Selamlarrr...💖
Yeni bir bölümle daha karşınızdayım...💘
Keyifli okumalar dilerimmm...✨
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Bugün burada geçirdiğimiz 6. gündü. Bu süre zarfında pek çok şey yapıp eğlenmiştik ve güzel bir arkadaş ortamı oluşturmuştuk.
Bugün düğün vardı ve ondan sonra da yani yarın eve geri dönecektik. Zaten eve döndükten bir hafta sonra da okullar açılıyordu.
"Jungkook hâlâ hazırlanmadın mı sen?"diyen Jimin'in sesiyle düşüncelerime ara vermek zorunda kaldım.
"Hazırlanıyorum Jimin."diye cevapladım onu.
Odama girmesi ve beni süzmesi bir oldu. Siyah uzun kalçama tam oturan sade bir elbise giymiştim üzerime.
"Düğüne değil de cenazeye gidecek gibi duruyorsun daha çok. Ne bu? Siyah giyme bugün bari. İçim karardı be senin yüzünden. Renkli elbise getirmiştim ben neyseki ileri görüşlü bir kuzen olarak, beni bekle. Sana bir el atıp renklendirmek şart oldu."dedi ve tekrar çıktı. Jin hyung ve Hoseok hyung ile birlikte geri döndü odama.
"Seni biz hazırlayacağız."dediler, ben de itiraz etmedim. Etsem de başarılı olamazdım bu üçlü karşısında zaten. Getirdikleri 4 seçeneği de üzerime giyip denedim.
İki tane seçenek arasında kalmışlardı en son. Ben iki seçeneği de çok beğenmiştim. İlki saks mavisi renginde saten ip askılı midi bir elbiseydi, yan taraflarında yırtmaçlar vardı. İkinci seçenek ise çok güzel bir mor tonundaydı. Askısı önceki elbise gibiydi ancak onun taşlı haliydi. Kalp yaka olan saten elbisenin göbek kısmı hafif büzüştürülmüştü. Boyu önceki elbiseden biraz daha uzun olsa da sağ taraftaki derin yırtmacı ile gayet iddialı bir elbiseydi.
"Hangisi sence?"diye sordular bana. Onlar da bu ikisi arasında kararsız kalmış gibiydiler. İkisi de güzeldi ancak ben mor saten elbiseyi kendime daha çok yakıştırmıştım. Şu anda da üzerimde o vardı ve aynada kendimi çok güzel hissetmiştim kendime bir kere daha baktığımda. Kararım netti, tereddüt bile etmeden konuştum.
"Mor olan daha çok hoşuma gitti. İçimden bir ses onu giymem gerektiğini söylüyor."
Sevindiler, zaten amaçları sadece renkli giyinmemdi ve bunu başarmışlardı. Onlar zaten giyinmişlerdi çoktan, o yüzden odamda birlikte hazırlanmaya koyulduk.
******
Düğün düşündüğümden daha eğlenceli geçiyordu. Dans edip arkadaşlarımla eğlenmeyi seviyordum ama bu ara sık sık aklım karışıyordu. O yüzden dans etmeyi bırakıp daha sakin bir köşede beyaz şarap içmek yerine karışık meyve suyumu içmeye başladım.
Neden birden bu kadar kafam karışmaya başladı bilmiyordum. Bu geçen zamanda Taehyung ile çok iyi anlaşmıştık. Bana çok güzel hissettiriyordu ama içimde aynı otel odasında kalmamızdan beri ona karşı garip hisler vardı. Nedenini bilmiyor, kendimi anlayamıyordum. Bunu henüz ne Jimin ile ne Jin hyung ile paylaşmamıştım. Hislerimi kendim çözemedim ki paylaşmak istesem de onlara anlatabileceğimi sanmıyordum hislerimi.
Ben bunları düşünürken yanıma bir bedenin geldiğini görmemle gülümsedim.
"Niye yalnız oturuyorsun?"diye sorduğunda derin bir iç çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Fall Of Love | Taekook
Fiksi PenggemarAlışveriş merkezinde arkadaşlarıyla gezen Omega Jeon Jungkook dengesini kaybederek yürüyen merdivenlerde Delta Kim Taehyung'un kucağına düşer. Omegaverse Texting+ düzyazı Yüzyılın Deltası Kim Taehyung Omega Jeon Jungkook