...Bir tetikçi ve ona emanet edilen bir doktor.
Medya: Killing Strangers - Marilyn Manson
...
Yazardan
Islak gece siyahı saçlarını eliyle geriye ittikten sonra sigarasını yakmıştı Taehyung. Jakuzide uzanmış bir şekilde biraz önce yaktığı sigarasının dumanını derin bir nefes alır gibi içine çekerken saçları kadar siyah olan gözlerini kısıverdi.
Sigarayı dudaklarından çektikten sonra başını olabildiğince geriye attı, içindeki zehirli duman burnundan ve dudaklarının arasından çıkarak vücudunu terk etti. Kafasını ritimle hafifçe sallayarak saatlerdir çalan şarkıya eşlik etti.
Müzik...onun vazgeçilmeziydi. Nerede, ne zaman olursa olsun kafasını dağıtmak için bir şeyler dinlerdi, omzundaki dünya yükünü hafifletecek tek şeydi hatta.
Gömleğini iliklemekle meşgul olan genç adamın açık banyo kapısından içeri girdiğini görünce seslendi "Para şifonyerin üstünde"
Sarı saçlı adamın gözleri hâlâ Taehyung'taydı. Parayı aldıktan sonra şifonyere oturur gibi hafifçe yaslandı "Biliyorsun bu benim her zaman yaptığım iş. Bu yüzden sıradan gelir, seks sırasında kimsenin yüzüne dikkat etmem bana göre tüm yüzler aynı ama sende bir farklılık var...sanırım ilk etkilendiğim kişi sensin"
"Paranı al ve git" Taehyung adamın yüzüne bakmamıştı bile. Umursamıyordu çünkü, Taehyung'un gözünde de hepsi aynıydı, sıradan eskort!
Sarı saçlı adam gülümseyip ayaklandı "Numaram sende var, aramanı bekleyeceğim"
Bu kez tek kelime etmedi Taehyung, şarkıyı mırıldanarak sigarasını içmeye devam etti.
Çok geçmeden biten sigarasını söndürüp jakuziden kalktı.
Bornozunu giyerken aynanın karşısına geçip baktı kendisine, o da yakışıklı ve çekici olduğunun farkındaydı. Elini çenesine götürüp bronza çalan esmer tenini inceledi, eline batan kısa sakallarını okşarken tıraş olması gerektiğini hatırladı ama yine erteledi.