. "Kızlar bu nasıl?" Dedi Miray önünde durduğu buzdolabını göstererek. "Kalitesi nasıl?" dedim.Kızlar bir anda dolaba vurmaya başladılar.Sonra hepsinden aynı nidalar yükseldi. "iyi, iyi"dedi Hayal. Milan'da Hayal'e uyup "Güzel,güzel" dedi. İçimden düşündüm ,acaba kaç zurna dürüm sığardı bu dolaba?
"Yok,yok"dedim düşüncelerimi dile getirerek.Hepsi bir anda bana döndü ve bombastic side eyes bakışları attılar."Ne oldu?"dedi Miray "Buna çok zurna dürüm sığmaz"dedim.Hepsi bana kınayıcı bakışlar atarak cıkcıkladı."Of!Tamam be,ne yapıyorsanız yapın."dedim pes ederek.Beni hiç anlamıyorlardı,bu dolaba fazla zurna dürüm sığmazdıki!
"Alıyoruz o zaman."dedi Hayal dolaba bakarak "Biraz da başka şeyler bakalım,gün bitecek."dedi Milan ve diğer eşyaların yanına doğru gitmeye başladı.
Yatakların olduğu kısma geldiğimizde Miray birden yatağın üstüne atladı."Kalite kontrol."diyerek ne yaptığını da açıklamayı unutmadı.Hayal cıkcıklarken Milan ve ben Miray'a kınayıcı bakışlar atıyorduk.
Miray kafasını hayırdır der gibi salladı."Ne?Neden öyle bakıyorsunuz?"dedi
Üçümüz birden gülmeye başlayınca Miray sinirlenmeye başladı."Gülmesenize!Ne gülüyorsunuz?!"dedi ve benden koca bir kahkaha yükselince Miray bana döndü ve "Öyle olsun kuzen dedik bağrımıza bastık!"dedi.Artık sinirden ağlama derecesine gelmişti,bunun intikamını alacağına emindim."Ama siz görürsünüz" dedi işaret parmağını bizden tarafa sallayarak "Ayrıca bu yatak sağlammış,benden tam puan aldı.Bunu alabiliriz."dedi yatağı göstererek.
Hayal kafa salladı "Miray'ın bu kadar tepinmesine rağmen sağlam kaldıysa gerçekten iyidir."dedi.Milan ve ben ise kafa sallayıp Hayal'e katıldığımızı belirttik.Miray kafa salladığımızı görünce cıkcıkladı"Yok artık!"dedi şok içinde bakarken.Son bir kez daha yatakta zıplayacakken bir ses yükseldi.
Üçümüz şok içinde bir Miray'a bir yatağa baktık Miray ise şok içinde bize bakıyordu."O ses bu yataktan mı geldi?"dedi yatağı göstererek biz ise sadece onu kafamız ile onayladık.Aldığımız bütün mobilyalar+kırılan yatağı ödedik ve mağazadan çıktık,mobilyalar akşama doğru eve teslim edilecekti Hayal ve Milan eve gidecek ve evi silip süpüreceklerdi.Biz ise Miray ile markete gidecektik.Ama şöyle bir sıkıntı var biz çok cimriyiz ve biz nasıl yapacağımızı bilmeden yola çıktık...
İlk kızları eve bırakıp sonra markete gitmeye başladık."Valla ben temizlik yapmamak için hesap bile öderim." dedim.Miray durdu o durdu diye bende durdum."Azra!"dedi.Bende"Efendim"
dedim."Cüzdanını evde unutmadın dimi?Bak yol yakınken eve gidebiliriz."dedi.Evet haklıydı her zaman bunu yapardım,ama napim şimdi ben bir öğrenciyim ben çalışmıyorum ama onlar çalışıyor."Tamam haklı yönlerin var ama bu sefer bırakmadım"dedim cüzdanımı göstererek."İyi bari."dedi ve markete girdi bende onun arkasından hemen markete girdim."Miray sen beni bekle ben hemen geliceğim"dedim ve market arabalarının olduğu yöne koşmaya başladım.Market arabasını aldıltan sonra son sürat Miray'ın yanına gittim ve "Selam bebek.Bir tur atmak ister misin?"dedim."Ay çok sağolun beyefendi çok mutlu olurum."dedi sesini incelterek.Sonra market arabasına binmeye çalıştı ama binemedi."Azra götten destek at"dedi bende ona yardım edip onu market arabasına bindirdim ve alışverişe başladık...
Miray ile ne bulursak alıyorduk.Ne paraya bakıyorduk ne de son kullanma tarihine.Market arabasını noodleların yanına doğru sürüyordum ki birine çarpana kadar.Baktığımda bir kıza çarpmıştım.İnce bir ses ile"Ya sen niye önüne bakmıyorsun?"diye birden cırladı sarı saçlı çiyan.Ben ise hemen savunmaya geçip"Ne var be olamaz mı?İnsanlık halı sonuçta.Hem sen neden önüne bakıp önümden çekilmiyorsun?"dedim.Yanındaki siyah saçlı kendini bir bok sanan kız ise Miray'a dönüp"Çok çocukça hareket kaç yaşına gelmişsin sonuçta."dedi.Miray ise "Sana-"derken ben onun sözünü kesip araya girdim."En azından bizim hareketlerimiz çocukça sizin beyin yaşınız çocukça."dedim
"Hem suçlusunuz hem güçlüsünüz."dedi sarı saçlı çiyan birden cırlayarak."Bakın hanım efendi uzatmayın siz yolunuza gidin bizde gidelim bugün yeteri kadar gerginim beni daha fazla germeyin"dedim.Yanındaki siyah saçlı kız ise birden söze atlayıp bağırmaya başladı."Güvenlik yok mu burada.Ya biriniz buraya bakabilir mi?"dedi.Birden güvenlik yanımızda beliriverdi.O neydi lan nasıl birden geldi neyse dur güvenliği dinleyelim.
"Buyur bir sorun mu var?"dedi.Ben başımı hayır yok anlamında sallarken sarı saçlı çiyan "Evet var bunlar bize çarptı ama özür bile dilemediler"dedi ağlamaklı bir ses ile.Eee çüş ama oldu olacak bir köşeye sinip "bunlar benim tırnağımı kırdı aşko de"dedim tabiki de içimden dedim bunu.Güvenlik başını anladım derce salladı."O zaman birbirinizden özür dileyin olay kapansın"dedi.Bizde olayı uzatmamak için özür dileyip kasaya gittik...Kasiyer ürünleri teker teker geçiyordu ama bunlar çok fazlaydı.
Bitmişti o fiyatı görünce bende bitmiştim.O fiyat ne lan ay bayılacağım şuracıkta.Miray ile elimiz zorla cüzdana gitti bölüşerek hesabı ödedik.Neyse sonuçta en fazla da biz yiyoruz.
Yavaşca yola çıktık ve eve adımlamaya başladık.Tam binaya gireceğimiz zaman bir ses yükseldi.
"Azra!!Miray!! Çabuk durun."