Sabah kalkıp üzerime yeni formamı geçirmiştim. Fatih Bey beni Mirza, Arel ve Efe'nin okuduğu okula yazdırmıştı. Aslında buna hiç gerek yoktu. Zaten okulların kapanmasına 1 aydan daha az bir süre vardı.
Mirza lise sonda, Arel ve ben lise üçte, Efe ise lise birdeydi.
Dün yerini öğrendiğim yemek odasına gittiğimde ben hariç herkes vardı. Tek boş yer Pusat ve Alptuğ'nun ortasıydı. Günaydın diyip oraya oturdum.
Fatih Bey, Helin Hanım, Pusat bey ve Yağız bana "Günaydın" demişti.
"Günüm aymıştı, şuan karardı." Dedi Mirza.
Pusat Bey sert bir sesle "Mirza!" Dedi. Mirza sanırım altına sıçtı.
Herkes kahvaltısını yapmaya başladığında ben de başladım. Tüm kahvaltı Mirza, Alptuğ ile uğraşmıştı.
Sonra hepimiz kalkıp dağıldık. Dışarı çıktık Mirza, Arel ve Efe bir arabaya binmişti. Efe bana seslendi.
"Davetiye falan mı bekliyorsun?" Dedi ve abilerine döndü. "Abi boşverin bunu bırakıp gidelim."
"Babam olmasa zaten yapacağımız şey" dedi Arel.
Onları takmayıp arabada karşılarına oturdum. İki koltuk karşılıklıydı ve benim yanıma Arel düşmüştü.
Iyy.Tüm yol boyunca telefona baktım. Mirza konuştu. Salın aq beni.
"Sevgilinle mi konuşuyorsun?" Diye sordu.
"Bu seni hiç alakadar etmez." Diye cevapladım. Sinirlenmişti ama umrumda değildi.
Okula vardığımızda bu mallar beni bırakıp gitmişlerdi. Ben de nöbetçi öğrenciden müdürün odasını öğrenip adımlarımı oraya yönelttim.
"Merhaba Müdür Bey. Ben Pınar Kılıç." Dedim odaya girdikten sonra.
"Gel Pınar. Baban olanları anlattı. Ders başladıktan sonra seninle beraber sınıfına gideceğiz. Hadi yine iyisin. İkizinle aynı sınıftasın dedi."
Evet çok şanslıyım!
"Ya ne güzel." Dedim.
...
"Evet çocuklar yeni arkadaşınız Pınar Kılıç." Dedi keltoş müdür.
Sınıftan "Oha, Arel'in kardeşi sanırım, Selin değil miydi, neden şimdi geldi, Selin'e ne oldu" gibi sesler geliyordu.
"Çocuklar susun!" Dedi müdür. Arel kaşlarını çatmış dişlerini sıkarak bana bakıyordu. Ay yesinler senin agresifliğini.
Müdür çıktığında isminin Alara olduğunu öğrendiğim edebiyat hocası beni en arka ortanca sıraya oturtmuştu.
Yanımdaki çocuk "Merhaba ben Miraç." Dedi elini uzatarak. Elini sıkıp "memnun oldum" dedim. Kafasıyla onayladı ve derse döndüm.
Derste telefonum çaldı. Alara hoca yanıma gelip "Pınar telefonu verir misin?" Dedi. El mecbur uzattım. Öğretmen masasına koyup derse devam etti.
Teneffüs olduğumda hocanın yanına gidip "Hocam lütfen geri verin. Zaten bakmadım ki. Sessize almayı unutmuşum. Beni affedin." Dedim. Alara hoca telefonu uzattı.
"Al ama bir daha olmasın." Dedi.
"Asla olmaz hocam çok teşekkür ederim." diyip telefonu aldım. Arayan kişiye baktığımda Berat'tı. Bunun yüzünden mi telefonum alınmıştı. Geri aradım.
Berat "Sen niye iki gündür okula gelmiyorsun lan? Ve neden telefonu açmıyorsun?" Dedi.
Her şeyi kısaca özetledim.
"Oha" dedi. "Yani sen artık buraya gelmeyecek misin?" Diye ekledi.
"Yok oğlum. Tabiki geleceğim. 17 yılım orası benim." Dedim.
"İyi güzel" diyip suratıma kapattı göt.
Sonra sorardım ben ona.Miraç'ın yanına gidip "Bana okulu gezdirir misin?" Dedim. Kabul etti ve gezmeye başladık. Ders başladığında sınıfa gittik.
...
Öğle arasındaydık. Sınıfta sadece ben vardım. Birkaç sayfa kitap okuduktan sonra acıktığımı hissedip kantine indim.
Bir tost bir ayran aldım ve boş bir masaya oturdum. Tam önümdeki masada Mirza, Arel ve Efe vardı ve bana dik dik bakıyorlardı. Onları boşverip tostumu yerken kantindekileri inceledim.
Vay be tüm erkekler yakışıklı. Mirza kantinden çıktığında birisi gelip yanıma oturdu.
"Merhaba tanışabilir miyiz?" Diye sordu. Elini kumral saçlarına geçirip karıştırdı. Benden cevap bekliyordu.
"Tan-" derken Arel sözümü kesti. Ayağa kalkıp "Ordan kalk Emir" dedi net bir sesle. Vay be.
Emir kalkmadı. Bana elini uzatıp "Ben Emir." Dedi. Tabiki tutmadım. Arel buraya gelip yumruğunu Emir'e geçirdi. Bad boy çocuk.
Miraç ve Efe gelip onları ayırdı. "Bir daha seni bu kızın yanında görmeyeceğim." Dedi.
"Pardon, neyi olarak?" Diye sordu gözü şişmiş dudağı patlamış olan Emir.
"İkizi olarak" dedi Arel ve ordan uzaklaştı.
...
Bölüm nasildiiii. İkinci bölümden sormak saçma olur ama yine de sorayım.
Favori karakteriniz kim??
Bu soruyu birkaç bölüm sonra yine soracağım.
Böyle sorular sormayacağım. Bunu merak ettiğim için sordum.
Kurgudaki eksikliklerimi yorumlarda belirtip bana yardımcı olursanız sevinirim.
Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin aşklarimm.
Diğer bölümde gorusuruzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Fiksi RemajaGerçek ailenizi 17 yıl sonra bulsanız nasıl hissedersiniz? Pınar'ın nasıl hissettiğini merak ediyorsanız sizi "Gerçek Ailem" e davet ediyorum.