8

532 44 4
                                    

Selammm...💞

Yeni bir bölüm ile gelmiş bulunuyorum nihayet...💘

İyi okumalar dilerimmm bebeklerimmm...💅🏻

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Sabah belimdeki ağırlık ve ensemdeki sıcak nefeslerle uyandım. Nedenini bilmediğim bir şekilde çok huzurluydum, bu yüzden gülümsedim ancak dün olanlar aklıma gelince şokla çarpıldım.

Benimle uyuyan Jimin değildi, Taehyung'tu. Bu düşünce kalbimin sıkışmasını ve karnımın kasılmasını sağlarken sakinleşmek için derin derin nefes aldım. Belimdeki kolundan olabildiği kadar ona doğru döndüğümde burun buruna geldik.

"Taehyung gerçekten çok yakışıklı."dedim hafifçe geri çekilip elimi yüzünde gezdirirken. Özenle dizilmiş gibi duran benleri gözüme çok hoş gelmişti. Daha önce pek farkına varamamıştım onların. Şimdi fark etmem ise her birine dokunmak istememi sağlıyordu. Her bir benine dokunma dürtüme engel olamayıp elimi yüzünün her noktasında gezdirip her bir benine tek tek dokundum. Bu içimde garip bir his oluşturmuştu. Nedenini bilmiyordum ama bu garip his bir şekilde çok tanıdık da geliyordu.

"Neden bu kadar tanıdık bir his veriyor ki bu?"diye düşündüm kendi kendime. Sonra fark ettiğim şey ise gülümsememi sağlamıştı.

"Benim de burun ucunda benim var."deyip onun burnundaki benine dokundum gülümseyerek. Bunu yapmam ile yüzü kırışınca sımsıkı kapattım gözlerimi. Tek gözümü açıp hala uyuduğuna emin olunca derin bir nefes aldım. 

Gözlerimi açıp ona bakmaya devam ederken birden belimdeki kolların daha da sıkılaşmasıyla burnum burnuna değdi. O an kalp atışlarım hızlanmaya başlarken nefesimi tuttum. Taehyung'un solukları yüzüme vururken titremeye başladığımı hissettim. Belimdeki eli de belimi okşamaya başlayınca gerginliğim daha da artmıştı ancak garip bir şekilde rahatlatıyordu da. Belimi okşamasının şokunu daha atlatamadan birden saçlarımın arasına konulan öpücük ile iyice tepetaklak olmuş gibi hissettim.

"Güzelim."diye mırıldanması da cabasıydı.

Bütün bunlar yüzünden yanaklarım kızarmıştı, Taehyung'un uyuduğunu biliyordum ancak yine de utanmıştım. Acaba onun ile sevgili olmak böyle mi hissettirirdi diye düşünmeden edemedim. Niye bunu düşündüğümü bilmiyordum ama kesinlikle ilerideki sevgilisinin çok şanslı olacağı kesindi çünkü iki günde bile anlamıştım Taehyung'un nasıl iyi bir sevgili-eş hatta ve hatta baba olabileceğini. Benim babam asla böyle biri değildi, annemle bana hep eziyet ederdi ama Taehyung. O delta olmasına rağmen farklıydı babamdan. Bunu az önce daha iyi fark etmiştim. Ayrıca o delta olmasına rağmen yanımda yatmasına, hatta bana sarılmasına bile izin vermiş ve onun rahatlatıcı feromonları ile uyumuştum. İçimde kurdumun ona tarifi zor bir güven vardı ve kurdumun ona neden güvendiğini de artık çok iyi biliyordum.

Taehyung babama hatta diğer çoğu alfaya delta olmasına rağmen benzemiyordu. O güçlü bir tür olabilirdi -güçlü bile hafif kalırdı sonuçta o yüzyılın deltasıydı- ancak bu gücü kendinden zayıflara onlara eziyet etmek için değil de yerinde kullanıyordu. Omegaları düşük sınıf bir ucube gibi değil de değerli taşlar gibi görüyordu.  Bu da beni mutlu ediyordu çünkü kurtlarımız farklı olsa da hepimiz özünde eşitiz. Biz daha duygusal, narin ve doğurgan olduğumuz için niye ezilmeliyiz ki?

Bunları düşünmeye daldığımda Taehyung'un rahatlatıcı feromonlarını hissettim. Ona döndüğümde hala uyanmadığını gördüm. Buna şaşırmıştım, uyurken nasıl feromon yayabilirdi ki? Tabii ben utançtan istemsiz yaydığım feromonları bunları düşünürken üzgün feromonlara dönüştürdüğüm için kurdu huzursuz olup hissetmiş olmalı, sonuçta o bir delta. Algıları daha açık bizimkinden.

The Fall Of Love | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin