Herkese selam bebeklerimmm...💜
Bu bölüm biraz daha üzüleceğimiz bir bölüm olabilir yani yazarken benim çok hüzünlü olduğum bir bölümdü.
O üzüntü gerekliydi bence, o yüzden umarım bu uzun bölümü seversiniz... 😇
Keyifli okumalar dilerim bebeklerimmm...❣️
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Jungkook'un Ağzından
Karnımda büyük bir ağrı hissederek gözlerimi yavaş yavaş açtım. Neler olduğunu hatırlamaya çalışırken Taehyung'un az kalsın babam tarafından vurulacakken onu korumak için öne atıldığım görüntüler geldi aklıma.
"Taehyung! Deltam." dedim ağlamaklı bir sesle. O iyi miydi? Ben hastanedeysem o da hastanede olabilir miydi? Hangi odada kalıyordu ki?
Onu bulmak umuduyla kolumdaki serumu çıkarıp karnımın acımasıyla yavaş yavaş hastane yatağından kalktım. Yavaş adımlarla Taehyung'umu bulmak için odadan çıktım. Koridorun sonundaki oturma yerinde bizimkileri gördüm ama deltam yanlarında değildi. Yanlarına doğru yürüdüm. Jimin beni fark edince şokla ayağa kalktı.
"Jungkook bebeğim, dinlenmen gerek. Niye kalktın?" dediğinde herkesin gözü bana dönmüş ve üzgün bir şekilde bana bakıyorlardı.
"Deltam nerede? O iyi mi? Ne olur doğruyu söyleyin? Nerede o, hangi odada? Yanına gitmek istiyorum deltamın." dedim Jimin'in sorusunu es geçerek.
"O iyi Jungkook, hadi sen dinlen. Bir doktor çağıralım biz de." dedi Yoongi hyung kolumdan tutup beni odama götürmeye çalışırken.
"Ben deltamı istiyorum." dedim onun elinden kurtulmaya çalışırken.
"Buradayım güzelim." dedi sesiyle huzur bulduğum.
"Taehyung, deltam!" diyerek ona doğru gitmeye başladım ve kollarımı ona doladım.
"Çok korktum sana bir şey oldu diye." dediğimde ağladığını hissettim.
"İyi misin deltam? Bir yerin mi acıyor? Niye ağlıyorsun?" diye sordum.
"Ben iyiyim be-güzelim. Sen niye serumunu çıkardın? Hadi odaya geçelim, doktor baksın sana." dedi. Be demişti ama son anda vazgeçmişti bundan. Ne söyleyeceğini merak etmiştim ama sormak için hiç enerjim yoktu. O iyiydi ve önemli olan buydu.
"Bogum sen doktoru çağır, biz odadayız." dedi ve beni dikkatli şekilde kucağına alıp az önce çıktığım odanın yatağına yavaşça bıraktı.
Çok geçmeden de içeri doktor girmiş ve kontrollerimi yapmıştı.
"Nasıl hissediyorsunuz?" diye sorunca Taehyung'a baktım, o üzülmesin diye gülümseyerek cevap verdim.
"İyi hissediyorum aslında, sadece azıcıcık karnım ağrıyor ama çok iyiyim gerçekten."
"İyi de görünüyorsunuz. Karnınızın ağrıması da çok normal, vurulduğunuz için ameliyat oldunuz sonuçta. Size serum takar hemşire birazdan ağrınız geçsin diye. Değerleriniz ve sonuçlarınız güzel, Taehyung Bey sizinle dışarıda neler yapmamız gerektiğini konuşalım." dedi Doktor Hanım ve Taehyung ile ikisi odadan çıktılar. Bir hemşire de gelip bana serum taktı.
Doktor iyi göründüğümü söylemişti; ben iyiydim, deltam da iyiydi. Başka bir şey istemezdim.
Deltam içeri girince gülümsedim ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Fall Of Love | Taekook
FanfictionAlışveriş merkezinde arkadaşlarıyla gezen Omega Jeon Jungkook dengesini kaybederek yürüyen merdivenlerde Delta Kim Taehyung'un kucağına düşer. Omegaverse Texting+ düzyazı Yüzyılın Deltası Kim Taehyung Omega Jeon Jungkook