- Én szerintem haza megyek!- mondtam a sracoknak mikor vissza értünk a házhoz.
- Ne vigyünk el?- ajánlotta fel Kie.
- Nem kell, jót fog tenni egy esti futás.- utasítottam vissza.
- Hát rendben akkor Szia!- ölelt meg.
- Sziasztok!- köszöntem el.
Haza felé most sem az erdőn keresztül mentem mivel ott hosszabb. Út közben egy motor hangja csapta meg a fülem. Lejjebb mentem az úton és futottam tovább, de a motor bejött elém ezért megálltam.
Rafe volt az.- Haza vigyelek?- vette le sisakját.
- Hm, miért is ne.- rántottam meg a vállam.
- Gyere!- mondta majd felém nyújtotta a sisakot.
- És te?- kérdeztem.
- Te épséged fontosabb.
- Hát, köszi!- vettem fel a sisakot. - Ugye nem várod el, hogy hozzád simuljak mint a romantikus filmekben.
- De!
- Jó, nem fogok!- ültem fel mögé. Elindult a motor, próbáltam nem hozzá érni és sikerült is. Aztán felgyorsult féltem,hogy leesek ezért át ötletem.
Hozzájuk érve megállt a motor leszálltam,majd levettem a sisakot és a kezébe nyomtam.- Na nem volt olyan rossz nem?- nevetett.
- Kösz!- kerültem ki a kérdést és be mentem.
- Sziasztok!- ültem le az asztalhoz a többiekhez.
- Szia Lex!- köszönt Sarah.
- Hogy vagy Alexa?- kérdezte Ward.
- Megvagyok!- mosolyogtam rá.
- Bármi van, bármi kell tud nekem és Rose-nak szólhatsz.
- Rendben, és köszönöm!
- Nem eszel valamit?- kérdezte Rose.
- Nem vagyok éhes.- ráztam a fejem.
- Mi már végeztünk.- állt fel mindenki és szedték volna össze a tányérokat.
- Hagyjátok csak majd én össze takarítók!
- Nem kell össze takarítanod!
- De van kedvem hozzá, ez kikapcsol.- mondtam mosolyogva.
- Hát rendben, de ha kell segítség szólj!- mondta Rose majd mindenki elment.
Össze szedtem a tányérokat, a mosogatótálcába tettem. A szivacsra nyomtam egy kis mosogatószert és elkezdtem mosni a tányérokat.- Van mosogatógép is.- szólalt meg a semmiből Rafe.
- Jézusom.- mondtam magam elé.- Nekem meg kezem.
- Na akkor eljössz a buliba?- állt közvetlenül mellém.
- Igen!- súroltam tovább a tányért a szivaccsal.
- Ezt jó hallani! Na további jó szórakozást!- ütött belé játékosan a vállamba fel nevetett majd elment.
Most nem tudom eldönteni,hogy be volt e állva vagy sem. Nem rágódtam ezen tovább, folytattam a takarítás.
Mikor végeztem mindennel felmentem az emeletre megfürödtem, majd lefeküdtem, kicsit telefonoztam majd elnyomott az álom világa.Másnap reggel:
Azt álmodtam, hogy anya még mindig él és együtt vagyunk itt. Sarah, Rafe és én még picik vagyunk, Sarah-val éppen közösen táncolunk és Rafe oda jön. Először azt hisszük piszkálni akár, de hamar a tudtunkra adta, hogy ő is táncolni akar.
Ezt volt a kis álmom. De jó lenne még mindig itt lenne köztünk.
Ne, Alexa ne gondolj erre ne mutasd,hogy szomorú vagy!- parancsolok magamra.
YOU ARE READING
Véletlenül Szerettem Beléd
RomanceAnyukámmal éltem New York-ban. Sajnos egy balesetben meghalt így egy régi jó barátjához költözök egy kisvárosba, Outer Banks-be. Emlékszem kicsi koromban sokat jártunk hozzájuk,de az idő múlásával ez is elmúlt. Nem emlékszem sok mindenre,de pár do...