Mehir:
Sabah oğlunun ağlama sesi ile uyanmıştı genç kız,yanına baktığında kocasını görememiş işe gittiğini anlamıştı,hoş zaten eve ne kadar geç gelse onun için o kadar iyiydi, oğlunun sesine daha fazla dayanamayıp hemen odasına gitti, Umut sanki annesini hissetmiş gibi kesmişti ağlamasını,onun annesine bağlılığı çok farklıydı ki mehirde bunun farkındaydı,umutun susması için kucağına alıp karnını doyurmaya başlamıştı aklındaki düşüncelerle,
Gece birden uyurken yıllar önceki olay gelmişti gözünün önüne,birden neden aklına geldiğini kendiside anlamamıştı, ona geçmişi hatırlatan bazen Arslan'ın sözü bazen de hareketi olurdu fakat bu sefer arslan bir şey yapmadığı halde gelmişti aklına,o gün yaşanan olaydan sonra kendini kaybetmişti sanki arslan,eskiden bahçeye çıkmasına izin verirken o günden sonra camdan bakmasını bile yasaklamıştı, gittiği tek yer ailesinin yanınaydı,arslan onun atölyesini yaktıktan sonra eve sokmuş,ve hiç acımadan işkence etmişti karısına... Soruduğu sorunun cevabını alamayınca daha çok hırslanmış ve daha çok yakmıştı karısının canını,"o adamı nerede gördün"
Karısı daha hangi adamdan bahsettiğini bile bilmezken, arslan acımadan işkence ediyordu karısına,Kimdi?
Hangi adamdı?
O gözler bir adama mı aitti?
Neden bu kadar sinirlendi?
Neden bu kadar büyüttü?
Aklında olan bu soruları sordukça daha çok dellendi arslan, karısının ona yalan söylediğini ve arkasından iş çevirdiğini düşünüyordu ve evet bir konuda haklıydı
Bu gözler bir adama aitti,ve bu adamı arslan çok iyi tanıyordu,ya mehir?
Çizdiği sıradan bir resim yüzünden gece boyu işkence gören kadın sonunda dayanamamış,ve kendini bırakmıştı karanlığa..,
Arslan ise sinirden deliye dönmüştü, o gün
Karısı azılı düşmanının gözlerini çizmişti,fakat mehirin bundan haberi dahi yoktuki ona göre sadece sıradan bir çift Gözdü,olaydan uzun bir süre geçince korka korkada olsa yeniden sormuştu mehir aynı soruyu,"neden bu kadar sinirlendin, bahsettiğin adam kimdi?" Karısının soruduğu soruyla tekrar deliye dönen adam,bir daha o konu hakkında soru sormamasını söylemiş ve konuyu kapattırmıştı, karısının bir erkeğin ismini bile ağzına almasını istemiyordu arslan ne bir erkek ile yakın olsun nede bir erkekten bahsetsindi sadece kendi olsun sadece ondan bahsetsin istiyordu fakat bir imkansızdı,çünkü kendiside biliyordu ki o günden sonra karısı onu asla sevmezdi,Ki zaten karısı ondan kaçmasın diye zorla.. hamile bırakmamışmıydı?
Kafasındaki düşüncelerden sıyrılan kadın tekrar kucağındaki çocuğuna dönmüştü.
-doymuş mu benim oğluşum,hoop biir,hoop ikii, kucağımda karnını doyurmuş olan oğlumu birazda eğlendirmek için kucağımda havaya kaldırıyor geri indiriyordum,bugün arslan onu dışarı çıkaracaktı,benim çıkmama izin vermediği için kendisi götürüp gezdiriyordu,
Kendi kahvaltım için aşağıya inince umutu çok sevdiği top havuzuna katmıştım,mutfakta kendime hızla ufak bi kahvaltı tabağı hazırlayarak,salona geçmiştim,umut havuzda oynarken bende televizyondan filim izliyor bir yandanda umutu kontrol ediyordum,Ben kahvaltıma devam ederken umut ise eğlencesine devam ediyordu,
Arslan:
Şirketteki işlerin yoğunluğundan kafamı masamdan bile kaldıramıyordum,bir yandan yeni teklifler,bir yandan biriken dosyalar, bir yandan imza atılması ve kontrol edilmesi gerekenler,hepsi bir yandan gelirken yorgunluktan gözüm gidiyordu,son imzalanması gerekenleri de imzalayıp masanın köşesine katınca,umutu ve mehiri kontrol etmek için bilgisayarı açtım,tahmin ettiğim gibi umut yine havuzunda oynuyor,mehir ise yanında yemek iyiyordu,gözüm mehirin vücuduna takılınca bütün yorgunluğum gitmişti bile, giydiği askılı ve kısa pijama takımı onu arzulamama yeterince yetiyordu zaten,.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Fiction générale-KURTULAMAZSIN,DUYDUNMU LAN BENİ,BENDEN KURTULAMAZSIN,ULAN ÖLSEN KEMİKLERİNİ BİLE RAHAT BIRAKMAM SEN KURTULMAKTAN BAHSEDİYORSUN -SEVMİYORUM, SEVMİYORUM SENİ ANLA ARTIK İSTEMİYORUM SEVMİYORUM, SEVMİYORUM, UMUTU DA ALIP GİDİCEM SENDEN, tekrar bir tok...