ÖNEMLİ BİR DUYURU!!!

52 13 13
                                    

Herkese selamlarrr bir duyurum olucak onu söylemek istiyorum.

Okulun bitimine kadar bölüm gelemicek yani derslerden dolayı vakit bulamıyorum o yüzden ertelemeye karar verdim. Okul bitince de üç dört bölüm yazıp devam ederim, hemen başlamam.

Sizlere bunu duyurmak istedim umarım beni anlarsınız (:

Sizlere buradan da soru sormak istiyorum. Gerçekten okuyucularım, bölümü bekleyen, hikayeyi gerçekten seven kişiler bu sorularıma lütfen cevap versin. Böyle cevap verilmeyince de yazasım zaten gelmiyor.

Sizce karakterlerin ismi güzel mi? Bundan 15-20 bölüm sonrası aklımda ve hikayeye başlamadan önce bile aklımdaydı ama isimleri bir türlü beğenemiyorum sizce karakterlerimizin ismi güzel mi? Yoksa değiştireyim mi? Bunu yazarsanız sevinirim :)

Bölümleri ne sıklıkla istiyorsunuz? Yani 1 hafta boyunca gelmezse kötü olur mu? Sizce kaç günde bi olsa iyi olur bunu da yazarsanız sevinirim :)

Karakterterler hakkında ne düşünüyorsunuz? Hoşunuza gitmeyen özellikleri şimdiye kadar oldu mu? Bunu da yazarsanız sevinirim.

6. Bölüm baya heyecanlı ve garip bitti. Sizi biraz merakta bırakıcağımı biliyorum ama gerçekten beklediğinize değicek. 7.bölümde defnenin geçmişini okuyacağız. Bölüm tamamen aklımda, bazı alıntılar da aklımda sadece daha kaleme geçirmedim ve kaleme geçirmeye zamanım gerçekten olmuyor. 7. Bölüm biraz bizi yaralayacak lütfen bölüm gelmiyor diye kitabi umarsamamazlık yapmayın. Yaz tatilinde bomba gibi geri döneceğim.

Hepiniz hoşçakalın :))

Krallık KolyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin