פרק 10

280 18 11
                                    

~מדיסון~

בסוף היום התקדמתי לשער וחיכיתי לג׳ייסון. פתאום הולפון שלי רטט וראיתי הודעה ממנו.
ג׳ייסון; היי, מצטער אבל בסוף לא אוכל להחזיר אותך האימון שלנו בסוף לא התבטל מבטיח לפצות אותך.

אני; הכל טוב. תהנה.

קצת התבאסתי שאני לא חוזרת איתו אבל בדיוק  אמא שלי התקשרה.

״היי מותק שיחררו אותי מוקדם מהעבודה אני מחכה לך בשער אני אקפיץ אותך הביתה.

״סבבה אמא תודה, אני דקה מגיעה״ ניתקתי והתקדמתי לשער.

~.~

״אז איך עבר היום שלך?״ אמא שאלה אותי לאחר שסיימתי להכין עוד פעם לקאי פסטה רוזה לאחר שהתלונן על זה שאני כבר לא הכנתי לו נצח (הכנתי לו לפני יומיים).

״היה סבבה״ אמרתי בגבי אליה ששטפתי את הסיר שבו הכנתי את הפסטה.

סיימתי לשטוף את הסיר ונזכרתי שקייטי אמורה להגיע עוד מעט ואני מסריחה מריח של רוטב עגבניות.
״אמא אני עולה למעלה להתקלח. קייטי באה עוד מעט זה
בסדר?״ שאלתי לוודא שזה בסדר.

״בטח! את אפילו לא צריכה לשאול הבית שלי פתוח לכולם. במיוחד לחברים החדשים שלך״ היא חייכה עליי בחמימות.

״תודה אמא אין עליך, עליתי להתקלח״ אמרתי ועליתי במדרגות לחדרי.

~.~

״תגידי אם דוחפים טמפון והוא נתקע שם, מה עושים?״ שאלה קייטי. כן, הגענו למצב הזה אנחנו כבר שעות מרכלות ומדברות שכבר אין יותר על מה לדבר.
מרוב שהיה לנו משעמם עברנו לבית של קייטי.

״למה שאני אדע? משוגעת״ אמרתי בציחקוק.
״לא אבל רציני מה דוחפים לה פינצטה לכוס בשביל להוציא את זה?״ ״אל תתני לי אפילו לחשוב על זה״ ציחקקתי.

״אז מה איתך ועם לוקאס?״ שאלתי והעברתי נושא והיא ישר התאבנה.
״מה קורה איתנו?״ שאלה בתמימות.

״אל תעבדי עליי את מאוהבת לו בצורה והוא בך ואתם מתכתבים כבר איזה חודש. ברור שהוא מחבב אותך ואת אותו״ אמרתי והיא חייכה, ״את חושבת שהוא מחבב אותי?״ אמרה עם חיוך דבילי.

״הוא לא רק מחבב אותך הוא מאוהב בך זה כל כך ברור עם המבטים שהוא שולח אליך במסדרון״ אמרתי ונתתי לה דחיפה קטנה בכתף.

״אז את חושבת ש-״ היא נקטעה שהטלפון שלי צילצל.
״הלו״ ״מדיסון תוכלי לבוא לעזור לי עם הקניות? אני עושה ארוחה גדולה עם השכנים ממול״ אמרה אימי ונשמעה ומרוגשת לקראת הארוחה.

״כן בטח, אני רבע שעה בבית״ אמרתי וניתקתי.
הבית של קייטי קרוב ממש לבית שלי בערך חמש דקות הליכה, גם הבית של ג׳ייקוב דקה מקייטי ככה שזה מסתדר מצויין.

״אני צריכה ללכת אמא שלי עושה ארוחה עם השכנים ממול״ אמרתי לקייטי בחיוך מתנצל.

״הכל טוב אנחנו כבר שעות ביחד שיעממת אותי למוות אמא שלך המושיעה שלי״ אמרה בצניעות וזרקתי עליה כרית.

״את חולה עליי״ אמרתי שירדנו במדרגות.
״תמשיכי לומר את זה לעצמך״ ציחקקה.

״רגע ג׳ייסון הוא לא השכן שלך?״ שאלה וקפאתי.

אמא שלי עושה ארוחה עם המשפחה של ג׳ייסון.

״פאאאאק נכון״ העברתי את ידי על פניי.
״בואי תעלי משוגעת אני הולכת לעצב אותך מחדש ג׳ייסון הולך להתעלף״ קייטי אמרה ורצה במדרגות.

קייטי אבל יש לך עשר דקות״ אמרתי ״את לא סומכת עליי? בעשר דקות אני הופכת אותך לדוגמנית״ קרצה והתהילה במלכה.

~.~

לאחר עשר דקות קייטי עמדה בהבטחה שלה והספיקה לבחור לי בגדים והיא מאפרת אותי כרגע.

״ו.. וואלה״ אמרה שסיימה למרוח את המסקרה על ריסיי.
״את נראת כמו הפנטזיות המיניות שלי תסתובבי״ קייטי התלהבה וציחקקתי.

הסתובבתי למראה וראיתי נערה אחרת לגמריי.
לבשתי חולצה לבנה ארוכה ותמונה שהבליטה את קימוריי וטרנינג אפור זה ממש פשוט אבל זה הכי נוח והכי יפה.
קייטי איפרה אותי עדין והמסקרה הבליטה את עיניי הגדולות והכחולות ושיערי הבלונדי היה פזור וחלק.

״קייטי.. וואו בחיים לא נראתי ככה. תודה״ זינקתי עליה בחיבוק ומחצתי אותה.

״את חונקת אותי״ היא ציחקקה ושיחררתי אותה.
״אני מאוהבת בך״ אמרתי לה בחיוך ענקי והתקדמתי
לדלת.

״טוב יאללה מספיק קיטשי את צריכה ללכת״ אמרה והפליקה לי.
״איי״ ציחקקתי ושיפשפתי את ישבני.

~.~

לאחר שנפרדתי מקייטי הלכתי לדרכי לבית שלי ודפקתי על הדלת.
״רגע״ מילמל קול מוכר ונשמעו צעדים.
הדלת נפתחה וחשפה את ג׳ייסון עם חסה ביד. כן כן חסה.
המבט שלו הפגיש בעיניי והלסת שלו התהדקה ושפתו התחתונה והעליונה נפרדו קצת שסרק אותי.

״אלוהים אם אני מת אני מת מאושר״ מילמל וקפאתי.

רומן על המגרשWhere stories live. Discover now