Yorum sınırı: 25 (azcık yorum yapsanız yeter)
Şimdiden teşekkürler 🧚🏻♀️💜Hercai: hiçbir şeyde kararlı olmayan, bir dalda durmayan, bir işi sonuna değin götürmeyen, aşkta bağlılığı bulunmayan (kimse). Kısaca ayran gönüllü.
...
Jin
Herkesin içinde Taehyung'un öpüşüne karşılık vermem sadece bir saniye sürmüştü çünkü hemen ellerimle onun omzunu sıkıca kavrayıp bedenlerimizin arasına mesafe koydum, buna devam edecek kadar kafayı yememiştim ama tüm bedenim uyuşmuş gibi hissettiğinden dolayı sersemlemiştim. Neden bilmem bu öpücük onu öptüğüm günden daha farklı hissettirmişti. Öpücük müydü peki? Evet devam etseydim öpücük olarak kalmayacaktı, devam etseydim eğer bu azgın panter herkesin içinde beni yiyip bitirirdi ama bunun olmasına izin vermeyecek kadar da temkinli ve mantıklıydım.
"Beni rezil etme Taehyung" omzundan ittirip hızlı adımlarla kapıya doğru yürüdüm, yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim, başımı kaldırıp da etrafa bakamadım. Sadece birazcık da olsa buradan uzaklaşmak istedim.
...
Yukarı çıkıp lavaboya gitmiştim, ellerim titriyordu, sinirden miydi bilmiyorum, sinirliydim. Tüm duygularım birbirine karışmış durumdaydı.
Musluğu açıp avuç içim dolusu kadar akıttım suyu, sonrasında sadece bekledim, yüzümü yıkamak yerine suyu lavaboya bırakıp kapattım musluğu. Bunun yerine ıslak elimi enseme götürüp başımı geriye attım gözlerimi kapatarak. Bu adam beni deli edecekti, kafayı yiyecektim en sonunda onun yüzünden. Artık bana karşı olan bu garip yaklaşımına son vermeliydi.
Biraz sonra aşağıdan silah sesleri duyulduğunda irkilmiştim. Kahretsin, tanrım...ne yapmalıydım? Korktuğum şey başıma gelmişti.
Burada kalıp saklanmalı mıydım yoksa dışarı çıkıp- dışarı çıkınca ne yapacaktım ki?
Ben kararsız bi şekilde stresle beklerken birden kapı açıldı, içeri giren garson görünümlü bir adam...evet resmen garson kılığına girmiş bana zarar vermek isteyen birisiydi. Bakışlarından anlamıştım.
Çok korkunç bakıyordu, kapıyı kapatıp üzerime yürüdüğünde istemsizce geriye giden ayaklarımla arka cebimdeki enjektörün varlığını kontrol eder gibi elimi cebime attım o esnada belimdeki tabanca ben burdayım dercesine değmişti elime, ah doğru ya silahım da vardı benim, elimi belimdeki silaha atıp çıkardım usulca "Ne istiyorsun benden?" neyse ki sesim titreyip de güçsüz çıkmamıştı.
Adamın yüzündeki korkunç bakışlar yerini bi anda arzulayıcı bakışlar aldığında yemin ederim daha çok korktum, daha doğrusu tiksindim, beni direkt öldürseler gıkım çıkmazdı ama bu siktiğimin evreninde sadece bedenime sahip olmak isteyen orospu çocukları beni en çok korkutan şeydi.
Silah sesleri hâlâ duyuluyorken başıyla arkasındaki kapıyı gösterdi "Senin panter öldü"
İlk başta duyduklarımla çınlamıştı kulaklarım daha sonra yutkunup reddettim, yalan söylüyordu, ona kanmayacaktım "Kara panteri hafife alma zîra senin için hiç iyi olmaz"
Söylediklerimi umursamıyor gibiydi, bir adım daha attı "Hep senin tadını merak etmiştim" sikeyim! Bu insanların tek derdi ben miydim? Daha dün ortalıkta yoktum ilk defa mı yakışıklı bir yüz görüyorlardı da azmış gibi davranıyorlardı. Biriniz de ben heteroyum deyin siktiğimin piçleri!
Belimdeki silahı hızlıca doğrultup onu vurmaktı amacım ama bunu gerçekleştiremedim, o beklediğimden daha hızlıydı, bileğimi çevik bi hareketle kavrayıp havaya kaldırdığında tavana bi el ateş etmişim...dikkatimin dağılmasına müsaade edemezdim, boş durmayıp ayağımla vurdum diz kapağının altına, beni hafife almamalıydı, korkuyor olabilirdim ama bu ödlek birisi olduğumu göstermezdi. Ama sonrasında karnıma yediğim yumrukla işler biraz iyi olan kazanıra dönüştü.