قلبي لا يحتمل 💔 الفصل الثالث(كسر قلبها)

36 3 0
                                    

قلبي لا يحتمل 💔 الفصل الثالث (كسر قلبها)
الموت ليس هو النهاية انه فقط النهاية الأبدية من الحياه يوجد نهايات تمر علينا قادره على انهاء روحنا هي الان تقف امامه هل سيعرفها فاقت من هذا التوتر على صوت عز الذي تعرفه حق المعرفه يقول ايه يا قسمت هانم الشوشره دي مش كدا مش عايزين نبوظ الليلة انهارده لتقع عينيه عليها انها حور الفتاة التي انهك روحها في وجوده وفي فراقه ايضا هي تقف امامه الان بملابس النادلين وتخدم ضيوفه في حفلته هل هذه حور الدسوقي ابنة اغنى اغنياء رجال الاعمال هادي الدسوقي هل هذا اصبح حالها بعد فقدان والدها ثروته وموته بجلطه نعم حدث هذا منذ اكثر من ٥سنوت كان موجود وقتها ولكن كان لها نصيب كبير من بعض اموال ابيها ليكمل قائلا لا لا لا يا قسمت هانم دانا كدا ازعل ارحمو عزيز قومآ ذل بردو الاه دي حور الدسوقي لتبدي قسمت عدم معرفتها بقولها حور الدسوقي ايه مين دي اصلا دي حته جرسونه عامية لا راحت ولا جت متستحقش حتى تشتغل في مكان زي ده لتنظر له حور بنظرات ترجو منه ان يسكت هذه السيدة ان يأخذها ويهرب من هذه الحفله المشؤمة ان لا يخيب ظنونها به لمرة واحدة في حياته ولكن يكمل وكأنه اقسم على كسر ما تبقى من كرامتها امام الجميع بقوله معقول يقسمت هانم متعرفيش حور الدسوقي بنت رجل الاعمال المفلس والمرحوم كمان هادي الدسوقي ليمسك بمرفق حور قائلا وانا ميخلصنيش تكوني مش عارفه حد ياكيمو لينظر بأشمأزاز على حور ويقوم بجرها نحو وسط الحفل ووسط رجال الاعمال بين النظرات المذهولة من جميع من حوله ويمسك الميكرفون ليقول دقيقة من وقت حضراتكم من فضلكم لينتبه اليه الجميع ويسود الصمت بين الاجواء ويتابع احب اعرفكم حور الدسوقي بنت رجل الاعمال المفلس الي مات بحصرته بعد ما كان طايح في خلق الله ومبيعجبوش العجب مات مفلس ومحيلتوش اللضه ومسابش للحيلة بنتو حتى حق يوم يعيشها وادينا في الاخر زي م انتو شايفين انسة حور الدسوقي بقت حتة جرسونه في مطعم لينظر لها بنظرات الشفقه ليتابع حرام اتكسرت اوي بعد موت المفتري ابوها مش كدا ولا ايه ي حور  لتحاول حور ان تجعله يترك مرفقها تريد التبخر تريد الهرب هل هذا عز لا ليس هو انه كائن حقير يتسلى بوجعها لتهمس له محاوله الحاق بالباقي من كرمتها لتقول عز ابوس ايدك سيبني عشان خاطر اي حاجه حلوه كانت بينا في يوم سيبني لتنهمر دموعها على وجنتيها تحاول استعطافه بشتى الطرق ولكن لم ترى في عينيه الا نظرات التشفى والشماته ليتابع كلامه في الميكرفون قائلا عيب عليكي يحور مانا عشان خاطر الي كان بينا زمان ليغمز لها بعمل الي بعمله دلوقتي هل يحاول تشويه سمعتها حقا لماذا هل هي تستحق كل هذا حقا ليتابع كليماته التي تشبه السهام التي تخترق قلبها انا دلوقتي واحد قلبو طيب وبحب اساعد المساكين جدااا ليخرج رزمة من النقود ويرميها عليها ليتابع انا بتصدق علي الانسه حور وطبعا مش هحرم حد من الثواب ده طبعا كل الي قادر يساعد حور هانم بأي حاجه أنشالله جنيه يساعدها لتصرخ حور بكل ما امتلكت من قوي لتقول اخرس قطع لسانك انا ولا محتاجه لفلوسك ولا للي زيك يأخي غور في سنين داهيه انت ايه شيطان بتتسلى بوجع الناس عملتلك انا ايه لكل ده عملتلك ايه رد لتتدخل رهف التي ما ان رأتك صديقتها بهذا الحال حتى شعرت بتجمد الدماء في عروقها لتأخذ حور بين احضانها وتقوم بالبصق عليه اتفو عليك انت راجل انت واقف تفكرها بزمان لو حد لازم يفتكر زمان يبقى انت يعز المقشف مش هي انت الي كنت بتحفى وراها زي الكلب مستنى منها نظره هي الي كانت بتتصدق عليك عشان تجيب لنفسك هدمه نضيفه بدل الو***الي كنت مبتقلعهاش هي الي وقفت جمب ***ولا يسوى اتفو ليحاول عز الرد ولكن يسكت من اثر اللكمه التي وجهت له على حين غره وما ان عرف صاحبها حتى تسمر مكانه ولم يستطيع الدفاع عن نفسه ولو بكليمات ليكمل من قام بضربه قائلا مكنتش اعرف انك كدا يعز والله اصل يحبيبي الي يتشطر على النسوان بيبقى زيو زيهم هو انت متعرفش ولا ايه كيف له ان ينطق من يلقى عليه اللوم ومن قام بضربه زين الاحمدي اكبر رجال الاعمال في الشرق الاوسط بكلمه منه يستطيع انهاءه من هذه الحياه ليس من عمله فقط ليقوم عز بقوله زين باشا انا كان قصدي خير انا بس ليقطع قوله صوت زين الصارم مبسش انت غلط والي غلط يتحاسب زي ما أنت قولت حور هانم كانت بنت رجل اعمال كبير وكل واحد ليه احترامو وانت قللت من احترامها و الي انت متعرفش ان حور هانم تبقى خطيبتي ليرد عز باستنكار قائلا: خطيبتك ؟؟؟
يتبع......

قلبي لا يحتمل 💔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن