11

425 39 5
                                    

Herkese selammm...🙋🏻‍♀️

Yeni bir bölümle daha geldim bebeklerimmm...💘

Keyifli okumalar dilerim...💐

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Taehyung ile aramızın bozulmasının üstünden tam beş gün geçmişti. Taehyung gerçekten dediği gibi yapıyordu. Ne bana karışıyor, ne konuşuyor ne de başka bir şey yapıyordu; sadece uzak durup tanımıyor gibi yapıyordu. Bu durum da benim canımı çok yakıyordu.

Taehyung ile defalarca konuşmaya, özür dilemeye çalıştım ama grup olarak buluştuğumuzda dahi benimle konuşmuyordu. Grubumuz beraber gülüp eğlenirken o sadece susuyordu, tabi ben de. Jimin ve Jin hyung bunu farketmişti ama bana bunu her sorduklarında onları geçiştirmiştim.

Yine Taehyung da dahil olmak üzere hep birlikte grupça oturuyorduk. Benim gözüm hep Taehyung'un üzerindeyken Taehyung'un gözü bana değmiyordu bile. Bu moralimi daha da bozarken derin bir iç çektim.

"Taehyung bir bakabilir misin?"diye sordu çok tatlı bir kız sesi. Bu kaşlarımın çatılmasına sebep olurken pür dikkat gelen omega kızı süzdüm.

Kız sarı bukle bukle saçlarını iki beyaz kurdele ile iki yandan toplamıştı; büyük masmavi gözleri, dolgun kırmızı dudakları, bembeyaz teni ve ince bir yüzü vardı. Çok güzel ve hafif bir makyaj vardı yüzünde, bu da güzelliğine güzellik katmıştı. Üzerine ip askılı neredeyse içini belli eden toz pembe bir crop ile uzun bacaklarını gözler önüne seren uçuş uçuş mini mor renkli bir etek giymişti. Dolgun göğsü ve kalçaşının aksine beli inceydi yani herkesin ağzının suyunu akıtacak kadar güzel bir omegaydı. 

Bir ona bir kendime baktım, ben kesinlikle onun yanında fazla sönük ve renksiz kalıyordum. Ben üzerime bosbol simsiyah bir tişört ve siyah bol kargo pantolon giymiştim, ayrıca Taehyung ile aramız kötü olduğu için günlerdir doğru düzgün yemek yememiş ve uyumamış hatta evde tek başımayken sürekli ağlamıştım. Bu da gözlerimin kızarık olmasına yol açıp soluk beyaz tenimin daha da açılıp beni hasta gibi göstermesine sebep olmuştu. Tabi kilo vermem de hasta görünmeme yol açan etmenlerden biriydi çünkü üç kilo vermiştim beş günde. 

Moralim bozulmuş şekilde tekrar odağım omega kızı bulduğunda Taehyung'a da hayran hayran baktığını fark ettim. Gerçi kim ona hayran hayran bakmıyor ki? O yüzyılın deltasıydı.

"Bir şey mi oldu Lina?"dedi Taehyung.

"Şey burada konuşmasak?"dedi adının Lina olduğunu öğrendiğim omega. Taehyung ayaklandı ve onunla birlikte uzaklaşmaya başladılar. Öylece arkalarından bakakalmıştım.

"Jungkook iyi misin sen?"dedi Jimin.

"İyiyim."dedim gülümsemeye çalışırken.

"Değilsin, bir şey mi oldu?"diye sordu yeniden.

"Yok ne olabilir ki? Şey ben lavaboya gitmeliyim."dedim ve ayrıldım yanlarından.

Kendimi hemen bir omega lavabosuna attım ve elimi yüzümü yıkamaya başladım.

"Aptalsın sen, koca bir aptal, onun yanından kaçmasını istemezken onu kırdın. Şimdi yüzüne bile bakmıyor Taehyung, seni dinlemiyor bile. Bak o omega çağırınca onunla gitti ama seninle göz göze bile gelmiyor. O omega kız çok güzel ve cıvıl cıvıldı, bir ona bak bir bana. Karalar bağlamış bir çirkinim ben. Taehyung'a da hayran hayran bakıyordu zaten. Acaba sevgili olurlar mı? Olmazlar değil mi? Gerçi niye olmasınlar ki? Niye çağırdı ki Taehyung'u, ne konuşabilirler ki? Taehyung o omegayı nereden tanıyor ? Ben neden o ikisini düşünmeden edemiyorum. Off!"

The Fall Of Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin