Seokjin¹

77 8 10
                                    


Acilden hamile bir kadın getirdiler. Kanaması vardı. Kocasından dayak yemiş ve erken doğum başlamıştı. Bebek de kadın da birlikte hayata tutunmuşlardı. Kadının bilinci gitmek üzereydi ve doktorlara sadece bir cümle söylüyordu.

"Lütfen, bebeğimi kurtarın!"

Doktorlar o anda akıllarına sadece bebeğin yaşamasını istediği gelmişti. Aslında kadın "onu kurtarın" derken hayattan bahsediyordu. Onu hayattan kurtarın...

Hayat acımasızdı, kadın bunu 16 yaşında babasından yediği dayağın üzerine hiç tanımadığı bir adama bir kaç şişe bira için satıldığında fark etmişti. Kocası onu dövüyor, hizmetçi gibi kullanıyor ve istediği zamanlarda cinsel oyuncak gibi kullanıyordu. Kadın ne kadar istemese de hamile kalmıştı. Adam, onun hamile kaldığını anladığında temiz bir dayak çekmişti. Kadın bebeğini çok seviyordu, bu dünyada acı çekmesi yerine ölmesini tercih edecek kadar çok seviyordu. Kendini mersivenlerden yavarlamış, şişen karnına defalarca vurmuştu. Ama bebeği ölmemişti. O ölmeyince kadın "Lütfen öl! Acı çekmeni istemiyorum bebeğim! Lütfen!"diye ağlamıştı. Gece kocası eve geldiğinde onun ağladığını fark etmiş ve onu dövmüştü. Kadın artık alışmıştı yapacak bir şeyi de yoktu.

O gece kadının yaşamak için verdiği azim ameliyatında olan tüm doktorları şaşırtmıştı. Kadın kendisi için yaşamak istemiyordu, bebeğini korumak için yaşamak istiyordu.
Oğluyla yapmak istediği bir sürü hayali vardı. Hepsinin hayalde kalacağını bildiği halde hayalini kuruyordu hepsinin.

3 Aralığın sonlarına doğru gelen hamile kadın 4 Aralığın başlarında doğum yapmış ve komaya girmişti. Bebeği onun aksine sağlıklıydı. Ama bebek bile o gece annesinin yokluğunu hissetmişti. Doktorlara ağlaması normal bir bebeğin ağlaması gibi gelmiyordu, acı bir yakarış gibi geliyordu.

Doktorlar o kadının "bebeğimi kurtarın" derken ne anlatmaya çalıştığını anlamıştı. 4 Aralığın 5 Aralığa bağlandığı gece deli gibi sarhoş olmuş bir adam gelmiş, hastanede olay çıkarmış ve "Bebekle kadını istiyorum!" diye ortalığı inletmişti.

Hiç kimsenin kim olduğunu bilmediği bir adam ortaya çıkmış, ona sarılmış ve kulağına bir şeyler söylemişti. Ardından sarhoş adam bayılmış, ayıldığında da bir daha hastaneye gelmemişti.

Anne komadan çıkamamış, bebekte hiç susmamış. Ağlamaktan durumu kötüye gitmiş. Hiç bir sürananın sütünü içmemiş. Hemşireler bir şekil annesinin sütünü almış. Bebek sadece onu içmiş, artık nasıl hissetti ise...  Asistan doktorlardan biri arada bir bebeği kaçırıyor ve annesinin yanına götürüyormuş. Bebek anca o zaman susuyormuş ve annenin de durumunda sadece o zamanlar bir düzelme oluyormuş.

Anne uyanmayınca ama bebeğin artık gitme zamanı geldiğinde bebeği yetimhaneye vermişler. Yetimhane Müdüresi Bayan Han ona 'Seokjin' adını vermişti.

Seokjin inanılmaz bir zekaya sahipti. Her şeyi hızlıca öğrenir ve hatasız yapabilirdi. Neye el atsa üstün bir beceri ile tamamlardı.

  Yetimhane biraz sorunluydu. Yerimhane karmaydı yani kız da erkekte bulunurdu. 15 yaşına kadar sahiplendirilmezsen -ki Seokjin bu kelime yüzünden çocukları köpek yerine koyduklarını düşünürdü- onları çalıştırırlardı. Yetimhane işlerinde değil 'gerçek dünya' işlerinde çalıştırırlardı. Seokjin daha 5 yaşında olmasına rağmen çok net hatırlardı Jeon Byeol adlı bir kız aşırı dozdan ölmüştü ve Müdüre kızın cesedine bakarak "Sana verdiğim malları satmak yerine içersen böyle olur."  demiş ve sanki kız evlatlık verilmiş gibi gösterilmişti.

Seokjin kendini bildi bileli Hoseok, Tzuyu, Yeji ve Taehyung'la. Aralarından en büyükleri o olduğu için hep onların önünde dik durur ve onları korurdu.

Hiç biri sahiplendirilmemişti. Seokjin 15 yaşına geldiğinde kaderini kabullenmiş ve madde satıcı olarak işe başlamıştı. Ama Hoseok 15 yaşına geldiğinde buna tamamen karşı çıkmıştı. Hoseok onun sayesinde 1 gün bile çalışmamıştı çünkü Seokjin müdüreyi öldürmüştü.

İşleyişi biliyordu. Çocuklar 15 yaşına girer ve ertesi günü çalışırlardı. Seokjin mutfaktan bıçak kaçırmıştı. Hoseok'un yanına gittiklerinde müdüre ile tartışmış ve bıçaklamıştı. Onu tabiiki de şikayet edememişlerdi. Oradan kaçmalarına tek engel olacak kişiyi de Seokjin'in yardımı ile Taehyung öldürmüştğ. Seokjin, Hoseok ve diğerlerini yanına almış ve o yetimhaneden kaçmışlardı.



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

HI GUYSS
THIS
IS
HILLARY

İlk bölümlerde bi geçmiş geçcem
Sonra hikayeye başlıcam

SİZİ SEVİYOREM
GÖRÜŞÜRÜZ
MUCK

The Eye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin