Yetimhaneden çıktıklarında geldikleri eve gelmişlerdi. Bu evde hâlâ planlar ve antremanlar yapılıyordu, şehirden uzakta olduğu için bir sorun çıkmıyordu. Hiç biri bu eve gelmekten haz etmezdi, eve her geldiklerinde geçmişleri ile yüzleşir, korkunç eğitimleri gözlerinin önüne gelirdi.
Geniş salonda hepsi koltukların bir köşesine kurulmuş, Sana'nın elinde tuttuğu bilgisiyarın siyah ekranından gelen sesi dinliyordu. Göz, onlara yeni görevleri hakkında bilgi veriyordu. Hepsi işin içinde bir sorun olduğunu biliyordu çünkü normalde yapmadığı şeyi yapıyor: kendisi bilgi veriyordu. Hiçbiri dosyaya odaklanmamış Göz'ün sadede gelmesini bekliyorlardı.
Göz en son konuşmayı bitirdiğinde hepsi birbirine bakmış ve soruyu kimin soracağına karar vermeye çalışmışlardı. En son Seokjin göz devirip konuşmuştu.
"Sadede gel babalık. Asıl isteğin ne?"
Bir sürü teknolojik hile ile değiştirdiği sesi ile hür bir kahkaha atmış ve konuşmuştu.
"Benim elimde büyüdüğünüzü unutmak asla mümkün olmuyor. Kan bağımız olmayabilir ama siz kesinlikle benim çocuklarımsınız."
"Yani?"
"Size başka bir ev vereceğim. Görev süreniz siz istediğiniz kadar olacak ama ne kadar hızlı o kadar iyi. Tzuyu annenin dükkanını askıya al, bitirdiğin üniversiteyi kullanarak başka bir iş bulmanı sağlayacağım. "
"Ev nerde olacak?"
"Bir binada, şehir merkezi. Kormanıza gerek yok ama komşularınız sorun çıkarabilir. Geçen görevdeki istihbarat ajanları, işlerinde gerçekten iyiler ama biz daha iyiyiz. Onları yakın takibe almanızı ve üstünde çalıştıkları işleri öğrenmenizi istiyorum. Tabii ki de diğer görevlerden daha farklı bir ödülünüz olacak."
Ne kadar istemeseler de bu zamana kadar yaptıkları işlerden daha farklıydı ve istemeden hepsi göreve çekilmişti, ihtiyarın özelliği buydu işte: etkili konuşması. En sıkıcı görevi bile öyle anlatıyordu ki çok eğlenceli bir şeymiş gibi geliyordu kulağa.
"Evi Hyunjin'in üstüne yaparız o zaman. Canım abim!"
"Bizden bıktı çocuk ya!" Taehyung'un acımasıyla, gülmüşlerdi. Ondan en çok nefret eden de oydu aslında. Yeji'nin yaşayacaklarını bildiği hâlde göz yummuştu, o zamanlar bunun cezasız kalacağını sanmıştı ama şimdi başına 5 tane bela bağlanmıştı. Her canları sıkıldığında Hyunjin'in yanına gidiyor ve onunla eğleniyorlardı. Hyunjin ne kadar ağlayarak af dilesede geçmiş geçmişti hiç bir şey onu değiştiremezdi.
-----
Sana gittikten sonra hepsi eşyalarını toplamış ve Sana'nın Hoseok'a verdiği konuma gitmişlerdi. 4 katlı bir binanın en üst katıydı. Balkonlarından yangın merdivenine kolayca geçilebiliyordu. Evin geniş bir salonu ve salona bağlı mutfağı vardı yani amerikan mutfağı. Şanslarına sadece bir tane lavabo vardı, kızlar çok uzun süre kaldıkları için iki tane şarttı ama idare edeceklerdi işte. Ve 3 tane odası. Erkekler ne zaman aynı odada kalsalar illa ki kavga çıkıyordu bu yüzden nereye giderlerse gitsinler oda düzenleri değişmezdi. Tzuyu-Jin, Yeji-Hoseok ve yalnız Taehyung. Böyle olduğunda kavga çıkmıyor ve hepsi rahat oluyordu. Taehyung çocukluğundan beri gece geç saatlerde uyuyordu ve oda arkadaşı olduğu zaman diğer kişi bundan rahatsız olabiliyordu. Banyo da hem küvet hem duşakabin vardı. Diğer evlerinde her banyoda sadece küvet vardı bu yüzden duşları daha uzun sürüyordu. Birlikte duş aldıklarında atmosfer bir garip oluyordu. Çok küçük yaşlardan beri birliktelerdi bu yüzden birbirlerinin don renklerine kadar biliyorlardı belki de birbirlerini bu kadar iyi tanıdıkları için aralarında arkadaşlıktan başka bir şey olmuyordu.
Evi gezmiş ve kendi çaplarında kurulmuşlardı. Göz, Seokjin ve Hoseok'un ne kadar alkol tükettiğini bildiğinden mutfağa bitişik mini bar da yapmıştı. O ikisinin ev hakkındaki favori şeyleri de o olmuştu büyük ihtimalle.
Akşam üstü artık herkes kurulmuştu ve salonda herkes farklı bir koltuğun köşesine oturmuştu.
"Kek yapak mi?" Diye bir fikir ortaya attı Seokjin.
"Malzeme mi var hyung?"
"Komşularımız var ya o yeter bize. Hem ne demişler: Komşu komşunun külüne muhtaçtır. Gidelim de külünü alacağımız kişileri öğrenelim, sonra yanlışlıkla analarını babalarını almış olmayak." Seokjin'in sonda söylediği şey yüzünden bazıları gülerken bazıları yüzünü ekşitmişti.
Kim ne yapacak kavgası yaptıktan sonra Yeji ve Taehyung'u markete yollamış ve onlar geldikten sonra Seokjin'i şeker alma bahanesi ile bir aşağı kattaki daireye yollamışlardı.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
HI GUYS
THIS
IS
HILLARYBu hikaye cok bos gidiyo biliyom ama baslangic kismi gelisme kismina baglayana kadar bekleyin lutfenn
Aklimda bir suru olay var ama o olaylara nasil baglicam onu dusunuyorumGorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Eye
FanficGöz'ün seçtiği Mahşerin 5 Atlıları ve onları yakalamaya çalışan İstihbarat ajanları