7.rész

52 0 0
                                    

Felöltöttem magamra egy rövidnadrágot és egy baggy pólót. A hajamat felkötöttem lófarokba és úgy mentem le a nappaliba.

- Jó reggelt!- köszönök.

- Jó reggelt kicsi lány!- köszön Rafe.- Csak én vagyok. Apa, Rose és Whizzie elmentek valahová, Sarah meg nem tudom hol van.

- Oké! Akkor szerintem én is megyek!- mutattam az ajtó felé.

- Ja Rose mondta,hogy vettek neked egy biciklit!- mondta egy kicsit bunkó hangszínben.

- Oh tényleg? De jó!- mosolyodtam el.

Úgy gondoltam elmegyek JohnB-hez. Hátha már fent van. Szerintem a többiek még nincsenek ott,de nem baj.

- Szia!- köszöntem Jj-nek aki meglepetésemre már ott ült a tornácon.

- Szia, hát te?

- Eljöttem mert otthon nincs senki csak Rafe és amúgy is élvezem a társaságotok. Bár még csak JohnB-re számítottam, nem gondoltam,hogy te már itt leszel.

- Hát én napi szinten itt vagyok.- sétált mellém.

- Hogy-hogy ?- érdeklődtem.

- Sétáljunk és elmesélem.

- Oké!- mondtam majd elindultunk.

- Igazából nálam sem olyan fényes a helyzet. Anyámat nem ismerem, Apám alkoholista, néha megszokott verni ezért nem megyek haza.

- Sajnálom!

- Ezt nem tudom miért mondtam el!- nevette el magát.

- Mármint?- kérdeztem.

- Hát,hogy apám ver. Ezt nem sok embernek mondom el. - el meg pásztázni a földet.

- Úgy tűnik bízol bennem, köszönöm!- álltam meg én is.

- Igazából én sem vagyok jó passzban. Jó nyilván mindenki féle azt mutatom,hogy jól vagyok, de néha úgy érzem nekem ez sok és hiányzik Anya. Most,hogy meghalt arra gondolok,hogy nem mondtam neki elégszer azt hogy szeretem és azt érzem,hogy nem volt büszke rám.

- Még nem nagyon ismerlek, de biztos vagyok benne, hogy büszke volt rá,hogy ilyen szép lánya volt!- mosolygott.

- Szeretlek Anya!- néztem fel az égre.

- Na várod már az esti bulit?- terelte a témát.

- Hát nem tudom, talán egy kicsit.- rántottam meg a vállam.

***

Miután Jj-vel beszélhettünk vissza mentünk vártuk míg Kie, Pope is megérkezik beszélgetünk, én haza mentem át öltözni. A reggelihez híven egy baggy pólót vettem fel amin egy autó van, és egy rövidnadrágot, majd a srácok eljöttek értem és együtt mentünk. Mikor oda értünk a többiek magamra hagytak úgy,hogy nem ismerek senkit. Találtam egy asztalt a medence mellett ami tele volt piával. Kezembe vettem egy sört és bele kortyoltam. Így,hogy másodjára iszom nem olyan rossz.

- Szia cica! Nincs kedved fürödni velem egyet a medencébe?- karolt át a vállam felett.

- Nincs!- próbáltam magamról lavakarni, de nem tudtam

- Na de gyere!- mondta majd fel vett.

- Nem!- kapaloztam,de nem ért semmit. A srác a medence felé ment és velem együtt bele ugrott. Ahogy leértem a víz álla reflexszerűen fel is jöttem. Majd eszembe jutott,hogy a telefonom a zsebemben van. Gyorsan kivettem a zsebemből és a medence szélére dobtam majd én is kimásztam mellé.- Te barom!- ordítottam rá.

- Alexa?- kérdezte egy hang a hátam mögül. Hátra néztem Rafe gugolt mögöttem.

- Én.- vettem fel a telefont majd felálltam.

- Mi történt.- kérdezte engem vizsgálva.

- Egy barom fogta felkapott a vállára és bele ugrott veled a medencébe.- magyaráztam.

- Elbeszélgesek vele?- kérdezte elhatározottan.

- Nem kell!- ellenkeztem.- Most inkább haza megyek, de előtte iszok még egy kicsit!- mondtam majd a piás asztalhoz mentem. Lehúztam két felest és megittam egy pohár Whiskyt.

- Azta kicsi lány!- mondta Rafe elismerően.- Haza vigyelek?

- Aha, légyszi!

- Akkor gyere!- mondta, én meg mentem utána felült a motorral. - Na akkor nem jössz?

- Nem baj,hogy vizes leszel?- mutattam magamra.

- Dehogy!- mosolygott. Én is dobtam egy mosolyt majd felültem. Már,hogy másodjára ülök fel mögé így már át ölelem mert múltkor is majdnem le estem csak azért mert nem akartam hozzá érni.

- Lent maradsz velem beszélgetni kicsit vagy inkább egyedül leszel?- kérdezte a nappaliba érve.

- Át öltözők és le jövök,de ha már elrontották az estémet valami pia is legyen! - mondtam majd fel rohantam az emeletre. Kb úgy 5 perc alatt át öltöztem.

Véletlenül Szerettem Beléd Where stories live. Discover now