-Ama kimsenin bilmesini istemiyorum, baban çok karşı çıkacak, bir de Zehra teyze hiç bilmesin, yarın öbür gün gelini olursan bunları bilmesi hiç hoş olmaz.
_ Bunda ne var ki? Ben bu tür şeylerden utanmam anne.
_ Biliyorum ama ne gerek var? Aramızdaki bu durumları başkasının bilmesini istemiyorum, dünya halidir, insanlar zamanla değişebilirler.
_ Sorun değil anne, sen söylemezsen ben de söylemem, aramızda kalır.
_ Aferin kızım, yarın baban, abin sorunca benim arkadaşın mevlidi var diye söyleriz.
_ Keşke babama yalan söylemesek.
_ Babanın huyunu biliyorsun, bilmese daha iyi.
_ Tamam.
Annem işine devam etti ben de kalkıp mutfaktaki işlerle uğraştım. yemekten sonra annem yanıma gelip;
_ Boş ver yarın sen gelme gerek yok, ben kendim giderim kızım.
_ Anne sorun yok, ben gelirim, aramızda da kalır
Annem tedirgin bir şekilde bana baktı:
_ Kusura bakma kızım, Senin şu an derslerinle ilgilenmen gerekiyor, geleceğini düşünmen gerekiyor.
Gözleri dolmuştu, lafını kestim:
_ Anne böyle yapma, ben seni biliyorum, bizim için çok fedakarlık yaptın, derslerimi de okuyacağım, gün gelecek bu günlerin telafisini de yapacağım
Annem bana sarıldı, yüzümden öptü.
_ İnşallah kızım.
Ertesi gün annem öğlen yemeğini hazırlayıp abime neler yapacağının bilgisini verdi; bir arkadaşının evine gideceğimizi söyledi. Saat 10:00 gibi evden çıktık ve annemin elindeki adresi sorarak bulmaya çalıştık. Adrese vardık. Köşk gibi bir evdi, büyük kapısı açıktı ve sürekli gelen giden vardı. Annem ilk gördüğü kişiye kendisini tanıttı o adam da bizi ev içerisinden bir kadına yönlendirdi. Kadın bize ne yapacağımızı söylediğinde annem le hemen işe başladık. O akşam, o evin kızının kına gecesiydi. Doğu bölgesine gelin gidecekti, durumları çok iyi olduğu belliydi ve zengin bir aşiretin oğluyla evleniyordu. Saat 16.00-17.00 gibi misafirler yavaş yavaş gelmeye başladı. Hepsi yöresel kıyafetler giymişti, taktıkları altınlar da ne kadar zengin olduklarını gösteriyordu. O yaşıma kadar böyle bir şey hiç görmemiştim. Saat 17:30 gibi gelin de kuaförden geldi. Hakikaten çok güzel bir gelindi. Biz misafir ağırlıyorduk, çay ve meyve ikram ediyorduk, her şey normaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16 yaşında Kan bedeli olarak büyük bir aşirete gelin gittim nikahtan sonra ilk k
RomantikGiriş Kadere inanmayanların bu hikayeyi dikkatli okumasını isterim. Hayatımda hiç bir şey benim istediğim bir şekilde yürümedi, ben eski, yanlış adetlerin kurbanı oldum, kendimi aileme feda ettim, yüzüm her güldüğünde hayat bir tokat daha attı. Eğe...