1

721 95 67
                                    

.

.

.

"Minho karşıma oturmuş ne diyorsun farkında mısın sen ! Senin dediklerini kendi kulakların duyuyor mu !"

Koltukta ağlayan kahve saçlı dudaklarını birbirine bastırmıştı bu sözlerle.

"Ben seni doğum günü kutla arkadaşlarınla diye bara göndereyim ? Beyefendi gelmiş bana neler diyor !"

Salonda bir o yana bir bu yana giden alfa nerdeyse aklını kaybetmek üzereydi.

O sadece kardeşinin güzel bir doğum günü geçirmesini istemişti.

"Bebeğim bir az sesiz ol lütfen.Yongjin yeni uyudu."

Sarı saçlı alfa kendisine konuşan eşi ile durmuş, gözlerini ona dikmişti.

"Hyunjin nasıl sakin olmamı bekliyorsun ? Karşıma oturmuş ben hamileyim diyor üstüne üstlük babasını bilmiyorum diyor."

Felix yeniden stresle salonda ileri geri yürümeye başlamıştı.Ağlayan kardeşi ise ona hiç yardımcı olmuyordu.

"Hyung ben isteyerek mi yaptım sence !"

Sesini ayarlayamayan Minho'nun bağırması ile Felix'de ona dönmüştü.

"Ben mi dedim sana orda bi alfanın altına gir çocuk yap diye !"

Bu cümle ile ayaklanan omega, alfasının yanına gitmiş kolundan tutmuştu.Kardeşi bir hata yapmış olabilirdi ama bu onu aşağılayacağı anlamına gelmezdi.

"Felix, Minho'da farkında bir hata yaptığının.Ağır konuşuyorsun."

Koltukta hıçkıra hıçkıra ağlayan Minho'yu gördükçe içi parçalanıyordu omeganın.Kendisinin de bebeği vardı. Ve şimdi kardeşi olarak gördüğü Minho hamileydi üstüne gitmek hem bebek için hemde Minho için iyi olmazdı.

"Hyunjin bizim bir çocuğumuz var  ama Minho her halde bir çocuğa bakmanın çok kolay olduğunu düşünüyor görmesine rağmen."

Hırsla kardeşine dönmüştü sarı saçlı alfa.

"Felix kendine gel kardeşin hamile ve ne olursa olsun senin yeğenini taşıyor üstüne gitme."

Hyunjin bu sefer alfaya daha sert çıkışmıştı.Bir çocuk taşımak ve bakmak kolay değildi.

"Demek onun yanındasın ? Babasını bile tanımadığı bir çocuk taşıyor ve ben onu yeğenim olarak mı göreceğim."

Minho konunun yavaş yavaş ikili arasında uzayacağını ve kavga edeceklerinden endişe etmeye başlamıştı.

Ayrıca yeğeni yukarıda uyuyordu bu kadar sese rağmen uyanmaması mucize falandı Minho için.

"Sen bir çocuk taşımanın kolay mı olduğunu sanıyorsun alfa hazretleri !"

Hyunjin hırsla felix'in kolunu itince olaylar iyice birbirine girmişti.

"Ben öyle bir şey demedim Hyunjin uydurma kafanda."

Omegaya göre sakin karşılık veren alfa, Hyunjin'i çıldırtmaya yetmişti.

"Hamilelik hakkında sik kadar şey bilmeden kardeşinin karşısında konuştuğun şeye bak !Bizim bir çocuğumuz var ve sen böyle mi düşünüyorsun !"

Hyunjin'in de bağırmaya başlaması ile salon iyice gerilmişti.

Felix ise karşılık vermeye hazırlanırken ikiliyi Minho'nun cümlesi durdurmuştu.

"Ben hamile olduğumu söyledim.Çocuğu istediğimi söylemedim."

Başını halıdan kaldırmış doğrudan karşısında olan ikiliye bakmıştı Minho.

Bu cümle ile sessizleşen ikili birbirlerine bakmıştı.

"Ben sadece olanı söyledim çocuk istediğimi söylemedim."

Minho çenesinden akan yaşları silmiş burnunu çekmişti.

Neden kimse onun hiç tanımadığı birinden olan çocuğunu sahiplenmeyeceğini düşünmemişti.

Hyunjin Felix'in yanından ayrılmış yavaşça Minho'nun yanına oturmuştu bir kaç saniye ardından.

"Bebeği aldırmak mı istiyorsun Minho ?"

Minho yanına oturan omegaya kafasını çevirmiş ve onaylamıştı.

Sesiz geçen bir kaç dakika ardından salonda ki gerilim geçmişti. Felix olduğu yerden yavaşça salon kapısına yürütmüştü.

"Ben en iyisi Hyunjin hamile iken gittiğimiz arkadaşımı arayayım boşluğu varsa randevu alalım."

Minho kapı eşiğinde olan abisine bakmadan kafasını sallayarak kabul etmişti.

Tanımadığı bir adamın bebeğine bakmak istemiyordu ne kadar içinde içli içli ağlayan bir kurdu olsa da.

.

.

.

Our babys/Omegaverse/•Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin