. Kinyitottam majd bele kortyoltam kicsit kesernyés volt az íze.
- Nem lesz a kedvencem,de nem rossz.- mondtam el a véleményem.
- Nem ittál még alkoholt?- kérdezte JohnB.
- De már ittam,de a sörre még nem vitt rá semmi,hogy azt igyak.Például a Whisky a kedvencem.
- A jó kislánynak a Whisky a kedvence. Lehet még se olyan jó kislány.- mosolyodott el Jj.
- Állj, állj, állj!- lettem egy kicsit ideges mert úgy mond rólam véleményt,hogy nem is ismer.
- Te most így két találkozás után azt mondod,hogy jó kislány vagyok. Híd el,ha lesz alkalmad megismerni tudni fogod,hogy nem vagyok jó kislány.- Jól van, bocs!- tartotta védekezően a kezét.
- Lemegyünk fürödni?- kérdezte Kie.
- Mehetünk!- mondták a többiek. Egy kis motorcsónakba szálltunk be,hogy be tudjunk olyan helyre menni ahol nincsenek.
Mindenki beugrott már a vízbe kivéve én és Jj.
- Te nem jössz?- kérdezte.
- Nem.- ráztam a fejem.
- Miért?
- 1 nem fürdőruhában vagyok, 2 nem szeretnék.
- Hát,de fehérnemű is majdnem olyan mint a fürdőruha.
- Tesó hagyjad már nem akar és kész!- kiabált Jj-nek Pope.
- Köszönöm!- mosolyogtam a fiú irányába.
Szöszi fiú nem mondott semmit csak beugrott a vízbe.
Miközben fürdőztek elkezdett besötétedni.- Srácok! Nem megyünk már vissza?- kérdeztem.
- De mehetünk!- jött vissza JohnB a hajóra.
YOU ARE READING
Véletlenül Szerettem Beléd
RomanceAnyukámmal éltem New York-ban. Sajnos egy balesetben meghalt így egy régi jó barátjához költözök egy kisvárosba, Outer Banks-be. Emlékszem kicsi koromban sokat jártunk hozzájuk,de az idő múlásával ez is elmúlt. Nem emlékszem sok mindenre,de pár do...