היי חברים❤️
יש הודעה חשובה למטה אשמח שתקדישו זמן בסוף הפרק לקרוא אותה🫶🏻🫶🏻~ג׳ייסון~
״ג׳ייסון מדיסון קאי רדו באוכל מוכן!״ אמא של מדיסון צעקה מלמטה גורמת לקשר עין שלנו להתנתק.
מדיסון הסמיקה וישר ניצלה את ההזדמנות וברחה למטה וכמעט החליקה מרוב שמיהרה.
גיחכתי ונשכתי את שפתיי מרוב שהיא חמודה וירדתי אחריה ורואה שהיא כבר הספיקה להגיע לשולחן.
אחותי הקטנה ליב ואחי הקטן מקס כבר יישב בשולחן וישר שמקס קלט אותי הוא ישר רץ אליי וקפץ עליי בחיבוק.
״ג׳יי! התגעגעתי אליך לא אספת אותי היום מהבית ספר!״ אמר מקס ותמן את ראשו בצווארי.
״מצטער חבר מבטיח מחר לאסוף אותך ונלך ישר לגלידה״ קרצתי לו והוא חייך חיוך ענק עם גומות.
אבא שלי כרגיל לא טרח להופיע בטח עסוק במשהו במשרד שלו.
זה לא היה לי כל כך אכפת אני רגיל לזה כבר מאז ומתמיד אבא שלי לא היה נוכח ברוב האירועים בחיי.מדיסון התיישבה ליד אח שלה התאום ואני התיישבתי מולה.
היא הרימה את מבטה והסמיקה שפגשה בעיניי ובחיי אני חושב שיש לי ניצוצות בעיניים.אלוהים כמה היא יפה שהיא מסמיקה בשבילי.
את משך הארוחה התנהלה כרגיל מדיסון לא הסתכלה עליי בכלל היא הייתה נבוכה מידי מהנשיקה מכדי להסתכל לכיווני אפילו וזה גרם לי לגחך מעט.
עכשיו זה השלב שאני בדלת עם משפחתי ומדיסון נפרדת מאיתנו.
״ביי תודה רבה מתוקה על האירוח האוכל היה מעולה, מצטערת שבעלי לא יכל להגיע, הוא היה עמוס במשרד״
אימי הודתה למדיסון ואימה, והייתי צריך לעצור את עצמי מלגלגל עיניים.בטח עמוס במשרד הוא בטח דופק את המזכירה.
שלחתי למדיסון מבט מהיר וחיוך צדדי והיא הפכה לעגבניה ברגע שזה גרם לי להרחיב את החיוך שלי.
״ביי גברת גרהם ואין צורך להתנצל, ערב טוב״ אמרה מדיסון עם חיוך מקסים ונפרדנו.
~.~
בבוקר קמתי עם מצב רוח טוב כל כך שלא יכלתי
להסביר. הנשיקה אתמול גרמה לי לזרמים בכל הגוף שלא הפסקתי לחשוב עליה.כרגע אני בבית בבית ספר יושב לי בכיתה כבר אמצע שיעור שלישי ומדיסון לא הופיעה.
היא מתחרטת על אתמול? אולי הייתי צריך לשאול אותה.
פאק ברור שהייתי צריך לשאול אותה זה הייתה הנשיקה הראשונה שלה! אני לא מאמין שעשיתי כזו טעות.
אני אלך אליה היום בשביל להתנצל.~.~
בסוף היום יצאתי מהבית ספר והקדמתי לרכב שלי ונסעתי לכיוון הבית של מדיסון -שזה גם הכיוון לבית שלי- וחניתי מול הבית שלה.
דפקתי בדלת שלוש פעמים וחיכיתי שמדיסון תפתח.
הדלת נפתחה ומדיסון הייתה שם עם פיג׳מה של בובספוג של היא נראתה כל כך חמודה בה.״מה אתה עושה פה?״
~.~
היי חברים אני יודעת שלא הייתי פה הרבה זמן, עבר עליי הרבה דברים והרבה שינויים ולא הצלחתי למצוא זמן להתחיל לכתוב. אבל הנה אני פה עם פרק!
חשוב לי לציין ששיכתבתי את כל הפרקים ושיניתי אותם קצת העלילה עדיין אותו דבר אבל עם כמה שינויים🫶🏻🫶🏻
בכל מקרה התגעגעתי לפה ממש ותתכוננו לפרקים מטורפים על תדאגו עכשיו זה עוד כלום🤌🏻🤌🏻
בכל מקרה תהנו מהספר והמשך קריאה מהנה❤️
YOU ARE READING
רומן על המגרש
Romantikהוא שחקן פוטבול הכי פופולרי בבית ספר, הילד המקובל. היא בחורה שקטה שרק רוצה לסיים את שנותייה האחרונות בתיכון. מה יקרה כשהם יפגשו? אין להעתיק! *חשוב לציין זה הספר הראשון שלי, אז הכתיבה כנראה בהתחלה תהיה מוזרה/שונה מקווה שישתפר בהמשך ואשמח שתתנו צ׳אנס...