Selammm ben geldimmm.Biliyorsunuzki bayadır bölüm atmıyoruz.Neden?... Çünkü biz yıl sonu sınavına hazırlanıyoruz eğer onu kazanamazsak bile iyi bir yere gidebilmek için okul sınavlarına çalışıyoruz ve bizimde sınav haftamızdı ondan bölüm gecikti.Neyse bölüme geçelim
Milan'ın anlatımıyla (3 gün sonra)
_____________
Çantamı koluma taktım ve kapının önüne geldim.Beni bekleyen Hayal'e baktım"Hadi çıkalım."dedim.Kafa sallayıp kapıyı açtı ve alt kata inip Çağrı'yı çağırdık."Aynı şirkette olmamız iyi oldu."dedi Hayal.Evet,aynı şirketteydik bu sayede beraber çalışabilecektik.Benim mimar onun grafik tasarımcısı olması işimize gelmişti."Evet,güzel oldu."dedim bende düşüncelerimi belirterek.Tam bu sırada Çağrı dışarı çıktı ve "Gidelim"diyerek konuştu.
Bugün cumartesi olduğu için Çağrı okula gitmiyordu ve bizi şirkete bırakacaktı.Öğrendiğimiz kadarıyla Çağrı'da bir şirkete ortaktı ve verdiğimiz konuma göre oraya yakındı.Aşağıya indiğimizde her ne kadar bizim araba ile gitme gitme konusunda ısrar etsek de Çağrı'nın arabası ile gitmek zorunda kalmıştık.Yirmi-yirmi beş dakika içinde o civarlara gelmiştik."Buradan içeri dönüyoruz ve..."dedim telefona bakarak şirketin yerini anlamaya çalışarak."Dönünce ilk binaymış."telefondan kafamı kaldırıp Çağrı'ya baktım O da bana bakıyordu şaşkın şaşkın."Emin misin?"dedi.
"Evet bir sıkıntı mı var?"diye soru yöneltim."Dediğin şirket benim ortak olduğum şirket."deyince şoka girdim ve Çağrı tekrar konuşmaya başladı."Çağanlar benden habersiz birini işe almazlardı,acildi demek ki."
Birinci şoku atlatamadan ikinci şoku yaşıyordum."Çağan?"dedim.Arabayı şirketin otoparkına park ederken cevap verdi soruma "Aaa!Siz bilmiyorsunuz tabii.Ben,Çağan,Anıl,Emir ve Demir ortağız buda şirketimiz."dedi binayı göstererek.Hepimiz arabadan indik ve şirkete girdik."Artık çalışanımsınız."dedi ve peşine büyük bir kahkaha attı."Çalışan köleler."diyerek gülmeye devam etti."Gelin patronlarınız gelmeden size odanızı falan tanıtayım."dedi.Birlikte şirketin içinde ilerlerken nedenini bilmediğim bir şekilde herkes bize bakıyordu.Bunların derdi neydi?!
"Bunlar neden kırmızı görmüş boğa gibi bize bakıyorlar."dedi Hayal.Çok doğru konuşmuştu."Ne biçim insanlar bunlar?!"dedim.Çağrı bizim konuştuklarımızı duyuyordu ama pek umursuyor gibi değildi , hâlâ yürümeye devam ediyordu.
"Burası senin odan"dedi Çağrı bana bakarak.Gülümseyerek odaya gireceğim esnada bir şey fark ettim."Tamamda bu oda ile diğer oda neredeyse ayrı değil.İki odanın arası sadece cam!Diğer odalarla arası duvarken neden bu oda ile arası cam?" Çağrı güldü."Akıllım burası Çağan'ın odası."dedi geniş odayı göstererek."Diğeride senin."dedi aralarında cam olan ve bu odaya göre biraz daha küçük olan odayı göstererek."Cam olmasının sebebi de senin Çağan'ın yanında çalışacak olman.Birnevi asistanlık gibi düşün ama unutma sen onun asistanı değilsin."dedi.Bende "peki."dedim
Çağrı,Hayal'e döndü."Pek mantıklı değil ama sende Emir'in yanında olacaksın."dedi."İşime gelip evime gideceğim.Beni o dağ ayısı adam ilgilendirmiyor."Hayal'in sözleri bittiği an bir ses duyuldu."Dağ ayısı?"diyen bir adet Emir ve sırasıyla;Anıl ve Çağan.
"İnsan patronuna öyle mi der?"dedi Emir cıkcıklarken.Hepsi yanımıza geldiğinde Çağan bana tıp tip bakarak ,"İşinin başına."dedi.Oflayarak odaya girdiğimde Hayal de odasına gitmişti, umarım başına bir şey gelmezdi
-20 dakika sonra-
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Yine ne var?"diyerek yan odama yani Çağan'ın odasına gittim."Kovuldum,çık.!"dedi eliyle kapıyı göstererek."Of,yeter!Sürekle çağırıp duruyorsun.Oturmamla kalkmam bir oluyor.Yine ne istiyorsun?"dedim sinirlenerek."2020 yılının tüm dosyalarını istiyorum."dediğinde sinirim daha da arttı."Ulan!Lan,ben az önce zaten 2020 yılının dosyalarını getirdim!"dedim.Vallah yeter,bıktım.
"Neye baktığımı unuttum.Tekrar getir.Ne yani,sen patronuna itiraz mı ediyorsun?"dedi kınayıcı bakışlar atarak.Oflayarak odadan çıktım ve yolunu gidebilecek kadar ezberlediğim arşiv odasına tekrar gittim.
------------------
- 20 dakika sonra-
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Camdan görünen görüntüsüne kaydı gözüm.Odama yerleşmiştim ve şuanlık oturuyordum.Tam bakışlarımı çekeceğim esnada bana gel işareti yaparak odasına gelmemi istedi.Ayağa kalkıp cam tarafına ilerledim kapıyı açıp diğer odaya geçtim."Buyurun."dedim.Çağan kafasını kaldırıp bana baktı sonra tekrar bakışları bilgisayara döndü."Bana bir çay getirir misin?"dedi.Birkaç saniye düşündüm,bunun için bir çalışan olması gerekmiyor muydu?"Eee... Şirketlerde bunun için ayrı bir çalışan var zannediyorum."dedim.Kafa salladı."Evet,bir çaycımız var."dedi rahatça.
O zaman ben neden sana çay getiriyorum be adam!."O zaman arayın getirsin"dedim ve arkamı dönüp odama gideceğim esnada yine konuştu."Aramaya üşeniyorum."dedi .Ya sabır!
Sinirle bağırdım."Beni çağırmaya üşenmiyorsun ama!."dedim."O sesini alçalt."dedi.Fazlasıyla kalitesiz insandı.Ego muydu bu?Hayır,bu neyin egosuydu?
"Öyle mi?"dedim sinirli sinirli."Peki,Çağan."diyerek odadan çıktım.Deli oluyordum!
En alt kata indiğimde kafe kısmına gittim.Bir tane çay aldıktan sonra tekrar odaya döndüm."Buyu-"diyerek çayı vereceğim esnada çayı yanlışlıkla(!)üstüne döktüm."Ay,çok pardon."Bardağı masaya bıraktım "Tüh,ne yaptım ya!"dedim.Yalan söylemek zor değildi ya.
"Ne yaptın sen?!"diyerek birden ayağa kalktı."Sen,sen!"dedi ama cümlesini devam ettiremiyordu.Allah söyletmiyordu işte!
"Seni kovuyorum!"dedi bağıra bağıra."Çık git odamdan!"dedi.Cıkcıkladım."Beni yanlışlıkla yaptığım bir şey için kovamazsınız Çağan Bey!"dedim."Maalesef"dedi küfreder gibi .
"Çık odamdan üstümü değiştireceğim."dedi kapıyı göstererek."Peki.' dedim ve odadan çıktım.Hayal'in odasına gittim."Hoşgeldin"dedi ve ayağa kalktı Hayal."Çağan ne yapıyor?"dedi.Güldüm."Yaktım adamı."dedim gülmeye devam ederken."Ne!?"dedi şok içinde.Hayal'in yüzüne baktıkça daha da büyük bir kahkaha attım."Çay döktüm kızım ,çay!"dedim gülmeye devam ederken.
Hayal bir bardağa su doldurup bana uzattı,Suyu tek dikişte bitirdim."Çay döktüm."dedim tekrar."Neden?"dedi Hayal kafası karışmıştı sonuçta birden çay döktüğümü söylemiş gibi olmuştum.
"Benimle çok uğraşıyordu,bende unutamayacağı bir ceza verdim"dedim.
"İyi yapmışsın."dedi.Daha ne yaptığını bilmeden beni savunuyordu canım arkadaşım.Bölüm bu kadardı parmaklarım sanırım koptu çünkü bölümü yazmadan önce ödev yaptım ve o da sunum ödeviydi yani baya bir yazı yazdım.Neyse görüşürüzzzz uzatmak istemedim...